Avaa Toimisto kaksikielinen käyttäliittävä

awaddington

Hyvä dev-merkitsemään

Olen aloittelija olen vähän ohjelmakoodia ja ohjelmointi kokemusta.

I alas ladattu Open Office Suomen Japanin ja Englanti, koska Word for Mac ei ole suomalaisia iWorks sivuja ei, mutta ei ole Furigana (Kana trans käsikirjoituksen lukeminen Japanin kanji päälle kanji)

Kuitenkin kaikki nämä pakkauksissa ihmettelin miksi emme voi olla 1 Open Office ja imbed ANT 2 tai 3 vierekkäin bi monikielinen käyttöliittymä on Open Office tai

Jos oppija istuu rinnakkain opettaja katsomalla tietokone sitten opettaja voi navigoida Open Office valikot kun oppija voi lukea tämän äidinkielellä he voivat oppia toistensa kieltä ja Tietokonetermein samalla oppia Open toimisto.

Jos minulla on juuri OSX Suomen kieliasetuksiaan käyttöliittymä ja kun minun osoittimen osoitin leijuu valikon tai kuvake tai paikka tooltip tai auttaa tag ponnahtaa keltainen millään kielellä otan niin en leijuvat yli Kopio ja ponnahtaa kopio ja saan asiayhteyteen valikot, jotta voin etsiä monikielinen tietokone aikavälillä sanakirjoja ja Wikipedian käytöstä Open Office tai käännetty teksti.

I alas ladattu Soikko ja monet dictioanries oikeinkirjoituksen nappuloita, mutta ne eivät toimi 10,6 tai 1
0,7 Haluan liittyä keskustelua Suomen avoimiin Office lokalisointi mutta myös sivu ei ole olemassa

Andrew

1

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awaddington

      ei Google kääntää
      Anteeksi se on Google kääntäjä onko väärä suomikieli anteeksi olen yritän oppia Suomea ja suomenRuotsi ja teitokone sanasto ja Kaksikielinen (Englanti Suomi Englanti tai Ruotsi Suomi Englanti tai mitään kieltä OSX ohjelmisto käyttäjäliitäntä putkahtaa Työtippi ja auttaa taggi Myös Avaa toimisto kieli lokalisoiminen Pakketti kaksikielirinta.
      Olen oli sitä mieltä molempia kielitoimitatapa on käytettävä rinnakkain

      Kaksikieli teitokone OSX montikieli Yhteisö ja Perhe, erityisopetus koulutus kansainvälistyminen teitokoneverkko.

      Käyttäjänvaihdon ei ole ratkaisu totakai tähän ongelmaan on ratkaisuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1163
    Aihe