Olen ostamassa tietokonetta ja sen olisi tarkoitus olla tehokas ja pyörittää nyt ainakin tulevaa BF3:a. Itse olen aivan tumpelo tietokoneiden kanssa ja en tajua näistä tehoista mitään, joten olisko tämä paketti hyvä BF3:n pyörittämiseen: http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/PAHPE532SC/hp-pavilion-elite-poytatietokone-hpe-532sc Olen pahoillani, että en nyt tähän hätään tiedä miten saisin tuon linkkinä, mutta käy se kai näinkin.
Battlefield 3 PC:lle
6
265
Vastaukset
- erfg
Miks et osta Jimm's konetta tolla 900?
- mvgxfgds
osta 2500k prossu ja nvidia 570 näyttis.osta osina niin saat paljon paremmn koneen.vaikka silentrig,lapstore
- affgfdg
Itse ostin Club 3D Radeon HD 6950 CoolStream Editionin. Muuten kyllä kone pyörittää helposti.
- TEHORAKKINEEEEEE
itellä on amd athlon II X2 250 prossu muistia 4 gigaa näyttis Asus Radeon HD 5770 ja hyvin toimii. ja tuo 6950 periaatteessa sama ku tuo mun mutta uudempi ja kalliimpi ellei sitte tämä mun oo tehokkaampi.
- QX9770
Itselläni on 6870 crossfiressä ja kaikki asetukset korkeimmalla mahdollisella eli ultralla. Ja ei pätki ollenkaan. Tuota laitteistovaatimusta on mielestäni liioiteltu jonkinverran kun esim systemrequirementin mukaan ei 6870 riitä pyörittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656302Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932866Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 491035
- 12978
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75933- 66922