minecraft

dfghjklkölö

minulla on minecraft ja olen ostanut sen mutta peli lagittaaa olisiko jotain hyviä syitä? vastaa äkkiä!

15

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

Tietokone ei jaksa pyörittää Minecraftia.

• dsfsdfds

Kyllä sen pitöisi

• Deathura

Kerro paljonko koneessa on RAM muistia ja minkälainen prosessori siinä on (taajuus ja ytimien määrä)?

• hahmo90

mun minecraft lagii aika paljon mua ärsyttää

• 2581

RAM 3,00
      prosessoria en löydä....:)

• gfhjgjk

Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa Cant keep up jotain tuomoist?
      '

• fsds

Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa lukea Cant keep up jotain tuomoist?*

• vin227

Mulla ainaskin lukee Can't keep up, mutta ei se mitään haittaa

• whois vin227?

rauta nykii mikäli tollasta ilmotusta, päivittäkää rauta.
      vin227 taas jakaa "asiantuntevia" neuvojaan (kannattaa suhtautua varauksella näihin)

• vin227

ei se raudata kiinni ole jos voi samalla tehdä kaikkea muuta ja ne eivät lagaa yhtään. jos tuollaista ilmoittelee niin ei kyllä osaa koneen tehoja hyödyntää.

• Minecraft server

joo mutta mitenkäs kun kaverillani on minun kaverilani on minecraft ja itselläni.Mutta en pääse kaverin servuun eikä hän minun

• jaask

pitää käyttää samalla hamachia kun pelaatte verkossa. jommankumman täytyy tehdä hamachissa uusi verkko ja kopioitte ip osoitteen ja laittaa se minecraftin multiplayer kenttään. Mutta, sinun pitää myös ladata minecraft server materiaalit:

• <3

KIITOS SE TOIMI!!!:))

• ostaa tietokoneen

Oon ostamassa asus tietokonentta (tehoa 1,8ghz) kuinka paljon täysversio tarttee tehoa jotta tietäisin kannattaako käyttää 20€ mineen?

• Anonyymi

Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      239
      4429
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      18
      4323
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4091
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3955
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      169
      3867
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      3862
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      125
      3592
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      2984
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      20
      2926
    10. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      263
      2659
    Aihe