ootko vielä olemassa?
punttimimmi
19
1671
Vastaukset
- kysyn vaan
Anna nyt vihje ...kuka punttimimmi.....olenkohan se minä ?
- minä taas
joka asustelee länsi-suomessa.
- ketä
minä taas kirjoitti:
joka asustelee länsi-suomessa.
haluan pikkuisen lisää tietoa...hänestä.Koska juttelit hänen kans....ja mistä ?Ehkä se olen minä ?
- minä taas
ketä kirjoitti:
haluan pikkuisen lisää tietoa...hänestä.Koska juttelit hänen kans....ja mistä ?Ehkä se olen minä ?
toivottavasti se oisit sinä. sulla oli kissa. ja koira jossain vaiheessa ainaki. en mä nyt kehtais ihmisestä kovin paljoo täällä alkaa kertomaan. sovitaanko tapaaminen johonki chattiin?
- ketä
minä taas kirjoitti:
toivottavasti se oisit sinä. sulla oli kissa. ja koira jossain vaiheessa ainaki. en mä nyt kehtais ihmisestä kovin paljoo täällä alkaa kertomaan. sovitaanko tapaaminen johonki chattiin?
olisko Seurahuone hyvä ? N.22.30 ?Mistä tiedän ketä olet ?
- minä vaan
ketä kirjoitti:
olisko Seurahuone hyvä ? N.22.30 ?Mistä tiedän ketä olet ?
tehään niin että mä oon nimellä FinnishPower tai jotain sinne päin :)
- Ketä
minä vaan kirjoitti:
tehään niin että mä oon nimellä FinnishPower tai jotain sinne päin :)
ok , sopiihan se.Ehkä pikkuisen myöhästyn.
- minä vaan
Ketä kirjoitti:
ok , sopiihan se.Ehkä pikkuisen myöhästyn.
ehdin olla muutaman minuutin siellä chatissä kunnes netti kaatu. nyt taas toimii. käsittämättömän huonoa tuuria. pääsetkö enää? jos et niin millos uudestaan?
- ketä
minä vaan kirjoitti:
ehdin olla muutaman minuutin siellä chatissä kunnes netti kaatu. nyt taas toimii. käsittämättömän huonoa tuuria. pääsetkö enää? jos et niin millos uudestaan?
Pääsen vasta Tiistaina sama paikka ...sama aika.Just kun menin sinne häivyit...Harmi
- minä vaan
ketä kirjoitti:
Pääsen vasta Tiistaina sama paikka ...sama aika.Just kun menin sinne häivyit...Harmi
tavataan siis silloin :)
- minä vaan
ketä kirjoitti:
et sitten tullukkaan :(
- nainen1958
HE vitsikö vai muuten vain poksahtanut nuppiin? Kaikki hyvin eläminen ihanaa ja kesä kukoistaa raikkaalla ilmojen vaihteluilla :-) Eletään vaan ihan piruuttaan!!! ELI KAIKKI TOSI HYVIN :-)) HASSUN HILPEÄÄ KESÄÄ SINULLEKKIN Punttimimmi :-)
- hapa
moi huomasin ilmoituksesi kiinostuin koska sinki nostelet .olen 177 pitkä ruskeet hiukset ilonen rehelinen ota yhteyttä jos [email protected]
- isom.._vahvem...
Jos ei tärpänny niin se saatan olla mäkin :)
- Minä vaan
Sinua oon etsinyt :)
- isom.._vahvem...
Minä vaan kirjoitti:
Sinua oon etsinyt :)
Mutten vieläkään tiedä, kuka sinä vaan.. :) Ehditkö joku päivä chattiin?
- Minä vaan
isom.._vahvem... kirjoitti:
Mutten vieläkään tiedä, kuka sinä vaan.. :) Ehditkö joku päivä chattiin?
Sano sinä aika ja paikka! Mulle käy periaatteessa millon vaan ...
- isom.._vahv...
Minä vaan kirjoitti:
Sano sinä aika ja paikka! Mulle käy periaatteessa millon vaan ...
Jos luet tän vielä tänään, sopiiko 23.00 ja vaikka huone "Terveys". Jos ei, niin huomenna sama aika ja paikka?
- Minä vaan
isom.._vahv... kirjoitti:
Jos luet tän vielä tänään, sopiiko 23.00 ja vaikka huone "Terveys". Jos ei, niin huomenna sama aika ja paikka?
Sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803