opettajaa leirikoulussa

panopoju

Oli toukokuun loppu ja luokkamme oli menossa luokkaretkelle bulgariaan. Luokkamme oli kerännyt koko yläasteen ajan rahaa, että pääsisimme luokan kanssa matkalle. Saavuimme bulgarian pääkaupunki sofiaan ja matkustimme hotelliimme joka oli hieno. Ensimmäisenä iltana menimme muutamien kavereiden kanssa baariin, vaikka se oli tietysti kielletty. Mutta kun olut on halpaa ja se maistuu niin mikä meitä olisi voinut estää. Palasimme hotelliimme kahden aikaan yöllä. sanoin kavereilleni että jään vielä röökille pihalle, muut meni sissään ja mä jäin vielä polttamaan pari röökiä. Yhtäkkiä meidän luokanvalvoja 33-vuotias Anu tuli viereen ja sanoi. -Eikös tästä puhuttu jo suomessa, että täällä ei polteta. -No niin kai sitä puhuttiin, mut ihan vitun sama, vastasin opettajalleni. -Katsokkin, että en enää tapaa sinua polttelemasta enää tämän matkan aikana, Anu sanoi. Hän jäi kuitenkin kanssani pihalle ja kyseli mitä olen pitänyt Sofian kaupungista näin ensimmäisen illan jälkeen. -Ihan makee mestahan tää on. Anu katseli samalla kaupunkin päin kun hotellimme portailta oli hyvä näkymä alempana olevaan kaupunkiin. Samalla huomasin Anun perseen, joka ei ollut mikään läskiperse, mutta ei myöskään mikään aivan pieni. Olin toki jo aiemmin katsellut tuota persettä joka kiihotti minua todella paljon. Anu nojasi kaiteeseen ja minä rohkaisin itseni ja vein käteni hänen lyhyen hameen päälle ja kosketin hänen persettään. -Hei! Mitäs tuo oli olevinaan? Anu kysyi tiukkaan sävyyn. -Oho, sori! vastasin nopeasti samalla nolostuen ja ajatellen, että mitä vittua mä tein. -Minä olen sinun opettajasi ja sitäpaitsi puolet vanhempi ja... -Mitä si? keskeytin opettajan lauseen, ja taas tajusin että möläytin tuonkin ääneen. Anu tuli lähemmäs - Olen kyllä huomannut, että olet katsellut minua tunneilla koulussa. Se on aika kiihottavaakin joskus. -Niin no oon mä kyl vähä tsekkaillu ku sun perse on niin vitun kiihottava. -Kiva kuulla Anu sanoi. Sitten olimme hetken hiljaa ja menimme hotelliin sisälle ja samantien hissiin, koska meidän luokan huoneet oli 5:ssä kerroksessa. Hississä haisi rööki ja viina ja se oli muutenkin erittäin epäilyttävän näköinen. Ja kuinka ollakaan hissi tömähti yhtäkkiä ja Anu horjahti minua päin. Olin mukana ja sain hänet kiinni ja ujutin kätemi hänen perseelleen. -Huhhuh, mikähän tähän hissiin nyt tuli? Anu ihmetteli. -Emmä vaan tiedä, sanoin. -Ja kiitos kun sait minut kiinni. Taidat tosissaan tykätä perseestäni kun et tahdo päästää siitä irti. -Joo, sori, mä sanoin ja autoin Anun pystyyn. -Ei se mitään, se tuntui hyvältä. Samantien hissi nytkähti liikkeelle ja saapui kohta viidenteen kerrokseen. Käytävä oli hiljainen, ilmeisesti muut valvojat jotka olivat mukana olivat saaneet muun luokan rauhoittumaan. Olin menossa omaan huoneeseeni jonka jaoin parhaan kaverini kanssa. Anu tarttui minua kädestä ja sanoi, että tulepas käymään minun huoneessani. -No mikäs siinä, vastasin. Anu lukitsi huoneen oven ja istahti sängylle ja veti minut mukana. Anu alkoi suutelemaan minua ja vastasin