autossa

RIIU

Kylmä tuuli tuiversi ikkunastani sisään. Oli kesäkuu ja ulkona kylmää. Toivottavasti pian tulee lämmin sää ajattelin. Puin vaatteet päälleni ja kuljin huoneeni poikki vaatekaapilleni.    Nappasin sieltä housut ja paidan ja puin ne päälleni. Oli jo myöhä ilta kun kävelin kotia päin lenkillä ollessani. Sadetta alkoi tulla taivaan täydeltä, ja mietin mihin voisin mennä suojaan. Huomaan auton hiljentävän kohdallani ja pysähtyvän. ´Saisiko neidille olla kyyti? Eipä ainakaan tarvitsisi sateessa kastua. Suostuin kyytiin koska tunsin miehen. Hän oli minua vain kolme vuotta vanhempi. Mutta emme olleet paljoa olleet toistemme kanssa tekemisissä. Hän jutteli minulle kaikenlaista mukavaa, ja vastailin hänelle samalla, kun neuvoin tietä kotiini. Katsellessani häntä huomasin hänen olevan paljon söpömpi kuin silloin kun viimeksi näin hänet. Hän katsoi minua välillä pitkään ja hiljaa. Vastasin hänen katseeseensa ja hetken aikaa katsoimme toisiamme pitkään. En tiennyt mitä hän ajatteli katsoessaan minua niin. Hän kysyi haluaisinko ajella hänen kanssaan hetken aikaa, ja vastasin myöntävästi. Hän kysyi seurustelenko ja vastasin en. Hän ei seurustellut myöskään. Ihmettelin, kun hän hetken päästä hidasti ja ajoi tien reunaan. Hän katsoi minua ahnaasti, ja hymyili minulle, joka lumosi minut täysin. Hän kumartui minua kohti ja suutelimme. Siirryimme takapenkille ja lukitsimme ovet. Hänen kätensä koskettelivat reisiäni ja siirtyivät ylemmäksi ja ylemmäksi. Hän hieroi rintojani ja heitti paidan ja rintsikkani etupenkille. Lopulta olimme molemmat alasti, ja kiihkeästi suutelimme ja nuolimme toisiamme. Vihdoinkin hän työnsi kullinsa sisääni, ja voihkin. Hän runkkasi ja vatkasi niin kauan kunnes sain orgasmin. Oloni oli mitä onnellisin.

2

6624

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm....

snaa tää on maailman huonoin novelli mitä oon nähnyt!

• huomioija

sepustuksen rusnannut on jätkä, joka ei muuta olekaan kokenut kuin haaveita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      185
      3021
    2. 91
      1335
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      248
      1102
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      124
      1055
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      946
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      93
      800
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      677
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      675
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      106
      606
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      582
    Aihe