Avaa Toimisto kaksikielinen käyttäliittävä

awaddington

Hyvä dev-merkitsemään

Olen aloittelija olen vähän ohjelmakoodia ja ohjelmointi kokemusta.

I alas ladattu Open Office Suomen Japanin ja Englanti, koska Word for Mac ei ole suomalaisia iWorks sivuja ei, mutta ei ole Furigana (Kana trans käsikirjoituksen lukeminen Japanin kanji päälle kanji)

Kuitenkin kaikki nämä pakkauksissa ihmettelin miksi emme voi olla 1 Open Office ja imbed ANT 2 tai 3 vierekkäin bi monikielinen käyttöliittymä on Open Office tai

Jos oppija istuu rinnakkain opettaja katsomalla tietokone sitten opettaja voi navigoida Open Office valikot kun oppija voi lukea tämän äidinkielellä he voivat oppia toistensa kieltä ja Tietokonetermein samalla oppia Open toimisto.

Jos minulla on juuri OSX Suomen kieliasetuksiaan käyttöliittymä ja kun minun osoittimen osoitin leijuu valikon tai kuvake tai paikka tooltip tai auttaa tag ponnahtaa keltainen millään kielellä otan niin en leijuvat yli Kopio ja ponnahtaa kopio ja saan asiayhteyteen valikot, jotta voin etsiä monikielinen tietokone aikavälillä sanakirjoja ja Wikipedian käytöstä Open Office tai käännetty teksti.

I alas ladattu Soikko ja monet dictioanries oikeinkirjoituksen nappuloita, mutta ne eivät toimi 10,6 tai 1
0,7 Haluan liittyä keskustelua Suomen avoimiin Office lokalisointi mutta myös sivu ei ole olemassa

Andrew

1

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awaddington

ei Google kääntää
      Anteeksi se on Google kääntäjä onko väärä suomikieli anteeksi olen yritän oppia Suomea ja suomenRuotsi ja teitokone sanasto ja Kaksikielinen (Englanti Suomi Englanti tai Ruotsi Suomi Englanti tai mitään kieltä OSX ohjelmisto käyttäjäliitäntä putkahtaa Työtippi ja auttaa taggi Myös Avaa toimisto kieli lokalisoiminen Pakketti kaksikielirinta.
      Olen oli sitä mieltä molempia kielitoimitatapa on käytettävä rinnakkain

Kaksikieli teitokone OSX montikieli Yhteisö ja Perhe, erityisopetus koulutus kansainvälistyminen teitokoneverkko.