Oon tehnyt oman serverin ja sinne pääsee kaikki pelaamaan! Servuun pääset whitelistelli laittamalla pyynnön tähän keskusteluun. Pyynnössä voit laittaa vähän itsestäsi ja arviomme sovitko servulle pelaamaan. Servulla ei ole plugineita. Sen takia meidän täytyy varmistaa luotettavuus. Servulle tullaksesi tarvitset: Hamachin ja minecraftin. Ja servulle pääsevät ilmais versiot! Tervetuloa pelaamaan toivottaa Vekkucraft!
Vastaukset 4
- Vekkucraft
Tuohon unohdin laittaa hamachi tiedot: Verkko: Vekkucraft Salasana: MC123 IP: 5.178.209.189
- craft.apulainen
moi olen minecraft.apulainen ja haluaisin tulla sun servuun.
- Minecraft Kaivoksela
85.157.169.19
Kaivoksela
Servua yritetään pitää auki: Viikolla klo 16:00 - 21:00
Viikonloppuisin klo 10:00 - 21:00. Ajat joustavia.
Servu vielä plugineiden testaus vaiheessa. Mutta siitä huolimatta mukaan saa tulla rakentelemaan. - TimsonCraft
Kaikki pelaamaan timsoncraftiin uusi serveri noin 9pelaajaa päivässä jos mainostatte saamme lisää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676