Oon tehnyt oman serverin ja sinne pääsee kaikki pelaamaan! Servuun pääset whitelistelli laittamalla pyynnön tähän keskusteluun. Pyynnössä voit laittaa vähän itsestäsi ja arviomme sovitko servulle pelaamaan. Servulla ei ole plugineita. Sen takia meidän täytyy varmistaa luotettavuus. Servulle tullaksesi tarvitset: Hamachin ja minecraftin. Ja servulle pääsevät ilmais versiot! Tervetuloa pelaamaan toivottaa Vekkucraft!
Minecraft serveri Vekkucraft.
Vekkucraft
4
282
Vastaukset
- Vekkucraft
Tuohon unohdin laittaa hamachi tiedot: Verkko: Vekkucraft Salasana: MC123 IP: 5.178.209.189
- craft.apulainen
moi olen minecraft.apulainen ja haluaisin tulla sun servuun.
- Minecraft Kaivoksela
85.157.169.19
Kaivoksela
Servua yritetään pitää auki: Viikolla klo 16:00 - 21:00
Viikonloppuisin klo 10:00 - 21:00. Ajat joustavia.
Servu vielä plugineiden testaus vaiheessa. Mutta siitä huolimatta mukaan saa tulla rakentelemaan. - TimsonCraft
Kaikki pelaamaan timsoncraftiin uusi serveri noin 9pelaajaa päivässä jos mainostatte saamme lisää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874362BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983594- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702803Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 781270
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381052- 60968
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963