hei,
mistä saisi valmiin "U-Boat Type VIIC" tyyppisen valmiin pienoismallin netistä?
hintaan 50-100€ ja koko n. 30-100 cm, haluaisin valmiin mallin
koska en halua rakentaa ja maalata sitä kun tiedän ryssin sen kuitenkin ..
kiitos
u-boat
4
237
Vastaukset
- 31
Ainakin REVELLin malleista löytyy 1:144 kokoinen, mutta saako suomesta vai joutuuko tilaamaan ulkomailta en tiedä.
- VIIC fan
jooh tiedän mutta ne on rakennus sarjoi haluis valmiin koknaisen mallin sellasesta on niitä mutta hinta on jtn 300 € ne auts ..
- 14
Niin elämä on valintoja täynnä. Voi valita ostaako halvemmalla rakennussarjan ja kokoaa itse tai maksaako valmiiksi kootusta mallista enemmän. Mietippäs kuinka kauan itse kokoat mallia ja laske tuntipalkka itsellesi. Siitä näet kannattaisiko edes 300 eurolla myydä itse koottua mallia.
- centurio.uniore
Turussa liike nimeltä Muovitukku oli Revellin German U-boat mallia en muista mutta koko luokka oli 1:144 hinta oli joku 30-60 euroa...itse koottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833