öö..mun mielestä koulussa on kivaa.en oo mikään hikke mut opiskelen ahkerasti silti ja mun keskiarvo on jotai 8.8 eli siis oon nyt ysillä!
joskus ykkösellä tykkäsin tehdä läksyjä ja edelleenkin tykkään niistä,etenkin ruotsista,se on ihanaa ja meillä on maailman paras ope :)!
tykkäätteks te koulust ja jos niin mistä erityisesti?
koulu on kivaa ;)
17
1602
Vastaukset
- japetzuni
Viisi sanaa. Koulu on perseestä saatanan vittu.
- kljkljkjk
ookooo
- Masentunutaska
Kolme sanaa. Koulu on paskaa
- ei innosta
koulu ois muuten ihan ok muttaku pitää herätä niin v*itun aikasin ja sitte sieltä tulee niitä v*itun läksyjä :( (ja ruotti on turha kieli ja per*seestä)
Hei!
Kivaa että pidät koulun käynnistä. Sinulle on taatusti elämässäsi hyötyä asioista, joita olet koulussa oppinut.
Aina koulun käynti ei tunnu kaikista kivalta, etenkin aamuherätykset voivat olla vaikeita. Silti kannattaa ainakin yrittää opiskella, koska siitä o jatkossa hyötyä.
Terv. Nettisaapas Arttu, Espoo.- 8th grade rocks
Mäki tykkään koulust :)
- onnellinen hikke
Yläkoulussa olin vähän "kaapissa" sen suhteen, että pidän opiskelusta. Mutta kun nyt olen ollut vuoden lukiossa niin huomaa kuinka iso ero ilmapiirissä ja suhtautumises opiskelua kohtaan on. Lukioon menee ne jotka oikeasti haluaa opiskella omasta tahdosta - tai toivottavasti ketään ei sinne pakoteta.
Jos oikeasti pitää koulunkäynnistä niin kannattaa mennää lukioon. Ei ihme, että ihmiset sanoo tätä parhaaksi ajaksi elämässä. Itelläkin tulee melkein tippa linsiin, kun ajattelee että lukiotaki on jäljellä enää puoltoista vuotta... - Kaikkitietäville
Ennen kuin haukutte kaikki laiskoiksi siitä, etteivät he pidä koulunkäynnistä, suosittelen tutustumaan käsitteisiin kiusaaminen, syrjintä, ahdistus ja masennus.
- Ivan99
Koulu ei ole kivaa. Siellä on hyvin ankeaa ja siellä tehdään joka päivä samoja asioita uudelleen ja uudelleen... Ei mukava, ei sitten yhtään...
- Bää bää Babyloni
Mamut kiusaa ilman syytä, pitää olla ihmisten keskuudessa, paha olo, aikaiset herätykset, ei tuu nukuttua yöllä koska seuraava aamu ahdistaa ja jos kuolet koulu ammunnassa elämäsi meni hukkaan etkä saavuttanut mitään.
- Dkdhdjdkjf
Koulu on tylsää mutta tärkeää mutta musta tuntuu et meijän koulussa suositaan tyttöjä ja sit samaan aikaan opettajat lässyttää siitä että kaikille pitää olla tasarvone
- Anonyymi
Näin on
- Schoolsucks
Koulu on syvältä, koska se on...
- Konservatiivisuus
Yleensä konservatiivit/kaappikonservatiivit pitövät koulunkäynnistä, kuten siis myös minä.
- sofieee
koulu on mun mielestä tosi kivaa ja oikeesti sitä tarvitsee tulevaisuudessa jos hyvän ammatin meinaa saada. itse tykkään erityisesti just välkistä koska voi olla kavereidenkaa ja puhuu asiat läpi jotka on tunnin aikana tullut mieleen! aineista eniten tykkään ehjä liikunnasta koska liikunta on aina ollut mulle tosi iso osa omaa elämää ja se on vaa rakkaus💗
- hei69
Vitu hikke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647