Eli 23 tuuman samsung telkkarin sininen led syttyy ja sammuu itsekseen... tv ohjelmat ei käynnisty mutta valo kyllä. Mitään ajastinta ei ole päällä. Kävi huollossa ja sama vika jatkuu... telkkarissa takuu... mutta onko joku saanut tällaisen vian korjatuksi? Vai pitääkö siihen ledin päälle teipata lappu... on makuuhuoneessa ja siihen siniseen valoon herää..
samsung sin led syttyy ja sammuu
5
717
Vastaukset
- Tarkista nämä?
Valmiustilan päivitys on päällä?
Muuta: Menu-->Ohjelm. päivitys--> valmiustilanpäivitys--> pois
tai
Samsungin antama ohje:
Asetukset --> PC puolen asetukset.
Sieltä pitäis löytyä kohta --> Valoefekti - aloittaja vastaa
Moikka, se valmiustila on pois... silti se valo syttyy ja sammuu... Tuota PC puolen asetuksia en ole katsonut, pitää illalla tutkia... onko sellaisia olemassa..
Kiitos sinulle vastauksestasi:) - Aloittaja vastaa
Huollossa (toinen huoltokerta) ottivat sen sinisen valon kokonaan pois, joten nyt ei sitä syty-sammu ongelmaan enää ole.
- 87k
Siinä on semmonen juttu, että se valo syttyy, jos telkkari saa infapunavaloa josta muusta säätimestä, kännykästä, tietokoneesta tms.
Eli tuosta tuskin on sulle haittaa, koska se ei tosiaan tee muutakuin sytytä sen valon - uusisamppa
Joo, täälläkin samsunki joka on kytketty masteriksi jakorasiaan ja muut laitteet sitten sammuu kun samsungin sammuttaa. Mutta silloin tällöin samsunki "herää" jollakin tavalla ja muut laitteet käynnistyy mutta itse samsunki ei. Päivitykset ja muut toiminnot on pois kytketty, mutta on sitten mahis että yrittää kuitenkin esim mennä nettiin, tai muuta touhua koska virrankulutus nousee noin 3-5 minuutin ajaksi ja katkeaa sitten. Itse telkkarista ei mitenkään huomaa että jotakin sen sisällä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681