Asko Sahlman on kuollut!

R.I.P.

13

5215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surullista..

Surullista. En ensin tajunnut kenestä kyse, sitten hokasin. Tuli mulle eniten tunnetuksi maalaiskomedian poliisina. Erinomainen näyttelijä. R.I.P.

• joop...

Itse muistan tämän miehen pienestä roolista Metsolat sarjasta. Se oli siinä eräs lautakunnan jäsen. Toki olen nähnyt noissa maalaiskomedioissakin hänet, mutta ensimmäisenä Metsoloissa näin. Ihan hyvä näyttelijä ja varmasti huumorintajuinenkin oli.

• Piste_

Oli sukunimeltään Mäntynen siinä. Juu keskustelu, mutta kuitenkin.

• Piste_

Korjaan siis Mäntylä.

• Korjauksiaaa
        Piste_ kirjoitti:

Oli sukunimeltään Mäntynen siinä. Juu keskustelu, mutta kuitenkin.

* Juu vanha keskustelu, mutta kuitenkin.

• Traaginen video:

Tässä ikävä ohikulkijan kuvaama video onnettomuuspaikalta:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/suosikkinayttelija-asko-sahlman-kuoli-moottoripyoraturmassa/art-1288415006637.html

On tämä elämä erikoista: pieni tapahtuma ja sinua ei enää ole. Rankka vesisade, prätkä ja vesiliirto -ja kaiken päätös.

Taagista vielä se, että vasta ke 14.9.11 oli Espoon kaupunginteatterin näytelmän ensi-ilta jossa Sahlman oli keskeisessä roolissa.

• Retkuilija

Jäi mieleen se Kiiskelle riehuminen Turpeisen bensa-asemalla!

• Muistan hänet aina Ihmisten Puolueen Hannes Säkkijärvenä. Lepää rauhassa. :(

• niinpä_niin

Tapauksesta on jo vähän yli viisi vuotta aikaa, mutta jotenkin on silti hankala mieltää, että Asko Sahlman on kuollut. Toki muistan herran lähinnä Ihmisten puolueesta ja Pirunpellosta, jossa tosin rooli ei kerennyt nousemaan ehkä niin suureksi kuin selvimmillä päähenkilöillä. Tuollainen äkillinen tapaturma liikenneonnettomuudessa kylläkin yllättää kenet vain. Eräs opettajanikin kuoli noin vuosi sitten, ja varsinkin tuoreeltaan kun sain tiedon, oli asiaa hankala mieltää.

• Anonyymi

Juurikkalan Pena

• Asko sahlman oli hyvä Maalaiskomediasarjassa (Juurikkalan Pena) sekä Ihmisten Puolueessa (se mies, joka oli ammatiltaan Offset-painaja eli työssä kirjapainossa).

• Anonyymi

Hyvien ihmisten kylässä esitti Posti-Arvia. Oli myös vissiin paikallisen Suomi-Neuvostoliitto-osaston jäsen sarjassa.

• Anonyymi

Sahlman taisi olla omassa elämässäänkin sinne äärivasemmalle kallellaan. Hyvin joka tapauksessa esitti sitä Ihmisten puolueessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe