Teen tarot-tulkintoja

fourofswords

Hei!Teen ilmaiseksi tarot-tulkintoja,lähetä kysymys/kysymykset sähköpostiini:[email protected],ja katson korteista vastauksen,jonka lähetän sinulle mahdollisimman nopeasti.Olen lukenut kortteja viiden vuoden ajan,Olen avannut myös uudet kotisivut osoitteessa www.wega.nettisivu.org,sivut ovat vielä keskeneräiset mutta ehdotuksia ja kommentteja otan mielelläni vastaan.

20

796

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiinnosta :)

hei :) laitoin sinulle postia :)

• faithforlove

kotisivusi linkki ei toimi... korjaatko sen, minuakin kiinnostaisi

• toinenkin utelias

sivu toimii kyllä, kirjoitat siihen vain www.wega.nettisivu.org ja jätät lopun pois :)

• JK

ENN LÄHETÄ

• fourofswords

Hei!nettisivun loppuun tosiaan tullut virhe,eli kuten nimim, toinenkin utelias kirjoitti,niin pelkkä wega.nettisivu.org riittää.Postia on tullut paljon,teen pöydät saapumisjärjestyksen mukaan.Tänään teen 20.09 saapuneille,ja huomenna 21.09 tulleille jne. Postia todellakin tullut ihan hirveästi,joten sen vuoksi vastaaminen kestää,mutta vastaan kaikille ns.kohtuullisessa ajassa.

• mielenkiinnosta :)

kiitoksia vielä kerran erittäin hyvästä tulkinnasta ja nopeasta vastauksesta!todella osui kohallani kyllä totuuden mukaisia asioita :)

• fourofswords

Henkilö jonka nimikirjaimet J.K ja sposti windowslivessä,en saa jostain syystä yhteyttä sinuun spostitse.Ota yhteyttä toisesta osoitteesta,mikäli postisi vaihtunut ja kaipaat vielä tulkintaa!Kiiitos!

• fourofswords

Hei!Olisi mukava saada palautetta web-sivujeni vieraskirjaan teiltä,jotka olette saaneet minulta tarot-tulkinnan=)Kaikki kommentit,ja palaute ovat tervetulleita!Kiitos!

• -odottaja-

Hei, laitoin sinulle sähköpostia viime viikolla. Toivottavasti ehdit katsella korttejasi ;) En päässyt kotisivullesi.

• jo kuukausi odotettu

hei,sunennustasi tosiaan saa ootella ja ootella...kuukasuden olen sähköpostiani tarkistanut mut eipä kuulu..ruuhkaa varmAAN on mutta kun reipas kuukausi jo menee niin alkaa jo turhautua.jillekin kuulma vastaat joa viikon ,parin pstä.onko joillakin säälittävämpiä kysymyksiä kuin toisilla en verukkeellako sit vastaat tai jätät vasaamatta.anti vaan olla.menenb rahoani kanssa oikeelle korttiennustajalle

• turhat lupaukset

ei pidä tosiaan luvata,aika pitkä aika odotetuttaa kuukauden lupaamaa ennustetta.miksi et vastaa ? eräät mainostavat että vastaat 2-3viikossa mutta kuukausi on jo pettämistä...

• pimeetä

tosi törkeä ihmisenä! hyu tällasta,häpeä turhanlupaaja!! törkeää ihmisten kustannuksella kusettahuijari ,hyötyy jostaon kumman syystä toisten sähköposteista-outoa1

• huijari .puuttukaa!

ja tämä henkilö ei vastaa kun kysytty viiveen syytä-ja lupasi 3viikon jälkeen vastailla.mulla on sellainen fiilis että hän jotenkin kerää jostain kumman syystä sähköpostiosoiteiat ja uteliaana tsekkailee onko tuttuja tai johonkin muuhun tarkoitukseen,sheriffin pitäs jo puuttua tällaiseen valheisiin perustavaiin ilmoituslupauksiin .miksi hän ei ilmoita näyttävästi että on ruuhkaa ja ei kykene lupauksiaan lunastamaan.täämä on huikari ja hän saa pimeitä tuloja ketkä lähettävät rahaa.miksi sheriffi tai kuluttajasuoja laki perää selvitystä ja harmaata talouden harjoittajaa.tämä on jo epämääräinen juttu

• älä jaksa enää

älä viitsi enää huijata ja luvata-et ole entisiäkään ennusteita lähettänyt.piste.

• 2kertaa jo luvannut

tämä höpöttäjä ei pidä lupaustaan.

• Ymmärrän yskän

Minä taas uskon, että hän pitää lupauksensa ja tekee ennustuksen - koska lupasi. Ehkä hän vain väsähti. Toisaalta jos pistää innoissaan mailia ilmaisennustuksen toivossa, niin voi olla varma ettei ole ainoa kuka on ottamassa vastaan jotain ilmaista! Aina pitäisi saada kaikki tässä ja heti nyt - ja vielä ilmaiseksi!

Hieman ymmärrystä ihmiset ja kärsivällisyyttä. Tai olkaa sitten valmiita kaivamaan kuvettanne & menkää maksullisen tarot-lukijan luokse!

T: Ymmärtäjä

• verottaja tykkäisi

joopa joo.puolitoista kuukautta odottanut ja hän petti kaksi kertaa luvaten vastata.tivasin tilannetta,hän katoaa.harmaata taloutta harjoittava amatööri.ei tartte venata enää,en usko enää tollaseen ilmaiskatsantoja lupaaviin harrastelijaan,joka kuikuaa rahoja kirstuun ns vapaaehtoisella pohjalta.hän saa pimeää tuloa ja se on laitonta! nimet vaan esiin ja verottajalle vinkkiä huijareilta

• Tarja

Minä olen saanut vastauksen ja todella osuvat kortit olivat kuvaten hyvin tilannettani ja osa on jo toteutunut tulevaisuudesta.

• Tarot

Tarot -Kosminen Peili -
      Tutustu kosmisen peilin maailmaan, jossa aidot Tarot -kortit voivat paljastaa jotain omasta itsestämme.
      Ole rohkea ja astu kosmisen peilin maailmaan: www.kosminenpeili.fi

• nannatippis

Mihin tämä suhde johtaa, jota elän nyt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      79
      1283
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      48
      992
    3. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      919
    4. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      71
      847
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      821
    6. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      151
      764
    7. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      40
      752
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      68
      741
    9. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      739
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      697
    11. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      121
      615
    12. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      611
    13. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      203
      608
    14. Sara Sieppi ja hissi tänään

Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      565
    15. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      187
      548
    16. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      98
      538
    17. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      90
      538
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      123
      520
    19. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      510
    20. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      25
      476
    Aihe