Terve!
Onko teillä yariksessa ruostuneet metallipinnat sisältäpäin niin että ruoste on tullut läpi maalipinnan puolelta ovista ym..?
Itsellä on 2000vm 1.3 123000km ajettu jossa ei vielä ole ruostetta.
EI viitsisi millään purkaa oviverhouksia.
Alustan helmakotelot ja ovien kotelot ajattelin suojata ensi viikonloppuna.
Yaris Verso ruostesuojaus
6
1015
Vastaukset 6
- verso2000
Eikö kellään muulla ole yaris versoa :-
- rfhb
tuhaa hommaa ei verso ole kova ruostumaan pelti on sinkittyä jne:
minulla on sama vuosimalli mutta ajettu jo 300tuhatta eikä vielä kuki mistään.- verso2000
Onko auto ollut kauan sinulla? Miten kestävä yaris verso 1.3 bensa on tekniikalta? Mitä remonttia sinulla on ollut?
Yleensä 180-220 menee iskarit jarrut laturi.
Tuumasin että pitäisikö kokeilla mitä yaris kestää.
Omani vm.2000 hankin kun siinä oli 96600 ja nyt on 123000km.
Olishan se kiva katsella kun mittarissa olisi 500000km.
Mitähän tuo 1.3 kestää?
Mobil 1 5w-50 on vaihdettu ennen 15000 välein ja minulla on auto kaupunkiajossa niin ajattelin 8000 välein vaihtaa kun itse vaihtaa öljyt 29.90 mobil 1 5w-50 ja suodatin 10. 40euroa koko hoito puolen vuoden välein
rfhb23.9.2011 20:380
tuhaa hommaa ei verso ole kova ruostumaan pelti on sinkittyä jne:
minulla on sama vuosimalli mutta ajettu jo 300tuhatta eikä vielä kuki mistään.
- 5rgtr
Ollut minulla 5v josta viimeiset 100tuhatta olen ajanut itse mitään suurempia vikoja ei ole ollut normaali kulvia osia lähinnä...
jarrupalat eteen ja kengät taakse vaihdoin 250t kohdalla arvelen että olivat vaidettu kertaaleen aikaisemmin
Pakoputen takapönttö meni 275t kodalla luultavast alkuperäinen
Kallistuksen vakaajan "koiranluut" 287t kohdalla olivat alkuperäiset
muuta ei ole minun tarvinnut tehdä!
Kone ei vie öljyä kuin puoli tikunväliä/15tuhatta km aika hyvin 300tuhatta ajetulta 1,3 koneelta,,)
Eiköhän tuolla wariksella vielä satkun ajele... - talmia papsa
Jätkät, mulla on 185000 ajettu 01 verso, etupyörän laakerit vaihdettu ja kytkin menee varmaan vuoden sisällä. Muuten pelaa kuin unelma. ei ruostetta missään.
Paras auto ikinä, ruma ku helevetti ja vittumainen ajaa tuulella ja liukkaalla muttei haittaa mitään.
Ikinä en vaihda, ajan niinkauan kun pörssi kestää ja näillä kuluilla ei loppua näy - Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721477Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29981- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.182736Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500