Ajattelin aloittaa seurassa golden spirit cherleaderin, mutta onko siinä vaikeampia temppuja nuoremmilla kuin hac ja ftc seuroissa? Olen ollut molemmissa seuroissa, mutta haluan gs'siin, en tykkää funky teamista sillä joutuisin mini-gibboneihin(surkea joukkue), ja hac kuulemma lopetetaan.
Cheerleader GS
12
354
Vastaukset
- Janika14756
Ei ollut sopivaa palstaa.
- jokujokatietää
haceet ei olla lopettamas ja yks hac energyssä osaa arabiflikkikierrevoltin
- Janika14756
Aijjaaa no kiitos :)
- jokujokatietääparem
Tammikuussa voit päästä FT mini-monkeysiin ja mini-gibbons on parempi joukkue kuin GS pixies tai hac energy. GS Spelkkuihin tuskin pääset vielä, ne on niin hyviä.
hac energyssä kukaan ei osaa varmasti arabiflikkikierrevolttia :)
hac:ta ei olla lopettamassa :)
Oletko nousija vai pohja? mihin joukkueeseen haluat isona (Elite? Enkelit? WF/Gorillat?)
Kuinka isoa harkkamaksua olet valmis maksamaan? gs ja ft edullisimmat. - Janika14756
Olen siis ollut ennen cheerleader, nousija hetken aiikaa, mutta sitten vaihduin pohjaksi. Täytän marraskuussa 12v. Haluisin WF joukkueeseen isona. en halua palata enää mini-gibboneihin, mutta vervetteihin voisin. Äitini kyllä suostuisi maksamaan harkkamaksun :). Menen tammikuussa vervetteihin. Ainakin on aikaa opetella kärrynpyörä ja spagaatti.
- Mimmiskukkeli
Jee kivaa, mäkin haluisin isona wf:iin...tai gorilloihin jos pysyn nousijana.
Koita päästä vervetteihin syyskisojen jälkeen... ja sitä kautta surprise tai ws ja sit sennuihin. Cheerleading on niin ihanaa. Kivoja treenejä sulle Janika! Mä varmaan vaihdan kans FT niin nähää sit siel ;) (meen kyl eka gibboneihin kun haluun opetella kans eka kärrynpyörän ja arabialaisen)- Janika14756
Jos mä tulisin myös gibboneihin :). Mikä sun etunimi on? Mun on ihan vain Janika. jos oltais siel kavereita.
- Janika14756
tai kyl mä vervetteihin menen :)
- Mimmiskukkeli
ok, no mut mäkin sitten varmaan sinne tammikuussa tai ennen may madnessiä. Hauskoja treenejä. FTC- BO BIG BLUE!
- nkdsbgeöösmqQW
HAC ENERGYSSÄ OSAA YKSI ARABIFLIKKIKIERREVOLTIN! tunnen sen ja vannon et osaa se on 00 ! en nimee mainii
- cheertietäjä
Gs:ssä kaikki wl osaa arabiflikit ja flikit ja sivarit :) ja aika moni osaa Sen siin ei oo mtn. IHQ.
- se kuka tietää oikeasti
Gs enkelit ovat (ei pahalla) parempia kuin wf koska he ovat saaneet parempia kisa suorituksia.(; itse olen sb:ssä ei sinne paljoa vaadita:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103