Hei :3 olen 17v tyttö ja pelannut nyt noin puoli vuotta Wowia. Olen 67 Lvl Night elf hunter Stormreaver serverillä ja etsin peliseuraa ;3 ( ehkä vakavimmissakin merkeissä ;D
Peli seuraa tytölle????
18
1622
Vastaukset
- mightypaladinman666
oon 85 paladin neitsyt
saaks sulta pillua? - loggness
oon myös 17 poika ja mulla on 85 rogue ja paladin, oon myös tosi hyvän näkönen, :3
- Druudi
Ite oon poika 16v ja neitsytdruidi. Voisitko tulla vaan suoraan meille, niin päästäis joihinki muihin hommiin ku wowittaan? Meihin druideihin voi kyllä luottaa.
- asdasdasdasdasdasdaa
Huono rölli
- -__-
Jos nyt kuitenki ettisit sitä treffiseuraa jostain muualta
- Eliytres
- ...
Niin kumpaa etsit; peliseuraa, vai seksikumppania?
ei näin... vaikka itsekin olen wowia pelaava naispuolinen ihminen
en sentää mainosta sitä täällä...
tai sitten joku vaan tullu trollaamaan ja kirjottanu mitä sattuu tänne :)- egöwl
wowi on surkee peli
- kokeilkaa ihmeessäää
juu mee johonkin euroopan laajusille wow foruumeille huutelemaan jos haluun giftejä ite tein niin tahalteen ja sain aivan vitusti giftejä vaikka ikeasti oon poika ei tarvinnut kun sano että oon tyttö ja niin edeleen
- japi_the_druid
hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....
- Huspa
Ottakaa tästä alfauroksesta mallia.
- thepahis
Mie pelaan stormilla! :)
Nick
Thepahis
Stormreaver EU - ökömököfani
Mie pelaisin grim batolilla! :D tääl o palaajo suomalaisia ^_^ alluje että hordeje puolella, tiiän kans pari guildia :)
- erkkihanuri
Olen 13 vuotta ja en pelaa tätä peliä :3
- ahahhahaha
en toki revennyt japi_the_druidille
- jokuoutonerdgirl
mun altit voi kans lisätä Stormreaveril Zophi (juuri nyt 27lvl hunter) ja Tiisae (58dk jolla en pelaa oikeastaan yhtään, ehkä saan viellä joskus innostuksen pelata sillä, ehkä en)
- Anonyymi
Huutista kasuaaleille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100