Vaalea tyttö Pariisissa

lalilly

Suunnittelen hakevani ensi kesäksi töitä Pariisista mutta yksin lähteminen pelottaa hieman siinä mielessä, että olen todellakin pohjoismaalaisen näköinen, blondi tukka ja muutenkin vaalea. Etelä-Euroopan lomareissuilla esim. Italiassa ja Espanjassa olen saanut erittäin paljon negatiivisia huomionosoituksia ja kokenut oloni ahdistuneeksi miesten huudellessa ja ehdotellessa kaikenlaista. Ranskalaiset miehethän ovat komeita eikä minulla ole mitään "kunnollisia poikia" vastaan, mutta haluaisin vähän varautua siihen mitä ensi kesänä on ehkä edessä. Ja ovatko nämä ns. komeat, tyylikkäät pojat sitten samanlaisia kuin kaduilla maleksivat huutelijat?

8

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisissa asustava

      Älä huoli, Pariisissa on niin paljon monennäköistä väkeä, ettei pohjoismainen ulkonäkö herätä juuri sen suurempaa ihmetystä. Esim. Bordeaux'ssa olen itsekin joutunut kaikenlaista huutelua kuulemaan, mutta Pariisissa ei ikinä ole ollut ongelmia.

      Tämä kysymys meni vähän ohi, voisitko tarkentaa: "Ja ovatko nämä ns. komeat, tyylikkäät pojat sitten samanlaisia kuin kaduilla maleksivat huutelijat? "
      Mitä ihmettä tämä kysymys tarkoitti?

    • Toinen koti siellä

      Ranskassa on myös 100% paikallisia ihmisiä, jotka voisivat ulkoisen olemuksensa puolesta olla skandeja, itse tunnen monta.

    • Pettymyskö?

      Älä pety kovasti, mutta todennaköisesti kukaan ei kiinnitä sinuun edes huomiota ellet kovin paljon töppäile tai häiritsse muita. Jos ajattelet että Suomen tytöt ovat niin ylivoimaisen upeita, niin Pariisissa et varmaan herätä siinäkään mielessä huomiota. Pelkkä vaaleus ei vielä sekoita kenekään päätä.

      Sitäpaitsi nämä komeat ja tyylikkäät pojat eivät todellakaan maleksi kaduilla eivätkä huutele perään.

    • Kaunotar ;)

      Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa! Oman kokemukseni mukaan Pariisissa on yhtä lailla fiksua ja ystävällistä väkeä kuin missä tahansa muuallakin. Eihän me suomailaiset "kaunottaretkaan" huudella Helsingissä pariisilaisten miesten perään. Ainakaan minä en huutele. Kaikesta huolimatta kivaa tulevaa Pariisin kesää tämän viestiketjun aloittajalle!

    • pariisitar

      Samaa mieltä edellä kirjoittaneiden kanssa, itse olen suomalainen ja erittäin suomalaisen näköinen, täysin blondi ja vaalea, ja asun Pariisin lähiö-alueella, n.5 minuutin lähijunamatkan päässä Pariisin virallisista rajoista.

      Itse Pariisin keskustassa etenkin turistialueilla et aika varmasti tule saamaan minkäänlaista erityishuomiota, vaan hukut massaan. Pariisi tulvii kaiken maalaisia turisteja, myös vaaleita skandi tyttöjä, joten paikallisille miehille et tule olemaan tavaton näky. Tietenkin poikkeuksia sattuu, esim. iltasella laittautuneena korkkarit jalassa voi usein saada jotain huuteluja, mutta se taas ei koske vaan vaaleita tyttöjä vaan ihan kaikkia. Yhden kerran päiväs aikaan eräs musta n.20 vuotias poika seuras mua mun lähijuna-asemalta Pariisin Gare du Nordille asti, ja ei vaan tahtonut ymmärtää että ei, ei ole aikaa mennä kahville, ja ei, ei myös huomennakaan, ja ei, en anna mun puhelinnumeroa. Se sitte luovutti ku tapasin mut kaverit, mutta n. puolen tunnin ajan roikku koko ajan perässä.

      Itse asun siis siin Etelä-Pariisin lähiössä, joka ei ole enää lainkaan turistialuetta. Täällä olen saanut tosi paljon huomiota, suomi tytölle se on vaan niin outoa että täysin tuntematon normaalin oloinen siisti nuorimies tulee pyytämään kahville ja puhelinnumeroa, Suomessa mulle ei ollu tämmöstä IKINÄ tapahtunut, täällä, n. 1x per viikko. Mutta se ei oikeestaa oo yhtään ahdistavaa, ne luovuttaa melkein heti ku sanoo että ei kiinnosta, tai usein teen vaan sillee että otan niitten puhelinnumerot ja sanon että joo soittelen, ja sitten en ikinä soita. Vielä ei oo semmosta hurmuria sattunu et olisin ihan soittanukki.. :D

      Mutta vaikka tää saattaa kuulostaa ahistavalta, ni ei tää oikeesti ole. Kaikkeen tottuu, ja nopeesti sitä oppii ottaa semmosen "pariisilaisen asenteen" eli pitää katseen suoraan edessä, ei kattele kauheesti vieraita ihmisiä silmiin, ja välttelee yksin kulkemista syrjäisillä kaduilla.

      Ja kaiken kaikkiaan tuut ihan varmasti rakastumaan Pariisiin, ja vielä enemmän kun opit tuntemaan sen, ja tunnet ittes ihan Pariisilaiseks. Ehdottomasti suosittelen lähtemään!! Itsekin menettäny jo sydämen tänne.

      Toivottavasti tästä kirjotuksesta oli apua.

      • fktuhiwokpsdl

        Sanoisin että moisesta saa ja pitääkin ahdistua. Miehet ahdistelemassa naisia on hyvin yleinen ilmiö (eikä rajoitu vain Pariisiin) ja johtuu vain siitä että miehet kuvittelevat että heillä on etuoikeus jokaiseen näkemäänsä naiseen. Naisten ei pitäisi vain tyytyä asemaansa ja "vältellä pimeitä kujia". Miesten pitäisi oppia olematta eläimiä jotta naisetkin voivat pelotta kulkea missä haluavat.

        Herran jestas millaista patriarkka-yhteiskunnan hyväksymistä täälläkin näkee.


    • et ole erikoinen

      Pariisissa ei ole vain ranskalaisia, maassa on miljoonia ulkomaalaisia, etenkin pohjois-Afrikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe