Hei!Teen ilmaiseksi tarot-tulkintoja,lähetä kysymys/kysymykset sähköpostiini:[email protected],ja katson korteista vastauksen,jonka lähetän sinulle mahdollisimman nopeasti.Olen lukenut kortteja viiden vuoden ajan,Olen avannut myös uudet kotisivut osoitteessa www.wega.nettisivu.org,sivut ovat vielä keskeneräiset mutta ehdotuksia ja kommentteja otan mielelläni vastaan.
Teen tarot-tulkintoja
20
706
Vastaukset
- mielenkiinnosta :)
hei :) laitoin sinulle postia :)
- faithforlove
kotisivusi linkki ei toimi... korjaatko sen, minuakin kiinnostaisi
- toinenkin utelias
sivu toimii kyllä, kirjoitat siihen vain www.wega.nettisivu.org ja jätät lopun pois :)
- JK
ENN LÄHETÄ
- fourofswords
Hei!nettisivun loppuun tosiaan tullut virhe,eli kuten nimim, toinenkin utelias kirjoitti,niin pelkkä wega.nettisivu.org riittää.Postia on tullut paljon,teen pöydät saapumisjärjestyksen mukaan.Tänään teen 20.09 saapuneille,ja huomenna 21.09 tulleille jne. Postia todellakin tullut ihan hirveästi,joten sen vuoksi vastaaminen kestää,mutta vastaan kaikille ns.kohtuullisessa ajassa.
- mielenkiinnosta :)
kiitoksia vielä kerran erittäin hyvästä tulkinnasta ja nopeasta vastauksesta!todella osui kohallani kyllä totuuden mukaisia asioita :)
- fourofswords
Henkilö jonka nimikirjaimet J.K ja sposti windowslivessä,en saa jostain syystä yhteyttä sinuun spostitse.Ota yhteyttä toisesta osoitteesta,mikäli postisi vaihtunut ja kaipaat vielä tulkintaa!Kiiitos!
- fourofswords
Hei!Olisi mukava saada palautetta web-sivujeni vieraskirjaan teiltä,jotka olette saaneet minulta tarot-tulkinnan=)Kaikki kommentit,ja palaute ovat tervetulleita!Kiitos!
- -odottaja-
Hei, laitoin sinulle sähköpostia viime viikolla. Toivottavasti ehdit katsella korttejasi ;) En päässyt kotisivullesi.
- jo kuukausi odotettu
hei,sunennustasi tosiaan saa ootella ja ootella...kuukasuden olen sähköpostiani tarkistanut mut eipä kuulu..ruuhkaa varmAAN on mutta kun reipas kuukausi jo menee niin alkaa jo turhautua.jillekin kuulma vastaat joa viikon ,parin pstä.onko joillakin säälittävämpiä kysymyksiä kuin toisilla en verukkeellako sit vastaat tai jätät vasaamatta.anti vaan olla.menenb rahoani kanssa oikeelle korttiennustajalle
- turhat lupaukset
ei pidä tosiaan luvata,aika pitkä aika odotetuttaa kuukauden lupaamaa ennustetta.miksi et vastaa ? eräät mainostavat että vastaat 2-3viikossa mutta kuukausi on jo pettämistä...
- pimeetä
tosi törkeä ihmisenä! hyu tällasta,häpeä turhanlupaaja!! törkeää ihmisten kustannuksella kusettahuijari ,hyötyy jostaon kumman syystä toisten sähköposteista-outoa1
- huijari .puuttukaa!
ja tämä henkilö ei vastaa kun kysytty viiveen syytä-ja lupasi 3viikon jälkeen vastailla.mulla on sellainen fiilis että hän jotenkin kerää jostain kumman syystä sähköpostiosoiteiat ja uteliaana tsekkailee onko tuttuja tai johonkin muuhun tarkoitukseen,sheriffin pitäs jo puuttua tällaiseen valheisiin perustavaiin ilmoituslupauksiin .miksi hän ei ilmoita näyttävästi että on ruuhkaa ja ei kykene lupauksiaan lunastamaan.täämä on huikari ja hän saa pimeitä tuloja ketkä lähettävät rahaa.miksi sheriffi tai kuluttajasuoja laki perää selvitystä ja harmaata talouden harjoittajaa.tämä on jo epämääräinen juttu
- älä jaksa enää
älä viitsi enää huijata ja luvata-et ole entisiäkään ennusteita lähettänyt.piste.
- 2kertaa jo luvannut
tämä höpöttäjä ei pidä lupaustaan.
- Ymmärrän yskän
Minä taas uskon, että hän pitää lupauksensa ja tekee ennustuksen - koska lupasi. Ehkä hän vain väsähti. Toisaalta jos pistää innoissaan mailia ilmaisennustuksen toivossa, niin voi olla varma ettei ole ainoa kuka on ottamassa vastaan jotain ilmaista! Aina pitäisi saada kaikki tässä ja heti nyt - ja vielä ilmaiseksi!
Hieman ymmärrystä ihmiset ja kärsivällisyyttä. Tai olkaa sitten valmiita kaivamaan kuvettanne & menkää maksullisen tarot-lukijan luokse!
T: Ymmärtäjä - verottaja tykkäisi
joopa joo.puolitoista kuukautta odottanut ja hän petti kaksi kertaa luvaten vastata.tivasin tilannetta,hän katoaa.harmaata taloutta harjoittava amatööri.ei tartte venata enää,en usko enää tollaseen ilmaiskatsantoja lupaaviin harrastelijaan,joka kuikuaa rahoja kirstuun ns vapaaehtoisella pohjalta.hän saa pimeää tuloa ja se on laitonta! nimet vaan esiin ja verottajalle vinkkiä huijareilta
- Tarja
Minä olen saanut vastauksen ja todella osuvat kortit olivat kuvaten hyvin tilannettani ja osa on jo toteutunut tulevaisuudesta.
- Tarot
Tarot -Kosminen Peili -
Tutustu kosmisen peilin maailmaan, jossa aidot Tarot -kortit voivat paljastaa jotain omasta itsestämme.
Ole rohkea ja astu kosmisen peilin maailmaan: www.kosminenpeili.fi - nannatippis
Mihin tämä suhde johtaa, jota elän nyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408