Etsin saksanpaimenkoira urosta astutukseen (voi olla myös sekoit

kouvola...

Etsin saksanpaimenkoira urosta astutukseen (voi olla myös sekoitus, jos muistuttaa saksanpaimenkoiraa) Täällä musta tyttö, jossa saksanpaimenkoiraa

32

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uiweytuwe

      Älä teetä enää pentuja, niitä on päivittäin riittävästi myynnissä.....sekarotuisia ja puhtaita, aikuisia ja pentuja, entisiäkään ei saada myytyä, jätä se asia tekemäti....

    • ei enää penikoita

      nyt tuli asiaa,ei kannata teettää sussarin pentuja.mut osa kasvattajista on aiheuttanu tämän ongelman,on myyty ilman parereita pentuja,sitten sitten niille on taas teetetty penikat.kierre on valmis,jotkut ajattelee et on kultakaivos kasvattaa koiria

    • Tiina1965

      Haluaisin teettää 3,5 vuotiaalla sakemanniurokselleni ns. "luonne/käytöskokeen" mutta mihinköhän pitäisi ottaa yhteyttä ja maksaakohan mansikoita..? Poika on todella terve, kiltti ja sosiaalinen (paitsi toisinaan rähjäilee leikkaamattomille uroksille) En käy näyttelyissä, kentillä yms. vaan ihan kotitokoa harrastellaan. Haluaisin pojan jatkamaan sukua psyykkisesti ja fyysisesti terveen sakemannitytön kanssa joten jonkunlaista näyttöä pitäisi varmaan uroksenkin puolelta saatava.

      • burninghearts

        Tiina1965: "luonne/käytöskokeen"


      • Tiina1965
        burninghearts kirjoitti:

        Tiina1965: "luonne/käytöskokeen"

        Kiitos 'burninghearts' :)


      • burninghearts
        Tiina1965 kirjoitti:

        Kiitos 'burninghearts' :)

        Tiina1965: Ole hyvä


    • huippukoira

      Yhdyn kahteen edelliseen! Näin sakemanni-ihmisenä tiedän että jalon rotumme tilanne on todella huono. Pyydän että jätetään noi "kasvatushommat" niille jotka tekevät sitä jostakin syystä. Huonoja, rekkaamattomia ns. sakuja on jo aivan liikaa aiheuttamassa ongelmia meille, jotka oikeasti vaalivat rodun alkuperää.

    • Koiranpentuja...........

      ONKO KELLÄÄN UROSTA VAI OSTANKO ITSE UROKSEN, ETTÄ SAAN KOIRALLE PENTUJA? mINULLA on aiemminkin ollut saksanpaimenkoiranarttu, jolla en teettänyt pentuja, mutta nyt olisi pentujen aika, kun tilaakin on niille.

      • viivikoo

        Mulla on kuvattu A/A 0/0, myös selkä kuvattu ja terve, eläinlääkärissä ei ole tarvinnu käydä kuin rokotuksissa ja yhden onnettomuuden vuoksi ei kupsuta eikä kapsuta, ei allergioita, musta ruskein merkein, vahva, hyvä sukupuolileima, luonnetestattu.Laitappa yhteystietosi, niin otan yhteyttä.Koira 7v.


      • spu 4v

        Meilläkin on uros 4v, iso sellainen, mutta kiltti. B/B & 0/0 punaruskea.


      • motiivit????????????

        Mitkä on sun motiivit pentujen tekoon? ja vielä sekarotusten pentujen??
        Ja niiden pentujen hoidossa on kyllä työtä,ja pitäisi kyllä osata hoitaa ja osata varmistaa taaperoille,hyvä alku elämään,oletko valmis/ onko sinulla tarpeeksi tietoa,taitoa,aikaa ja rahaa???
        oletko varma että löydät kaikille hyvän ja rakastavan kodin,etteivät jää "nurkkiisi" ja sitten hermostut ja luovutat vaikka ilmaiseksi lopulta,että pääset eroon?
        KOIRANPENTUJA JA AIKUISIAKIN KODIN ETSIJÖITÄ ON KYLLÄ MIELESTÄNI AIVAN TARPEEKSI,ILMAN ETTÄ ALETAAN SEKAROTUISIA TEKEMÄLLÄ TEKEMÄÄN.
        EI minulla kyllä mitään sekarotuisiakaan vastaan ole,en tarkoita sitä,enkä halua loukata ketään,seropin omistajaa.


      • Koirasi käy oikein hyvin
        viivikoo kirjoitti:

        Mulla on kuvattu A/A 0/0, myös selkä kuvattu ja terve, eläinlääkärissä ei ole tarvinnu käydä kuin rokotuksissa ja yhden onnettomuuden vuoksi ei kupsuta eikä kapsuta, ei allergioita, musta ruskein merkein, vahva, hyvä sukupuolileima, luonnetestattu.Laitappa yhteystietosi, niin otan yhteyttä.Koira 7v.

        Missäpäin asut? Laitan puhelinnumeroni myöhemmin, jos vielä olet täällä seuraavan kerran.


    • ei jumalauta

      onko sulla ees mitään hajua että mitä sun pitää synnytyksessä tehä? entä mitä sun pitää pennuille millonkin tehä ennen luovutusta? kannattaa ottaa asioista selvää ennen ku alkaa varsinkaan mitään sekotuksia tekemään! en kyl yhtään ihmettele enää et miks sakuilla on huono maine..

    • haloooooo?

      ja kuka järenjättiläinen menee ees tarjoomaan omaa urostaan tollaseen toimintaan???

    • spu 4v

      no jos muuten ei ole käyttöä noissa sisäpiirin ympyröissä, niin onhan se terve ja luonnetestattu uros ok vaihtoehto. nykyinen PEVISA suorastaan suosii paperittomia koiria. olisi minunkin koira huippuindeksillä jos tyhmänä ja rehellisenä en olisi mennyt rekkamaan sitä SKL listoille... nyt kun pentuja ja sukulaisia ei ole Suomessa, niin mukamas on jalostuskelvoton! totta, haluan rahaa astutuksesta, mitäs sitten, niin ne muutkin kasvattajat haluavat.

      • MOTIIVIT?????????

        NII,ja uros on meilläki; EI tulisi mieleenkään antaa sitä tuollaiseen "jalostus" käyttöön:=))
        Löytyy tulokset pk;sta ja nly;stä, jopa ihan kärki v-spl:n nly;stä:=))
        Jäi jopa saksantuonnit ym. taakse:=)) Ja luusto terveeksi kuvattu,KOKO luusto ,
        luonnetta unohtamatta -PARHAINTA A-LUOKKAA:=))


      • lololtilolotiloo
        MOTIIVIT????????? kirjoitti:

        NII,ja uros on meilläki; EI tulisi mieleenkään antaa sitä tuollaiseen "jalostus" käyttöön:=))
        Löytyy tulokset pk;sta ja nly;stä, jopa ihan kärki v-spl:n nly;stä:=))
        Jäi jopa saksantuonnit ym. taakse:=)) Ja luusto terveeksi kuvattu,KOKO luusto ,
        luonnetta unohtamatta -PARHAINTA A-LUOKKAA:=))

        Ja sit sä heräsit........


    • spu 4v

      sinä olet sinä ja minä olen minä, mitä sitten?

    • taivas varjele!

      tää vaan vahvistaa sitä et sakujen omistajat ei ole järjenjättiläisiä (myös itse omistan 2). tollasten takia niitä omistajia ja koiria vihataan ku mielessä on raha ja se et mulla on iiiiiso ja vihanen saksanpaimenkoira!!! tarjoo sitä koiraas vaikka mielummin jollekki rekatulle nartulle... ja tee se pohjatyö siinä ensi! ku niitä rikkinäisiä riittää jo ihan liikaa! eikä ois pahitteeks hommata vaikka omallekki koiralle joku tulos ees... (ihan vaan vinkkinä: sillon saatat saaha jopa enemmän rahaa siitä hypystä)

    • spu 4v

      mistä sä päättelet ettei sillä ole tulosta? se ei ole terve? se on vihainen/luonnevikainen? IIIIISO???
      mikä/missä on se jalostusuroksille tarkoitettu lista?
      jos joku tekee joka tapauksessa pennut, niin mieluummin sellaisen uroksen kanssa.
      ja muuten, minä näen koulutuskentillä ja näyttelyissä aivan liikaa sellaisia saksanpaimenkoiria, mitä suorastaan on vaikea uskoa rekatuiksi ja terveys on laatua "erittäin sairas".

    • taivas varjele!

      päättelen ihan siitä että ilmoitit lonkka ja kyynärä tulokset mutta et muuta.. ja kun aikasemmin listassa oli juuri puhuttu esim BH kokeista ni ois voinu kuvitella et oisit laittanu myös jotain tuloksia siihen... itse ainakin jos omia koiria "tyrkyttäisin" astutukseen ilmoittaisin kaikki tulokset mitä koiralle on tehty... en pelkästään kuvaus tulosta :) ja hauskasti ilmoitit muuten tossa ton "haluan rahaa astutuksesta, mitäs sitten, niin ne muutkin kasvattajat haluavat." eli ootko muka kasvattaja???

    • spu 4v

      ois voinu, oisit laittanu, jotain tuloksia... älä viitsi! ilmoittaisin tällä palstalla vai? tyrkytinkö??? ja onko sulle se vielä epäselvä: rekatut koirat ei automaattisesti saa rekattuja pentuja, BH ei ole tulos minun silmissä vaan esikoulutus.
      en ole kasvattaja, uroksen omistajalla ei tarvis edes olla kasvattaja, mutta en ole vakuuttunut myös kasvattajatoiminnasta ja tästä astutuksesta haluan tietysti rahaa. itse olen maksanut rahaa astutuksesta mistä edes ei syntynyt pentuja...

    • taivas varjele!

      no ilmotithan sä tällä palstalla kaikkee muutakin ni miks et sit muita tuloksia? :D ois ne tuloksien ilmoittaminen ainaki saanu pikkasen uskottavuutta jos niitä edes on? siis lähinnä tohon sun ilmotukseen... kyl mä ainakin voin omien koirien tulokset ilmoittaa missä vaan, eihän ne mitään salaisia tietoja ole! päinvastoin, siitä saa moni koiraharrastaja vaan sellasen kuvan et oot oikeasti rodun tunteva ja teet töitä koirasi kanssa! ja sähän et koiralles BH:ta viihti ees hommata ku se on "esikoulutus" heheheheh... joo kyl mä sen tiedän että ei tarvii olla uroksen omistajan kasvattaja.. ei edes nartun omistajan tarvii olla kasvattaja! ja jos sulla on 2 samanrodun edustajaa ni on aika epätodennäköistä että niitä ei sais rekisteriin.. ainoot mitkä oikeestaan vaikuttaa on sukusiitos% ja indeksit... muuten ei pitäisi olla hirveitä ongelmia:) saiskos kuulla jonkinmoisia perusteita miksi et ole vakuuttunut kasvattajatoiminnasta??? tottakai sä maksat siitä mitä olette toisen osapuolen kanssa sopineet.. siinäkin jos ois fiksu ollu ja sopinu asian niin et maksua ei tarvitse maksaa ku esim puolet jos narttu jää tyhjäksi. ja meilläpäin normi astutusmaksuun kuuluu ainakin se 2 hyppyä..

      • spu 4v

        toisto:
        minä näen koulutuskentillä ja näyttelyissä aivan liikaa sellaisia saksanpaimenkoiria, mitä suorastaan on vaikea uskoa rekatuiksi ja terveys on laatua "erittäin sairas".
        PS
        myös puolet rahasta on rahaa, totta, en ollut tässä asiassa fixu.


    • Pari vinkkiä

      AAAAAARGH!!! spu 4: Eli jos ei voi tehdä paperillisia pentuja, ni ei muuta kuin paperittomia tekemään... Olisko noilla indekseillä ja PEVISALLA joku tarkotus??? Sun koiraa ei kuulu käyttää jalostukseen missään muodossa jos se ei kerran täytä vaatimuksia!!!
      JA SITTEN Koiranpentuja......... : Parempi kun ostat ensin sen REKATUN SAKUNARTUN ja SITTEN OSTAT SEN OMAN UROKSEN ja VASTA SEN JÄLKEEN RUPEET HAAVEILEMAAN NIISTÄ PENNUISTA!!!!! UGH!!!!
      (Nyt ensin silti vois kerätä kaikki muumit laaksoon....VINK, VINK!!

      • spu 4v

        ei se näinkään menee, jos olisin jättänyt sen SKL rekisteröimättä, niin se on saman tien aivan huippu jalostusuros ulkoindekseineen.
        minä en ole mitään pentuja tekemässä vaan ilmoitin, että minulla on spu 4v.
        PEVISA:n tarkoitus sellaisenaan on vain pienen piirin etuja, itselläkin on ollut suomalainen narttu, jolla nytkin indeksi vain kasvaa ja se todellakaan ei ollut jalostuskelpoinen hermorakenteen takia (ADHD)
        PS
        sinänsä hyvä ja rakentava keskustelu


      • taivas varjele!
        spu 4v kirjoitti:

        ei se näinkään menee, jos olisin jättänyt sen SKL rekisteröimättä, niin se on saman tien aivan huippu jalostusuros ulkoindekseineen.
        minä en ole mitään pentuja tekemässä vaan ilmoitin, että minulla on spu 4v.
        PEVISA:n tarkoitus sellaisenaan on vain pienen piirin etuja, itselläkin on ollut suomalainen narttu, jolla nytkin indeksi vain kasvaa ja se todellakaan ei ollut jalostuskelpoinen hermorakenteen takia (ADHD)
        PS
        sinänsä hyvä ja rakentava keskustelu

        mut minkä ihmeen takia sä oot tarjoomassa sun koiraas sekarotuselle josta et tiedä yhtään mitään?? siinä tehään just sitä paskaa mitä täällä on jo liikaa ku tällasten palstojen kautta sovitaan et tehään pennut... ei mitään järkeä!!!!


      • spu 4v
        taivas varjele! kirjoitti:

        mut minkä ihmeen takia sä oot tarjoomassa sun koiraas sekarotuselle josta et tiedä yhtään mitään?? siinä tehään just sitä paskaa mitä täällä on jo liikaa ku tällasten palstojen kautta sovitaan et tehään pennut... ei mitään järkeä!!!!

        jos joku tekee joka tapauksessa pennut, niin mieluummin sellaisen uroksen kanssa,
        samalla saa minun uros ainakin kokemusta astutuksesta jos se vielä joku kaunis päivä tulee virallisesti isäksi.


      • taivas varjele!
        spu 4v kirjoitti:

        jos joku tekee joka tapauksessa pennut, niin mieluummin sellaisen uroksen kanssa,
        samalla saa minun uros ainakin kokemusta astutuksesta jos se vielä joku kaunis päivä tulee virallisesti isäksi.

        kukaan vastuuntuntoinen rodun harrastaja ei antaisi koiraansa tuollaiseen tarkoitukseen... laitoit tossa aiemmin viestissäs et olet koulutuskentillä ja näyttelyissä käynyt.. (katsomassa vai harrastamassa?) ni kysäseppä ihan piruuttas sieltä mitä mieltä ovat asiasta... mulla ainaki jos menisin tollasta ees ehottaa reeniporukkaan ni joko ne naurais paskasesti että et voi olla tosissas tai sit sanois et tee vaan mut ei oo mitään asiaa enää tähän porukkaan! yritä nyt etes olla järkevä ja mieti moneen kertaan et onko se muutama hassu euro sen väärti et teet shaibee tähän maailmaan?!


    • mietippä nyt oikeest

      ehkä ois jopa parempi ettei ostais mitään marsua isompaa jos taidot on tota luokkaa!!!!

      • Terve terveempi

        Meillä ainakin sekarotuiset ovat olleet niitä TERVEEMPIÄ KOIRIA!
        Menkää tappelemaan muualle.


    • Anonyymi

      Minulla olisi puolipitkä saksanpaimenkoira poika,astutukseen.palkkioksi yksi pentu.koira kymenlaaksossa.voidaan matkustaakin jos hyvä tyttö löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe