Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

viiskyt v

not dead yet

Ajattelin helliä itseäni ensi huhtikuun puolessa välissä ja lähteä lämpöön pariksi viikoksi,kun pyöreät täyttyvät! (surujuhla?)
Sanokaas tietävämmät missä ne olis kesän kelit siihen vuoden aikaan?
Missä olette itse olleet siihen aikaan vuodesta?

9

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä kysymys

      maailmassa on tuhansia paikkoja missä on huhtikuussa lämmintä...luulisi tuossa ijässä jo sen tietävän? Suomessakin voi olla huhtikuussa yli 20c.

      • opettele suomea

        Ijässä? Ei kannattaisi muille "viisastella", jos on noin tyhmä!


    • dead now

      jäänpä siis suomeen ihailemaan pölyisiä katuja ja ystävällisiä suomalaisia,jotka pitävät kysymyksiäni tyhminä.Kiitos vinkistä.Lämmitti kovin mieltä.

    • turhaa löpinää

      Luulitko oikeasti että joku alkaa teidän puolesta etsimään sopivaa kohdetta? Kyllä tuossa ijässä jo osaa ihan itse päättää missä lomansa viettää.
      Sitä saa mitä niittää...

    • menossa

      Kylläpäs on surkeeta tekstiä. Tuo huhtikuu on vähän "hankala" rantalomia ajatellen. Välimerellä ei välttämättä ole vielä kovin lämmintä, hyvällä tuurilla kylläkin.
      Kanarian sesonki loppumassa. Thaimaassa alkaa sadekausi.
      Kypros voisi olla sopiva ilmojen suhteen. Hyvää matkaa minne menettekin ja onnea 50v.!!

    • still alive

      Kiitos ystävällisestä viestistä. Taidan sittenkin jäädä tänne :D
      Arvelin itsekin näitä seikkoja,kun en ole pyörinyt kun välimeren maissa.
      Mutta mutta vielä ehtii suunnitella.
      Hyvää jatkoa sinullekin!

    • dadadam...

      Riippuu budjetista, ja siitä että onko kaukokaipuuta. Jos talous sallii, niin ota pallo haltuun! suosittelen lämpimästi Floridaa, Havaijia tai jotain Karibian maista (Bahama, Jamaika, Kuuba Jne.) Siellä näkee paljon maailmaa ja tutustuu erilaisiin kulttuureihin.

    • jaska55

      Huhtikuu, no minä sanon Espanjan aurinkorannikko ja sieltä Torremolinos tai Benalmadena. Torremolinos on aika iso, alkuperäisasukkaisen paikka, Benalmadena pienempi turistipaikka, Fuengirolassa on paljon suomalaisia ja Marbella on raharikkaiden paikka. Minä tykkään Torremolinoksesta. Tarpeeksi vilkas, Flamenco soi ja Rioja Tinto maistuu. Lämpöä on suomalaiselle tarppeeksi. Nämä ovat toki makuasioita. Lomamieli on se kaikkein tärkein, kun lomalle lähtee. Onnea 50v.!

      • Hei!
        Meneppä Kroatiaan! Olen itse 50 ja on fantastista matkustella.
        Laitoin tuonne galleriaani kuvia, latailin just kesän Kroatian, lähemmin Istrian Porecin matkasta.
        Ihmiset ystävällisiä, siellä on siistiä ja hyvää ruokaa. Ja siellä on ravintoloissa, ihan oikeesti, tanssia!

        Käy katsoon www.amica.galleria.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe