Tein Minecraft serverin jonka nimi on Biocraft. Toivoisin, että tulisi mahdollisimman monta pelaajaa serverilleni. Serveri on auki, joten alahan liittyä. 4 ensimmäistä liittyjää pääsevät OP:ksi(Valvoja jolla on erityis oikeuksia). LIITY NYT SERVERIIN.
Minecraft serveri!!
minecraft hullu
13543
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 13
Vanhimmat
kuka voi autaa kun en osaa lagata serveriä minecraftiin
Siis onkos tuo minecraft classic servu, jos ei niin mikäköhän ois ip
ja hahmo 90 tiedoksi servun hostaaminen on melko haastavaa, mutta kyllä se onnistuu
Jos siis aijot hostata minecraft classic servun katsos linkki: http://lmgtfy.com/?q=how to host minecraft classic server
Jos taas kyseessä on minecraft beta server suosittelisin käyttämään bukkittia hostaamiseen http://bukkit.org/
Serverin hostaaminen _EI OLE_ haastavaa, pitää vain viitsiä yrittää.
En ihmettele miksi vin227 kokee servun hostaamisen hankalaksi jos koittaa sitä kotiyhteydellä hostata ... (oikeesti wtf..??)
kotiyhteys toimii loistavasti ei sen asentaminenkaan haastaa ole kuten tuosta ensimmäisestä linkistä huomaa
ja oikeassa olet, pitää vain yrittää, google auttaa
mikä on ip?
Etsin hyviä online servereitä. Toivoisin että serverissä olisi:
-Tonttijärjestelmä
-Ei hamatsia
-Ei pelaajia jotka tappavat koko ajan
-Mukavat adminit ja jäsenet.
Kiitos jo etukäteeen!
Moi täs ois mun uus minecraft servu, aukee vast huomen joskus 2 jälkeen mut jos teil on minecraft ni ois mahtavaa jos voisitte tulla. Servus on factions,pvparena , kauppa ja muuta! Tulkaa mukaan pelaamaan! IP: cubecraftfin.no-ip.org Kiitos :) Ja ei hamachia eikä pelaajia jotka tappavat. mutta tässä on factionit eli voit tehdä /f create (nimi) ja sitte voit myöhemmi /f claim ni muut ei pysty tuhoamaan. Kiitos :)
Ei löydä cubecraftia. Minecraftpelaaja
Avajaiset tänään !!! http://www.youtube.com/watch?v=Y8pU8aZGzkg
Tulkaa kokeilemaan Koodicraftia!
Koodicraft om suomalainen 24/7 minecraft serveri, jossa on pvp-maailma ja no-pvp maailma (päämaailma). Serverillä on useita minigameja sekä facktionit jotan alueensa saa myös suojattua. Tulkaa pelailemaan :D
IP: koodicraft.kicks-ass.net
Wow!
Kiva spawni tuolla koodicraftis O.o
En oo enne nähny noin hienoa spawnia
Tulkaa pelaamaan CakePvP:hen Ip:Cakepvp.waltsu.net
Versio on:1.7.2 Crakedeille ja Premiumeille!
Serveri sisälltää:
-Factions
-Non-PvP
-Minigames
-Creative
Minigames sisältää:
-TnTRun
-HungerGames
-Paintball
Ylläpito on ystävällinen ja valmis auttamaan heti jos tarvitsee apua.
Serverillä on halvat vipit. Niitä voi ostaa Paysafecardilla tai Paypallilla.
DropPartyt pidetään joka launtai Factions maailmassa.
Tule pelaamaan CakePvP:hen!