sitä vaan että kysyisin että saako tuon sivun pois mitenkään muuten kuin sammuttamalla koneen? ite kerran erehdyin menemään tolle sivustolle ja siihen tuli näytölle semmonen homoseksivideo joka ei loppunut eikä sitä sivua saanut pois. oli aika noloo
www.banaani.tk
10
451
Vastaukset
- tietuteknukka nero
Voisi olla sukupolvenvaihdosleikkaus myös mahdollinen hmmm.
- PRO_jomppe
Lol! Erehdyin itekki menemää ku yks tyyppi sano et siäl vois kattoo ilmasii leffoi! xD
Huoh onneks en menny!
- annukka11v
Mä kirjotin kerran Google hakuun "perjantai" ja jouduin kattomaan kahden miehen "munasotaa" ja ne oli alasti ja painoin äksää ihan äärettömän nopeesti ja menin pois koneelta. Nyt oon kaikille kavereille sanonu, että eivät kirjota sitä sinne, en haluu et ne näkee sitä:O
- agdfagrgerg235235
pahizzzzz
Kiitos vinkistä. Selaimen sulkemisellahan tuo asettui, ei konetta tarvinnut sammuttaa.
- kukkahattusetä
OFC ko käyttää muuta ko exploreria
- tetolonen
Mun kaveri koulussa mainosti tota sivustoa kaikille ja epäilin onko sellasta. Menin etsimään tätä sivustoa ja se löytyi (käytin googlea) mutta ajattelin käydä täällä ennen sen avaamsiista koska kaverini mainitsi että siellä on homosexuaalisuutta. Ei kyllä huvttanut mennä sinne kun ruutua ei edes saa pois.
- sdfghjkkkkkkkkkk
EVO
- banaani.tk
en ikin haluu mennä sinne sivulle hyi vittu kaveri kerto että siel on jotain penis juttuja ja et sitä ei saa milläää muulla pois ko et ottaa akun pois koneesta tai jos on pöytä kone ni vetää johon irti!!!!!!!!!!!!!!!hyi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101641- 1691594
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681485Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231298Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901174Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146953- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759