Kesä yö part 2

Gaymolli

Jossain vaiheessa yötä heräsin kaameaan kuumuuteen. Jussi makasi selällään, ja jotenkin olin joutunut nukkumaan hänen kainaloonsa. Minusta se tuntui enemmän kuin mukavalta. En tiedä oliko Mari pudonnut lattialle, vai miten hän mahtui nukkua, mutten kehdannut kääntyä katsomaan; oikeastaan se oli minulle ihan se ja sama. Nyt en halunnut, että Jussi heräisi - minun oli niin hyvä olla tässä. Hän ähisi ja puhkui vieressäni, ja välillä hiljaisesti kuorsasikin. Nyt hän liikkui. Minun sydämeni hakkasi lujaa. Pystyin jopa kuulemaan oman pulssini. Hän kääntyi. Hän kääntyi minua päin, ja olimme jo lähes lusikka-asennossa. Hän otti minut kokonaan syliinsä. Tosin hän teki sen vain unissaan, mutta tärkeintä minulle oli se, että pääsin hänen syliinsä. En pystynyt enää nukkumaan. Minun oli kuuma Jussin syleilyssä. Hänen paljas ja kuuma rintakehä kuumotti, ja teki selästäni hikisen. En olisi kuitenkaan halunnut vaihtaa paikkaa kenenkään kanssa. Minun oli hyvä olla.

Ajan tajuni oli hukassa. En tiennyt kauanko olin jo maannut tämän upean uroon sylissä, enkä varsinkaan tiennyt onko yö vaiko jo aamu. Pian Jussi alkoi liikuttaa kättään. Hän asetti kätensä pakaralleni, ja alkoi hivellä sitä. Minua jännitti. Sydämeni lyönti alkoi taas tihentyä. Luuliko hän että olin Mari. Hänen täytyi olla unissaan, ja luulla että olen Mari. Mitä minun olisi pitänyt tehdä? Mitä jos paljastun? Näyttelen että nukun? Mutta nukkuiko Jussi?

Nyt hän jo laittoi kätensä housujeni sisään, ja puristeli pakaraani. Hän puristeli pakaraani hellästi, ja välillä oikeinkin kovaa. Sitten hän liikutti kätensä pakaravakooni, ja etsi sormenpäillään persereikäni. Hän hieroi reikääni etusormellaan ja keskisormellaan, ja välillä upotti ne osittain sisääni. Minun kullini seisoi. Olin täysin kovana, ja tunsin kuinka touhutippani kastelivat jo vähän housujani. Nautin tästä suunnattomasti, mutta samalla pelkäsin että hän menisi etumukselleni, ja saisi selville etten olekaan Mari. Hän jatkoi perseeni parissa touhuamista, ja olin todella kiihottunut. Pian hän kuitenkin otti kätensä pois housuistani, ja kietoi sen jälleen ympärilleni. Hän tuli minua lähemmäksi, ja tunsin persettäni vasten hänen kovettuneen etumuksensa. Olisin halunnut tarttua siihen, mutta sitten olisin paljastanut itseni. Olisin paljastanut sen, etten ollutkaan unessa. Olin Jussin kainalossa, ja hänen toinen kätensä oli kietoutunut vyötärölleni. Nyt hän aloitti taas. Hän alkoi laskea kättään hiljaa ja kevyesti liikutellen. Hän tarttui minua kiinni lonkkaluustani, ja sitten. Sitten se tapahtui, hän löysi etumukseni. Hän löysi kovettuneen kyrpäni, ja pysäytti kätensä niin kuin säikähtäneenä siihen. Sykkeeni nousi äärimmilleen. Nyt Jussikin varmasti kuuli sen.

2

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nimimerkkiä

      ei ois jatkoa tulossa?

      • ahaa-elämys

        Pieni vinkki salapoliisityön tuloksena ;) Vaikutti tutulta että hetkinen olen kyllä mielestäni lukenut kyseisen tarinan.... Tämä tarina löytyy yhtenä kokonaisuutena Koodi.net-sivustolta, suosittelen vilkaisemaan! Ellei kirjoittaja julkaise jatkoa täällä enempää..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe