Ohjelmaa 13 vuotiaan "bileisiin"

tytteli:)

Eli mitä ohjelmaa keksisin 13 vuotiaan bileisiin? Siellä ei sitten juoda alkoholia, koska olen yksin vastuussa n.15, 12-14 vuotiaasta:D Itse olen 15-vuotias ja olen valmomassa näitä "bileitä". Ohjelmassa on jo mm. limbokisa, pimeäpiilosta, pullonpyöritystä, juomapeliä(mehulla&limulla), tanssimista ja musiikkia, syömistä... Mutta mitä muuta 'extremeohjelmaa' keksisin?

11

779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkufgd

Tietokilpailu???

• Nbmöä9865zxz

Ilmapalloja puhaltakaa ja ottakaa kisa ketkä saavat sen rikottua nopeiten hankaamalla sitä vastakkain vatsoilla .

• EuroShoppEr

aivan vitusti viinaa ja kortsuja jossa paskaa sisällä.
      toimii varmasti

• Minä

jotain vapaata oleskelua ja jos on hyvä ilma, ettei sada vettä niin voi ulkonakin pelata jotain

• avuttomat

huoh.....mä nukahtaisin tollasis! ja oon 13! voi jeesus! kaskummaa ku ei viel tietokilpailui tai piirileikkei?! mites ois?

• pavianssi

syö pääs,voi olla mukavaakin vaikka ei jois! (ellet nyt muuta tarkottanut muttaa..)

• tervejaheipähei

nimimerkil ''avuttomat''

Sama homma vaikka olenkin 15v nii mua tippaakaan kiinnosta noi leikit.,

Paitsi juomaleikki..mut ei mehul

Hehehe

• bilehile

Ettekö osaa ihmiset lukea? "Bileissä ei ole alkoholia! Ettekö voisi olla laittamatta noin typeriä vastauksia. Mä olen itse 13v ja varmaan mä haluan juoda jotain kaljaa alaikäisenä! Onks nyt hienoo kun makaatte siellä talossanne sammuneina? Ja entäs jos porukat tulevat? Kukapa haluaisi, että oma lapsi makaisi umpikännissä? Ei varmasti kovinkaan moni.

• Katariinaaaaa

Itse olen 13 - vuotias ja bileissämme on ollut energiajuomia, mutta ei alkoholia! Meillä on ollut aina tosi hauskaa! Energiajuomista tulee ihan tarpeeks "sekasin" ja se riittää! Ensiviikolla olis tarkotus järjestää uudet bailut. Tiedossa olisi: Tanssimista, 3 minsaa taivaassa, pullonpyöritys, twister, halihippa, superpiilosta, kirkonrotta, kaunis, ruma vai söpö, ennustus, keskiyö, risuja vai ruusuja ja tietysti musavisa palkintoineen. Jos ei kiinnosta nämä leikit yms niin älä vastaa. Kiitos. Olen 99% varma, että näistäkin bileistä tulee huikeat! Olen myös onnellinen, että saan olla hyvien ystävieni kanssa. En kaipaa mitään känni bileitä. Kuten moni varmasti moni täysi-ikäinen tietää, miltä tuntuu, kun aamulla herää ja meinaa yrjötä. Tässä oli siis mun mielipiteeni.

• bilejärjestäjä

Hyviä ideoita, voisiko joku kertoa: kauni, rums vai söpö pelin säännöt

• viinaa ja naisia. niistä oon 13 vuotiaan bileet tehty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      22
      2048
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      85
      1880
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      74
      1827
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1573
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      487
      1441
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1424
    7. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1217
    8. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      22
      1119
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1089
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      72
      1078
    Aihe