minulla on minecraft ja olen ostanut sen mutta peli lagittaaa olisiko jotain hyviä syitä? vastaa äkkiä!
minecraft
15
309
Vastaukset
- -------------
Tietokone ei jaksa pyörittää Minecraftia.
- dsfsdfds
Kyllä sen pitöisi
- Deathura
Kerro paljonko koneessa on RAM muistia ja minkälainen prosessori siinä on (taajuus ja ytimien määrä)?
- hahmo90
mun minecraft lagii aika paljon mua ärsyttää
- 2581
RAM 3,00
prosessoria en löydä....:) - gfhjgjk
Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa Cant keep up jotain tuomoist?
'- fsds
Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa lukea Cant keep up jotain tuomoist?*
- vin227
Mulla ainaskin lukee Can't keep up, mutta ei se mitään haittaa
- whois vin227?
rauta nykii mikäli tollasta ilmotusta, päivittäkää rauta.
vin227 taas jakaa "asiantuntevia" neuvojaan (kannattaa suhtautua varauksella näihin) - vin227
ei se raudata kiinni ole jos voi samalla tehdä kaikkea muuta ja ne eivät lagaa yhtään. jos tuollaista ilmoittelee niin ei kyllä osaa koneen tehoja hyödyntää.
- Minecraft server
joo mutta mitenkäs kun kaverillani on minun kaverilani on minecraft ja itselläni.Mutta en pääse kaverin servuun eikä hän minun
- jaask
pitää käyttää samalla hamachia kun pelaatte verkossa. jommankumman täytyy tehdä hamachissa uusi verkko ja kopioitte ip osoitteen ja laittaa se minecraftin multiplayer kenttään. Mutta, sinun pitää myös ladata minecraft server materiaalit:
- <3
KIITOS SE TOIMI!!!:))
- ostaa tietokoneen
Oon ostamassa asus tietokonentta (tehoa 1,8ghz) kuinka paljon täysversio tarttee tehoa jotta tietäisin kannattaako käyttää 20€ mineen?
- Anonyymi
Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
-
Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
-
DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18422409Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant829624Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.457610Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va876406SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896093Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot485092HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1164747Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1054476Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo942195Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k841477