Älkää menkö naimisiin naiset. Mehenne varmaana pettää etitä, alkaa juopoksi ja on väkivaltainen. Teille tulee pas..ka liitto jos sanotte tahdon. Miehenne ei varmaan siivoa, pese omia vaatteita, eikä laita ruokaa. olette miehenne palvelijoita jos menette naimisiin. Uskokaa pois..
Älä sano tahdon!
ikisinkku36
1
184
Vastaukset
- nainen avoliitossa
Tuskinpa se siitä avioliitosta johtuu, jotkuthan miehet ovat pelkässä avoliitossakin samanlaisia.. Jos mies ei petä, juopottele tai ole väkivaltainen, siivoaa yms avoliitossakin, niin miksi yhtäkkiä avioliiton alkamisen kunniaksi alkaisi tehdä niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109885- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69651Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647