Marushin -kypärät

Shiverie

Onko kokemuksia Marushin-kypäristä, millaisia ovat? Jotkut kun kehuvat hinta-laatusuhdetta erittäin hyväksi... En itselleni viitsisi aivan älyttömän kallista ostaa kun istun pari kertaa kesässä takapenkillä, mutta toisaalta ei nyt uskaltaisi ihan onnetontakaan ostaa.

Entäs mikä on asenne käytettynä ostettuihin kypäriin? Olettaisin, että kypärästä näkee kyllä jos sen kanssa on kaaduttu...? Onko käytettyihin liittyen muita riskejä? Saisin juurikin Marushin vähän käytetyn kypärän hieman alle satasella kun se uutena maksaa parin sadan luokkaa... Kannattaako ostaa vaiko ei...?

13

3170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi istut vain

      takana ja vain pari kertaa kesässä? Eikö olisi sama vaikka jättäisit harakka nekin istumatta?

    • jäläs vaari

      Minulla on tämä maruskan tacty potta , ja olen kyllä
      ihan tyytyväinen.Aurinko suoja ja kaikki. Istuu
      miun lanttuu ku hanska, ainut ongelma on saaha
      silmälasit hollattua kohdalleen.Kypärä hupun kanssa
      lutkahtaa lanttuun jouhevammin .Mut uutuuttaan
      potta pitää olla niin tiukka et potta "rutisee"
      kun sitä kuljuun nuljuttaa,sitten se vaan muotoutuu
      ja alkaa tuntuu makosalta.Näistä maruskan
      tuulen suhinoista YMS en tiijä mitään.
      Siis, minä ainakin olen tyytyväinen,jotenkin
      oletan että ihan laatu potta,eikä mikään
      puhdas muovi kulho.

    • EI NÄIN;:;:;:;:

      No nyt puhutaan varusteesta jossa kannattaa ehdottomasti säästää mahdollisimman paljon, mitäpä siitä jos sinun pääkopassasi ei ole vahingon sattuessa mitään suojelemista.
      Suosittelen että unohdat käytetyt ns "halpakypärät" ja painelet paikalliseen halpamarkettiin hongkong biltema yms) ja ostat sieltä ihan uuden kypärän saat sen jo 35EUROLLA samoja pottiahan nää on viddu näis mitää eroja oo ja eihän mulle mitään voi sattua....
      Ajohanskoina menee vanhat hiihtohanskat ja ajokenkinä sievin vanhat turvakengat.
      NÄIN SÄÄSTÄN RAHAA

      • Varusteidenmyäjä

        Aika köyhä oli sun kommenttisi !
        Olet selvästi lukenut orgia ja katsonut mitä jengi kirjoittelee suuperteistä yms..
        Suuperttia kehutaan hiljaiseksi ja kaikkea,paskelin marjat,ei ole suupertti yhtään sen hiljaisempi kuin muutkaan 150-300 egen kypärät.

        Marushin,agv,nolan
        Tossa esimerkkinä laatukypäriä joita saa 150-200egellä.
        Ei käytettyäkään tarvitse pelätä,jos siinä ei näy kolhuja niin voi turvallisin mielin ostaa pois.
        Tunnen muutamia näitä IDIOOTTEJA jotka vaihtavat kypäriään 5V välein,ajatuksella että kypärä menee vanhaksi ja menettää kestävyyttään,halleluuja mitä URPOJA !


      • Suupertti on
        Varusteidenmyäjä kirjoitti:

        Aika köyhä oli sun kommenttisi !
        Olet selvästi lukenut orgia ja katsonut mitä jengi kirjoittelee suuperteistä yms..
        Suuperttia kehutaan hiljaiseksi ja kaikkea,paskelin marjat,ei ole suupertti yhtään sen hiljaisempi kuin muutkaan 150-300 egen kypärät.

        Marushin,agv,nolan
        Tossa esimerkkinä laatukypäriä joita saa 150-200egellä.
        Ei käytettyäkään tarvitse pelätä,jos siinä ei näy kolhuja niin voi turvallisin mielin ostaa pois.
        Tunnen muutamia näitä IDIOOTTEJA jotka vaihtavat kypäriään 5V välein,ajatuksella että kypärä menee vanhaksi ja menettää kestävyyttään,halleluuja mitä URPOJA !

        testattu hiljaisimmaksi kypäräksi. Silti senkin kanssa on moottoritienopeuksissa käytettävä korvatulppia JOS haluaa olla vaurioittamatta kuuloaan.


    • Kouseido

      Ei ole halpiskamaa.

      Laatukypäriä.

      • ugap-.kqt

        Köyhällä on köyhän huvit!!!!!

        Kaikki noi kypärämerkit mitä luettelit on ns. halvempaa kamaa.
        Kunnon kypärät alkaa abaut 500E ja siitä ylöspäin esim Arai Shoei Suomy...

        Paremman kypärän tuntee jo hihnan kiinnityksestä painosta jne...Sen kyllä huomaa heti kun päähänsä laittaa, no jos tykkää ajella korvatulpat korvissa ni mikäs siinä.
        Ps en lue org.fi tä enkä tiedä mikä suupertti on? ehkäpä se olet sinä HEH HEH....


    • joopa joo taas näitä

      No itse kyllä käytän korvatulppia ajossa vaikka kypärä on ihan laadukas Shoei,kuten käytän myös huppua,ajokkini Suzuki Hayabusa 2011.
      En koskaan ymmärrä että on kavereita jotka alkavat harrastamaan mpyöräilyä ja sitten eivät raaski ostaa kunnon ajokamppeita,ensin ajokamppeet ja sit vasta kukkarolle sopiva pyörä.

    • Kokeile ite,älä kysy

      "Hyvä" tai kallis kypärä ei ole mukava jos se ei istu päähän,
      eri valmistajien pottia vaan reilusti kokeilemaan ja etsimään
      sitä omaa kallon muotoo hivelevää kypärää.

      nim. ostin shumin ja epämielyttävin pitää verrattuna entiseen nolaniin
      ja nykyiseen sharkin pottaan jota käytän...
      vähän v...taa turhan kallis kokeilu, mutta "elämä on"

    • Ilman päätä????

      Se riippuu , minkä arvoseksi arvioit nykyisen pääsi. Sitäkun ei voi ostaa varaosana ..350e saa jo ihan hyvän kypärän. Pää asia on että sen merkin viimeinen kirjain on i ,eli siis joko SHOEI tai ......

      • tai h

        ei kuitenkaan airoh...


    • honda 80

      ei kande ostaa mitää halppis kypärää itellä on fox ja se on hyvä ja istuu mun päähä.

    • marushinmarushin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe