Hellurei! ollaan lähdössä LA-Anaheim akselille lomalle ja reissuun kuuluu ainakin yksi anaheimin lätkämatsi! meinasin tilata etukäteen liput ticketmasterilta, niin voisiko joku tietäväinen kertoa missä tuo willcall box sijaitsee honda centerissä?? onko helposti löydettävissä?? Kiitoksia hirmuisesti etukäteen!!!
Will Call palvelu
3
202
Vastaukset
- Will call palvelu
vielä lisäystä edelliseen, eli millainen paikka tuo anaheim on iltaisin, uskaltaako siellä liikkua vielä pimeän tullen?? vai tuleeko siellä edes pimeää? ;D minkälaista julkinen liikenne, onko turvallista esim bussit, taksit?..
- hormiturvamies
Moro, helposti löytyy. Oltiin keväällä katsomassa matsia ja ticketmasterin kautta otettiin liput. Will call aukesi muistaakseni 2 tuntia ennen matsia. Honda Centeriä vastapäätä on mukava pienpanimo josta saa myös maukasta ruokaa, Suosittelen ennen ja jälkeen peliä poikkeamista siellä.
Will Call on vastaava kuin jäähallin lippuluukku, eli pitäisi olla ihan areenan kyljessä kiinni. Hondassa en ole käynyt mutta Staplesissä ja muutamassa muussakin paikassa se on ollut juuri niin.
Mukaan tarvitset sen luottokortin jolla liput maksoit kuvallisen henkkarin.
--
En välttämättä liikkuisi jalan ympäri Anaheimia, siellä niinkuin muuallakin saattaa asuinalue yllättäen muuttua nuhjuisemmaksi. Suosittelen lämpimästi jenkkimatkaajalle vuokra-autoa ja jättämään kävelyn sitten esim. Downtown Disneyn, turistialueiden tai ostarin kävelykaduille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146