siihen alku hämmenyksestä toivuttuani. Rupesin samalla riisumaan Anua ja pian käsissäni olivatkin hänen kohtuullisen suuret rinnat. Imin niitä ja näykin nännejä varovasti, Anu vikisi hiljaa ja jatkoin hänen riisumistaan. Hänellä oli siis hame jonka vedin alas ja niiden alla valkoiset pikkupöksyt jotka olivat aivan märät jo. Vedin nekin pois ja silmieni edessä oli erittäin karvainen opettajani pillu. Olin aina kuvittelut, että karvainen olisi kuvottava, mutta kiihotuin todella paljon nähdessäni tuon puskan. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Upotin pari sormea Anun karvaiseen pilluun. Anun pillu haisi todella voimakkaalle ja se oli mielsetäni ehkä hieman paha haju, mutta silti kiihotuin aina vaan lisää. Nuolaisin muutaman kerran Anun pillua ja Anu voihki jo äänekkäästi. Sitten hän riisui minut ja jo juhlakunnossa oleva kaluni oli hänen kädessään ja hän imi sitä hieman. -Ota minut, hän sanoi ja tein työtä käskettyä ja nostin hänen jalat ylös ja työnsin kyrpäni hitaasti hänen sisäänsä. Naimme siinä vähän aikaan kunnes hän sanoi, että haluaa perseeseen. Käänsin hänet kontilleen ja katsoin hänen anustaan joka oli myös paksun karvoituksen ympäröimä. Karvoissa roikkui hieman paskaa. -Eikö sun pitäs vähä huuhdella anusta ennen panoa? sanoin. -Minulla menee aina lentokoneessa vatsa sekaisin. Mennään suihkuun sitten myöhemmin. Anu vastasi. -No joo. sanoin. Minua samaan aikaan hieman ällötti mutta jostain syystä kyrpäni oli erimieltä se oli aivan jäykkänä ja sykki jo odottaen että pääsee tunkeutumaan tuohon likaiseen reikään. Työnsin sormen ensin anukseen ja sitten toisen. Vetäessäni sormet pois huomasin Anun vatsan todella olleen sekaisin, sormeni olivat hieman paskaiset. -Anna minun nuolla sinun sormet, Anu sanoi. tein työtä käskettyä ja Anu todella nuoli paskaiset sormeni. Seuraavaksi työnsin kullini sisään tiukkaan opettajani anukseen. En ollut ennen pannut anaaliin, mutta se tuntui todella hyvältä.- Aaah Aaaah Auh Aih älä lopeta... Kuulin Anun kiljahdukset. Hetken kuluttua Anu sai tärisevän orgasmin ja minä laukesin samalla. Munani oli aikalailla kokonaan ulosteen ympäröimänä ja Anu sanoi, että mennään suihkuun. Suihkussa oli kylpyamme ja menimme molemmat siihen. Anu ei kuitenkaan laittanut suihkua päälle vaan suuteli minua ja samalla hän kusi kylpyammeeseen. Minua alkoi kiihottaa opettajani lämmin kultainen suihku ja nuolaisin Anun karvaista pillua. -Tykkäätkö tästä? Anu kysyi. -Joo, vastasin. Seuraavaksi Anu käski minun mennä istumaan kylpyammeen pohjalle. Istuin ja pissa lämmitti jalkojani ja persettäni. Anu istui syliini. -Tämä sinun pippelisi pitää siis pestä. tyydyin vaan nyökkäämään. Anu upotti kullini suuhunsa ja imi sitä voimakkaasti, hetken kuluttua lauksein Anun suuhun ja hän nieli kaiken. Seuraavaksi pesimme toisemme oikealla suihkulla puhtaiksi.-Mä meenny tonne meitsin kämppään, ettei frendit huolestu liikaa, et mis mä oon ku jäin vielä ulos röökille ku ne meni sisään. sanoin. -Selvä. Huomenna uudestaan?, sanoi Anu. Tuleeko seuraava päivä se riippuu teistä lukijoista...

13

20200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku...

      Joo pistä vaan se seuraavakin päivä.. ;)

    • opettaja

      pistä vaan jatkoa tulemaan

    • girlie

      tää on kyl ihan sairast mut laita vaan...

    • Jussi_03

      mutta jätä ne kakkajutut pois. Anaali käy, mutta puhtaana.

      • jenni

        niin että niin... jussihan se siinä... ;)

        toivottavsti tiiäy kuka oon..


    • fgd vnhvb

      ei tartte vaivautua.
      tää juttu oli täysin tyhmä. opettele kirjottamaan ennen ku laitat mitään nettiin.
      voi vittu lopettaisit ton..

      • Mä vaan....

        Joo kyl voit laittaa seuraavan päivän, mut muista KAPPALEJAKO!!!! Vähän ärsytti ku oli aika vaikee lukee.... Ei siin muute mitään....


    • aamu

      aika hyvä lisää ..........!!!!!!!!!!!!!!!´"

    • perk... parempi näin!

      Ei tuollaista yhdessä pötkössä olevaa tekstiä kukaan jaksa keskittyä lukemaan. Alkaa vain väsyttää.

      Toinen vika on nämä virheet: "Nuolaisin muutaman kerran Anun pillua ja Anu voihki jo äänekkäästi." Huomaatko?

      Mutta seuraavassa kappalejakoa vaikka näin vähän malliksi ja samalla kysely, eikö ole helpompi lukea tätä kuin yhteen pötköön kirjoitettua mössöä?

      Oli toukokuun loppu ja luokkamme oli menossa luokkaretkelle bulgariaan. Luokkamme oli kerännyt koko yläasteen ajan rahaa, että pääsisimme luokan kanssa matkalle. Saavuimme bulgarian pääkaupunki sofiaan ja matkustimme hotelliimme joka oli hieno.

      Ensimmäisenä iltana menimme muutamien kavereiden kanssa baariin, vaikka se oli tietysti kielletty. Mutta kun olut on halpaa ja se maistuu niin mikä meitä olisi voinut estää. Palasimme hotelliimme kahden aikaan yöllä. sanoin kavereilleni että jään vielä röökille pihalle, muut meni sissään ja mä jäin vielä polttamaan pari röökiä.

      Yhtäkkiä meidän luokanvalvoja 33-vuotias Anu tuli viereen ja sanoi. -Eikös tästä puhuttu jo suomessa, että täällä ei polteta. -No niin kai sitä puhuttiin, mut ihan vitun sama, vastasin opettajalleni. -Katsokkin, että en enää tapaa sinua polttelemasta enää tämän matkan aikana, Anu sanoi. Hän jäi kuitenkin kanssani pihalle ja kyseli mitä olen pitänyt Sofian kaupungista näin ensimmäisen illan jälkeen. -Ihan makee mestahan tää on. Anu katseli samalla kaupunkin päin kun hotellimme portailta oli hyvä näkymä alempana olevaan kaupunkiin. Samalla huomasin Anun perseen, joka ei ollut mikään läskiperse, mutta ei myöskään mikään aivan pieni. Olin toki jo aiemmin katsellut tuota persettä joka kiihotti minua todella paljon.

      Anu nojasi kaiteeseen ja minä rohkaisin itseni ja vein käteni hänen lyhyen hameen päälle ja kosketin hänen persettään. -Hei! Mitäs tuo oli olevinaan? Anu kysyi tiukkaan sävyyn. -Oho, sori! vastasin nopeasti samalla nolostuen ja ajatellen, että mitä vittua mä tein. -Minä olen sinun opettajasi ja sitäpaitsi puolet vanhempi ja... -Mitä si? keskeytin opettajan lauseen, ja taas tajusin että möläytin tuonkin ääneen. Anu tuli lähemmäs - Olen kyllä huomannut, että olet katsellut minua tunneilla koulussa. Se on aika kiihottavaakin joskus. -Niin no oon mä kyl vähä tsekkaillu ku sun perse on niin vitun kiihottava. -Kiva kuulla Anu sanoi.

      Sitten olimme hetken hiljaa ja menimme hotelliin sisälle ja samantien hissiin, koska meidän luokan huoneet oli 5:ssä kerroksessa. Hississä haisi rööki ja viina ja se oli muutenkin erittäin epäilyttävän näköinen. Ja kuinka ollakaan hissi tömähti yhtäkkiä ja Anu horjahti minua päin. Olin mukana ja sain hänet kiinni ja ujutin kätemi hänen perseelleen. -Huhhuh, mikähän tähän hissiin nyt tuli? Anu ihmetteli. -Emmä vaan tiedä, sanoin. -Ja kiitos kun sait minut kiinni. Taidat tosissaan tykätä perseestäni kun et tahdo päästää siitä irti. -Joo, sori, mä sanoin ja autoin Anun pystyyn. -Ei se mitään, se tuntui hyvältä. Samantien hissi nytkähti liikkeelle ja saapui kohta viidenteen kerrokseen.

      Käytävä oli hiljainen, ilmeisesti muut valvojat jotka olivat mukana olivat saaneet muun luokan rauhoittumaan. Olin menossa omaan huoneeseeni jonka jaoin parhaan kaverini kanssa. Anu
      ...

    • Jeez

      pistä jatkoo, oli toi näiden palstojen keskitason yläpuolel..!

    • ^Mirri^

      kuvottova tarina!! oliks aivan pakko vetää tota paska kusi juttuu tarinaan mukaa?:o yöks..

    • anu (saukko)

      koko vitun viikko!! mutta helvetti, he myöhästivät koneesta tms...:D
      vitun hyviä nuo "mitä vittua mä tein" ja "taas tajusin että möläytin tuonkin ääneen."

      • AnuSaukkoxDD

        JATKOA HETI!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe