Keksijöiden ammattisanasto

slaaaaaaarks1

Eräs keksijä oli eksperimentoimassa kvanttiskaalaajan standartoitua toista sepertuaaripyörää, teorian mukaan sen quantaamikäämin neutronijousen olisi pitänyt vapautua kvarkoni-irregulaarimuuntolain mukaan. Force majeuru pääsi kuitenkin yllättämään dekoratiivis-turmilliinisen kfaasikemian professorin, hän ei kuitenkaan pettynyt. Plofaamivetydipolixylafenyylietanoli oli hänen listallaan seuraavaksi, hän aikoi sekoittaa sen duntaasiprollooriin saadakseen aikaan harmonisen värähtelyreaktion tapahtumahorisontissa, hän sai kuitenkin aikaan vain banaanin hajuisia aromaattisia yhdisteitä ja byproduktiivista hydromangaalisakfaamia, herkästi syttyvä eteerinen jalokaasuyhdiste! Eipä aikaakaan kun massiivinen painovoimakierukka romahdutti laboratorion dekonstruktiiviseen muotoonsa, jättäen jälkeen vain kasan ureapohjaista polyuretaanikuitua.

2

135

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarabaeus

Läheisessä koirapuistossa pikku rakkinsa kakkiessa Majeure Force oli aatoksissaan juuri päässyt auringonpaisteisen sunnuntain korkeakukkulaiseen kohtaan. Nyt ei todellakaan ollut mielessään taannoinen syksyn ensimmäinen hirmumyrsky, kun Katriinan jälkimainingit pyyhkäisivät Suomenlahden yli Kauppatorin rantaan. Ei. Tämä sunnuntainen pilvettömän taivaan hiukaiseva liikuntatuokio, joka oli myös mitä mainioin velvollisuus, ja erottuen todellakin rautatieläisten sumeasta lipunmyyntilogiikasta, jota sitäkin viime päivinä oli saanut kokea. Hänen kun oli tarkoitus varata lippu Turkkuseen, mutta sepä töksähti paikoilleen kuin Allegro konsanaan tässä päivänä muutamana. Ja silloin siinä asemahallissa aikansa näpytellessään näppylöitään huomasikin, että todellakin, näppylähanskoja ei missään...

• scarabaeus

voijukukukaaneiolejatkanut
      tätä, ja jotenkin jälkeenpäin tämän tuikatessani tuli mieleeni, että meni pieleen. Oikeassa olin kun nyt tarkistin, piti siis olla
      Katariinan tilalla
      Katya, niin tulee pätkäni oikeaan ajankohtaan.
      Joo.

Jatko olis kiva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1000
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe