minecraft

minulla on minecraft ja olen ostanut sen mutta peli lagittaaa olisiko jotain hyviä syitä? vastaa äkkiä!
15354
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Tietokone ei jaksa pyörittää Minecraftia.

Äänestä

Kyllä sen pitöisi

Äänestä

Kerro paljonko koneessa on RAM muistia ja minkälainen prosessori siinä on (taajuus ja ytimien määrä)?

Äänestä

mun minecraft lagii aika paljon mua ärsyttää

Äänestä

RAM 3,00
prosessoria en löydä....:)

Äänestä

Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa Cant keep up jotain tuomoist?
'

Äänestä
  • Mutta kuuliusiko siinä servernin lataus jutussa lukea Cant keep up jotain tuomoist?*

Äänestä

Mulla ainaskin lukee Can't keep up, mutta ei se mitään haittaa

Äänestä

rauta nykii mikäli tollasta ilmotusta, päivittäkää rauta.
vin227 taas jakaa "asiantuntevia" neuvojaan (kannattaa suhtautua varauksella näihin)

Äänestä

ei se raudata kiinni ole jos voi samalla tehdä kaikkea muuta ja ne eivät lagaa yhtään. jos tuollaista ilmoittelee niin ei kyllä osaa koneen tehoja hyödyntää.

Äänestä

joo mutta mitenkäs kun kaverillani on minun kaverilani on minecraft ja itselläni.Mutta en pääse kaverin servuun eikä hän minun

Äänestä

pitää käyttää samalla hamachia kun pelaatte verkossa. jommankumman täytyy tehdä hamachissa uusi verkko ja kopioitte ip osoitteen ja laittaa se minecraftin multiplayer kenttään. Mutta, sinun pitää myös ladata minecraft server materiaalit:

Äänestä
  • KIITOS SE TOIMI!!!:))

Äänestä

Oon ostamassa asus tietokonentta (tehoa 1,8ghz) kuinka paljon täysversio tarttee tehoa jotta tietäisin kannattaako käyttää 20€ mineen?

Äänestä

Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
-
Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
-
DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

Äänestä

Kommentoi aloitusta

dfghjklkölö kirjoitti:

minulla on minecraft ja olen ostanut sen mutta peli lagittaaa olisiko jotain hyviä syitä? vastaa äkkiä!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu