Ohjelmaa 13 vuotiaan "bileisiin"

tytteli:)

Eli mitä ohjelmaa keksisin 13 vuotiaan bileisiin? Siellä ei sitten juoda alkoholia, koska olen yksin vastuussa n.15, 12-14 vuotiaasta:D Itse olen 15-vuotias ja olen valmomassa näitä "bileitä". Ohjelmassa on jo mm. limbokisa, pimeäpiilosta, pullonpyöritystä, juomapeliä(mehulla&limulla), tanssimista ja musiikkia, syömistä... Mutta mitä muuta 'extremeohjelmaa' keksisin?

11

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkufgd

      Tietokilpailu???

    • Nbmöä9865zxz

      Ilmapalloja puhaltakaa ja ottakaa kisa ketkä saavat sen rikottua nopeiten hankaamalla sitä vastakkain vatsoilla .

    • EuroShoppEr

      aivan vitusti viinaa ja kortsuja jossa paskaa sisällä.
      toimii varmasti

    • Minä

      jotain vapaata oleskelua ja jos on hyvä ilma, ettei sada vettä niin voi ulkonakin pelata jotain

    • avuttomat

      huoh.....mä nukahtaisin tollasis! ja oon 13! voi jeesus! kaskummaa ku ei viel tietokilpailui tai piirileikkei?! mites ois?

      • pavianssi

        syö pääs,voi olla mukavaakin vaikka ei jois! (ellet nyt muuta tarkottanut muttaa..)


    • tervejaheipähei

      nimimerkil ''avuttomat''

      Sama homma vaikka olenkin 15v nii mua tippaakaan kiinnosta noi leikit.,

      Paitsi juomaleikki..mut ei mehul


      Hehehe

    • bilehile

      Ettekö osaa ihmiset lukea? "Bileissä ei ole alkoholia! Ettekö voisi olla laittamatta noin typeriä vastauksia. Mä olen itse 13v ja varmaan mä haluan juoda jotain kaljaa alaikäisenä! Onks nyt hienoo kun makaatte siellä talossanne sammuneina? Ja entäs jos porukat tulevat? Kukapa haluaisi, että oma lapsi makaisi umpikännissä? Ei varmasti kovinkaan moni.

    • Katariinaaaaa

      Itse olen 13 - vuotias ja bileissämme on ollut energiajuomia, mutta ei alkoholia! Meillä on ollut aina tosi hauskaa! Energiajuomista tulee ihan tarpeeks "sekasin" ja se riittää! Ensiviikolla olis tarkotus järjestää uudet bailut. Tiedossa olisi: Tanssimista, 3 minsaa taivaassa, pullonpyöritys, twister, halihippa, superpiilosta, kirkonrotta, kaunis, ruma vai söpö, ennustus, keskiyö, risuja vai ruusuja ja tietysti musavisa palkintoineen. Jos ei kiinnosta nämä leikit yms niin älä vastaa. Kiitos. Olen 99% varma, että näistäkin bileistä tulee huikeat! Olen myös onnellinen, että saan olla hyvien ystävieni kanssa. En kaipaa mitään känni bileitä. Kuten moni varmasti moni täysi-ikäinen tietää, miltä tuntuu, kun aamulla herää ja meinaa yrjötä. Tässä oli siis mun mielipiteeni.

      • bilejärjestäjä

        Hyviä ideoita, voisiko joku kertoa: kauni, rums vai söpö pelin säännöt


    • viinaa ja naisia. niistä oon 13 vuotiaan bileet tehty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe