Mikä on projektin tilanne, ihan oikeesti?
Olkiluoto 3
Tahtois tietoo
13336
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 13
Vanhimmat
Siemens lopettaa projektin kesken!
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/09/siemens_luopuu_ydinvoimalahankkeista_2880101.html
Olkiluoto 3 lienee kallein susi ja monumentti ihmisen historiassa.
Luulisin että sinne tulee atomivoimala. Joskus.
Sinulta puuttuu tieto nykytilanteesta.
Voi olla, että ei tule....nääs nääs!
Kyllätulee kun ulkomaanelävät heitetää kotiinsa jä päästetään Suomaleiset reppumiehet hommiin .
Ei se nyy ainaskaa somaleist parannu. Jos ei pahenekkaa.
Ach so, siitäkös onkin kysymys.
Ja niitä somaleita voi sitten käyttää vaan katon tervaamiseen.
Miksi työmaa hiljenee?
Ulkomaan eläjät jättävät työnsä kesken, mistä helvetistä on kysymys?
Kirpputoreja, bingohalleja, pakolaiskeskus, värikuula-peli keskus, kiipeily ja seikkailukeskus, pelastusharjoitus-keskus.
Potentiaaleja on.
No mulla on ollut hyvät pääomatulot kun 4 vuotta on sijoitusasunnoistani tullut juuri niin paljon vuokratuloja kun olen ilennyt pyytää.
Projekti kiinnostaa jo amerikkalaisiakin. Reaktorihan on uutta sukupolvea ja tulee teholtaan olemaan maailman suurin valmistuessaan.
to 28.3.2013 Yhdysvalloissa kehitetty, tutkassa näkymätön, tiedustelukone lensi Olkiluodon yli ja kuvasi paikat. Tämä salainen tiedustelukone oli tyypiltään Lockheed RQ-170 Sentinel
http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_RQ-170_Sentinel
http://www.airforce-technology.com/projects/rq-170-sentinel/
Koska se ei näy tutkassa, voi se lentää Suomen ilmatilassa ilman lupaa. Eihän sitä näy tutkassa! Mutta paljain silmin sen voi nähdä. Sentinelin näkemisen todennäköisyys on 7 oikein Lottovoiton luokkaa. Eli yhden käden sormet riittävät laskemaan kaikki ne suomalaiset, jotka sellaisen ovat nähneet. Mukaanlukien to 28.3.2013 silminnäkijät.
Valmistuu joskus ? Sakut ovat oppineet että maassa maantapaan ja pistivät sähkömiehet kotiin kortistoon .
kiitos ei
Tässä on jotain äärisosialistista... Neukkulamaista.
The massive power plant under construction on muddy terrain on this Finnish island was supposed to be the showpiece of a nuclear renaissance. The most powerful reactor ever built, its modular design was supposed to make it faster and cheaper to build. And it was supposed to be safer, too.
But things have not gone as planned.
http://www.nytimes.com/2009/05/29/business/energy-environment/29nuke.html?pagewanted=all&_r=0
Warning Sounded as France Moves Ahead on Reactor
No EPR reactors are up and running; the first is under construction at Olkiluoto, an island in the west of Finland, and the second in Flamanville, in the Basse-Normandie region of northern France.
The next wave of reactors “poses an ever-increasing burden on people’s budgets and danger to their health, now and far into the future,” Ms. Teule said.
She said the waste would pose greater dangers to workers from higher radiation doses during transfer and storage than current waste. In addition, she said, the waste would need to be stored longer in areas above ground.
http://www.nytimes.com/2009/01/31/business/worldbusiness/31nuclear.html