minecraft

dfghjklkölö

minulla on minecraft ja olen ostanut sen mutta peli lagittaaa olisiko jotain hyviä syitä? vastaa äkkiä!

15

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

      Tietokone ei jaksa pyörittää Minecraftia.

    • dsfsdfds

      Kyllä sen pitöisi

    • Deathura

      Kerro paljonko koneessa on RAM muistia ja minkälainen prosessori siinä on (taajuus ja ytimien määrä)?

    • hahmo90

      mun minecraft lagii aika paljon mua ärsyttää

    • 2581

      RAM 3,00
      prosessoria en löydä....:)

    • gfhjgjk

      Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa Cant keep up jotain tuomoist?
      '

      • fsds

        Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa lukea Cant keep up jotain tuomoist?*


    • vin227

      Mulla ainaskin lukee Can't keep up, mutta ei se mitään haittaa

    • whois vin227?

      rauta nykii mikäli tollasta ilmotusta, päivittäkää rauta.
      vin227 taas jakaa "asiantuntevia" neuvojaan (kannattaa suhtautua varauksella näihin)

    • vin227

      ei se raudata kiinni ole jos voi samalla tehdä kaikkea muuta ja ne eivät lagaa yhtään. jos tuollaista ilmoittelee niin ei kyllä osaa koneen tehoja hyödyntää.

    • Minecraft server

      joo mutta mitenkäs kun kaverillani on minun kaverilani on minecraft ja itselläni.Mutta en pääse kaverin servuun eikä hän minun

    • jaask

      pitää käyttää samalla hamachia kun pelaatte verkossa. jommankumman täytyy tehdä hamachissa uusi verkko ja kopioitte ip osoitteen ja laittaa se minecraftin multiplayer kenttään. Mutta, sinun pitää myös ladata minecraft server materiaalit:

      • <3

        KIITOS SE TOIMI!!!:))


    • ostaa tietokoneen

      Oon ostamassa asus tietokonentta (tehoa 1,8ghz) kuinka paljon täysversio tarttee tehoa jotta tietäisin kannattaako käyttää 20€ mineen?

    • Anonyymi

      Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe