Halvin mahdollinen majoitus (ei siis hotelli)

ansku____:

Halvin mahdollinen majoitus? 100$/yö on aivan täysi mahdottomuus meille.

Olemme kaksi jenkeissä olevaa vaihtaria ja asumme tällä hetkellä aivan järkyttävässä rötiskössä kaikenmaailman hyönteisten keskellä, joten mikä tahansa tästä ylöspäin kelpaa meille.

Olen lukenut eri paikkojen arvosteluita, ja ne ovat olleet aika murskaavia, mutta ehkä jollakin on kokemusta jostakin elinkelpoisesta paikasta? Viivymme 5 yötä, joten joudumme tinkimään asumisen standardista, jotta meillä olisi rahaa myös tehdä jotakin New Yörkissa.

Tärkeintä on siis hinta ja sijainti siinä mielessä että metro on lähellä, ja Manhattanille kohtuullinen matka.

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123afaa

      Eiköhän joku yömajamajoitus ole halvin. About 30-50$ yö.

    • käsittämätöntä

      roskapönttö on halvin ja jos rottien kanssa voi yönsä viettää ja yksi vessa ja suihku/20 ihmistä niin all e100 euron saa huoneen Manhattanilta. Kysymys kuuluu mutt mitä järkeä on lähteä Nykiin jos ei ole rahaa...menee Tallinnaan.

      • bed bugit...

        Nyt nuo vaihtarit nukkuu kaikenmaailman hyönteisten ja ötököiden seassa. Ne tarttuu laukkuihin ja vaatteisiin ja sit ne kulkeutuu mukana takaisin isäntäperheeseen tai kotiin. Se on sit kiva alkaa tuholaistorjuntaan kun on bed bugeja kämppä täynnä. Ei oo halpaa se ei. No mut tulihan nähtyä New York halvalla...


    • OL

      Juu näin on ikävä kyllä.
      Sanoisin et alle 100€n ette hyvää majaa löydä, mutta toki esim 70-80€lla voi jo jonkinlaisen löytää esim Queensistä tai Brooklynin puolelta. Jos itse menisin sinne eikä tosiaan olis rahaa laittaa majoitukseen, niin ottaisin ehkä jonkin lentokenttähotellin ja tekisin sieltä päivätrippejä eripuolille Cityä. Kenttähotellit on kuitenkin peruskuntoisia ja metrolla siirtyy 45-60min sykkeeseen.
      Mut vaikee on teiän yhtälö... ;o(

    • Hostelliin vaan

      Miksette mene hostelliin? Monia hostelleja löytyy muutamalla kympillä ja kun vähän katselee arvosteluja, niin voi päätellä, mihin kannattaa mennä.

    • matkailija-x

      New Yorkissa on suljettu viime aikoina monia hostelleja hotelli- ja palomääräysten rikkomisen takia, joten hostellitarjontaa on vähemmän kuin takavuosina.

    • Girlie <3 *

      New york Inn, halpa, loistava sijainti! ja aamupala kuuluu yön hintaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe