Valmista itse erektiovoide

pinjan käyttäjä

Ainekset ovat yksinkertaiset, tarvitaan pinjansiemeniä ja Erioilia (hajustamatonta). Muukin hajustamaton kosteusvoide joka ei ole liian rasvainen, käy tähän. Jauha pinjansiemenet hienoksi jauheeksi tuorekelmun tai leivinpaperin välissä esim. kaulimella jyräämällä. Sekoita sitten jauheesta ja pienestä määrästä Erioilista pastamainen seos. Levitä terskalle tasaisesti. Vaikutus alkaa muutamassa minuutissa. Ja tämä muuten toimii naisillakin, on tullut testattua. Nainen vaan laittaa klitan kärkeen seosta ja myös emättimen sisään. Itselläni vaikutus kesti melkein puoli tuntia. Parasta tässä on se ettei ole mitään sivuvaikutuksia ja ainekset on edulliset. Vähän sotkua voi tulla mutta se on pikku juttu. Ja mihin tämän seoksen teho perustuu? Pinjansiemenet sisältävät arginiinia joka on verisuonia laajentava aminohappo. Lisäksi tehoaineena on pinjansiementen sisältämä kasvisteroli jolla on testosteronin kaltaista mutta hieman miedompaa vaikutusta. Kolmas tehoaine on terpeenit, haihtuvat aromaattiset yhdisteet joita kaikissa havupuiden siemenissä on. Saatat yllättyä seoksen tehosta.

21

5427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enskaR

      J-lauta, tämähän toimii!!!

    • wereb

      Kiitos tästä, mahtava tuote!

    • ugiyfugihojp

      Toimiiko oikeesti, värjääkö munat?

      • kokeilijaZX

        Kokeile niin sitten tiedät. Ei ainakaan munat värjäydy, se on varma. Etpä tuossa paljoa menetä jos kokeilet.


    • provo.

      Taitaa olla provo.

      • PlaceboDomingo

        Mitä väliä, jos joku on saanut munansa sillä pystyyn. Placebo on päivän sana:)


    • ├──©

      Ohje 2:
      Huhmareeseen 100 g Bhut Jolokia chiliä ja ruokaöljyä sen verran hienonnettu chili muodostaa tahnan. Anna seoksen vetäytyä. Sivellään etenkin esinahan alle ja sitten koko pelivehkeisiin. Jo alkaa alapään veijarissa olemaan sähköä. Emäntä saa elämänsä kyydin ja kävelee seuraavan päivän varovasti hoippuen.

    • Kokeilisin josko....

      Mistähän näitä pinjan siemeniä löytäis?

      • pinjan käyttäjä

        Ihan tavallisista ruokakaupoista, samalla hyllyllä missä on manteleita ja pähkinöitä.


    • joomoRo..

      onko iällä valiä olen itse 15v

      • gjdfpgjdf

        Ei ole, miksi olisi?


    • vaihtoehto?

      Eikös olisi tehokkaampaa jauhaa arginiinitabletti hienoksi ja sekoittaa se voiteeseen? Arginiinihan kuuluu normaaliin ravintosisältöön ja on vapaa kaikenlaisista pihka-aineista, joita havupuun siemenissä on.

      • pinjan käyttäjä

        Pelkkä arginiini ei riitä, enemmän voiteen tehot tulevatkin kasvisteroleista ja terpeeneistä.


    • viherpeukalo

      muna muuttu kellertäväksi, apua? :(

    • kokeillutm20v

      mikä meni vikaan, ei toiminut minulla vaikka tein ohjeiden mukaan?
      onko muilla onnistunu kokeilu?

      • pinjan käyttäjä

        Käytitkö voiteen heti tuoreeltaan? Tehoaineet eivät kestä pidempää säilytystä. Jokaista käyttökertaa varten pitää tehdä tuore voideannos. Ja jauhoit varmasti hienoksi jauheeksi pinjan siemenet, ei riitä pelkkä rouhiminen.


    • 12 + 11

      Käykö Ceridal tai Aqualan Oil? Miksei saa olla rasvainen? Kokeilemisen tuntuinen vinkki, mutta tuota voidepuolta ei ole...

      • pinjan käyttäjä

        Siksi ei saa olla kovin rasvainen voidepohja että pinjan siementen sisältämä arginiini on enemmän vesiliukoista. Arginiinin tehot eivät tule esille tönkkörasvaisessa voiteessa. Toisaalta kasvisterolit ja terpeenit vaativat rasvaa liuetakseen. Eli pelkkään veteenkään ei voi pinjajauhetta sekoittaa, tai voi muttei välttämättä toimi silloin kovin hyvin.


    • -Jartsi-

      L-arginiini jauhetta & oliiviöljy.

      Toimii.

    • PeterPani

      Voiko pinjansiemenet terskassa tuikata sisään, vai pitääkö kalu pyyhkiä ensin?

      • Vege

        Anna naisesi ensin nuolla ja imaista ne pinjansiemenet kullistasi - kasvisruokaa nääs!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe