että se terminen syksy alkaa tällä viikolla. Sanamuodosta en tiedä sen enempää ku että jostain keskilämpötiloista se lasketaan ja sen pitää siinä tapauksessa pudota kymmeneen asteeseen.
Kuten eräs ihminen tässä viikonloppuna täällä kirjotti, päivälämpötila oli kuulemma vielä yli 15 astetta, joten mä en ainakaan tohon ennusteeseen usko koska yölämpötilatkin on ollut 10:n asteen luokkaa. Lapissa ehkä on toista tai sitten täällä taas kerran puhutaan olemattomia.
Mutta mitä väliä! Syksy tulee kuitenkin ja sen huomasin tuolla maalla pelkistä pudonneista lehtien määrästä, kosteudesta niin ulkona kun sisälläkin ja eukon meuhkaamisesta siksi, kun mä en viitti tehdä mitään. En auta siivoomisessa sisällä, en haravoinnissa ulkona, en ruuan laitossa enkä myöskään puutarhakalusteiden rahtaamisessa varastoon talvee varten.
Mutta miks mä auttaisin?
Jos niin tekisin, mä oon tiellä ja jos lähtisin kauemmas, vaikka koiran kanssa, mä luistan duunista.
Miten mun siis pitäs suhtautua ton naisen rääkymisiin?
Kertokaa te ja antakaa neuvoja kun niin hyviä puolisoita muutenkin ootte!
Tänään tekstiteeveeltä luin..
16
65
Vastaukset
Ja tänään tämä eräs ihminen kirjoittaa sinulle noita uskomattomia lämpötiloja lisää....Päivälämpötila meillä nyt just 14.8 tuollainen puolipilvinen sää, välillä yrittää aurinkokin paistaa...........kiva syksyinen sää...
- Komppaan.
Aiiiiwan, ja ukkonsa on vinosti hymyillyt pöydänvieressä käsiposkella.
- Myy-Pikkuinen
Ei tää suoli24 taas toimi mitenkään oikein. Vastaukset menee taas mihin sattuu.
Kyllä täällä on ollut muutamana päivänä melkoisia lämpötiloja,vaikka yöllä on ollut tosi kylmää.
Edellisyönäkin oli jotain neljää astetta vielä aamusellakin aikaisin,mutta päivällä reilusti lämpöasteita,jotain 15 ja tosi lämmin päivä :)
Tänään sitten onkin ollut jotain ihan muuta :(
Hyvänä puolisona annan oman neuvoni.
Älä ole tiellä.Tee hommat jossain muualla kuin vaimon kyljessä :D
Ei se vaimo jokapaikkaan ehdi samaan aikaan,joten oma-aloitteisuutta kehiin ja hoida eri paikat ;)Täällä oli nyt vasta ensimmäinen oikea pakkasyö ja jääskraapan etsinnät aamulla. Oli jo aikakin. :)
No jos vaikka haravoit ulkona sillä välin kun toinen siivoaa sisällä... Tai jotain. Mutta kyllähän tuosta "duunista luistamisesta" toisaalta ainakin yksi tulee hyvin iloiseksi. Koira. :)Oman osuuteni teen lapsiperheessä, muuten koirien kanssa lähdetään
kärpäsenmäen Burger-Mafialle syömään, jos alkaa vaimon ääni nousemaan falsettiin. :)- moimoi.
puskissa kirjoitajaa nimittelet pelleksi olet tosi rohkea akka..
kohta tyrkkylainen saapuu vanavedessäsi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648