Avaa Toimisto kaksikielinen käyttäliittävä

awaddington

Hyvä dev-merkitsemään

Olen aloittelija olen vähän ohjelmakoodia ja ohjelmointi kokemusta.

I alas ladattu Open Office Suomen Japanin ja Englanti, koska Word for Mac ei ole suomalaisia iWorks sivuja ei, mutta ei ole Furigana (Kana trans käsikirjoituksen lukeminen Japanin kanji päälle kanji)

Kuitenkin kaikki nämä pakkauksissa ihmettelin miksi emme voi olla 1 Open Office ja imbed ANT 2 tai 3 vierekkäin bi monikielinen käyttöliittymä on Open Office tai

Jos oppija istuu rinnakkain opettaja katsomalla tietokone sitten opettaja voi navigoida Open Office valikot kun oppija voi lukea tämän äidinkielellä he voivat oppia toistensa kieltä ja Tietokonetermein samalla oppia Open toimisto.

Jos minulla on juuri OSX Suomen kieliasetuksiaan käyttöliittymä ja kun minun osoittimen osoitin leijuu valikon tai kuvake tai paikka tooltip tai auttaa tag ponnahtaa keltainen millään kielellä otan niin en leijuvat yli Kopio ja ponnahtaa kopio ja saan asiayhteyteen valikot, jotta voin etsiä monikielinen tietokone aikavälillä sanakirjoja ja Wikipedian käytöstä Open Office tai käännetty teksti.

I alas ladattu Soikko ja monet dictioanries oikeinkirjoituksen nappuloita, mutta ne eivät toimi 10,6 tai 1
0,7 Haluan liittyä keskustelua Suomen avoimiin Office lokalisointi mutta myös sivu ei ole olemassa

Andrew

1

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awaddington

ei Google kääntää
      Anteeksi se on Google kääntäjä onko väärä suomikieli anteeksi olen yritän oppia Suomea ja suomenRuotsi ja teitokone sanasto ja Kaksikielinen (Englanti Suomi Englanti tai Ruotsi Suomi Englanti tai mitään kieltä OSX ohjelmisto käyttäjäliitäntä putkahtaa Työtippi ja auttaa taggi Myös Avaa toimisto kieli lokalisoiminen Pakketti kaksikielirinta.
      Olen oli sitä mieltä molempia kielitoimitatapa on käytettävä rinnakkain

Kaksikieli teitokone OSX montikieli Yhteisö ja Perhe, erityisopetus koulutus kansainvälistyminen teitokoneverkko.

Käyttäjänvaihdon ei ole ratkaisu totakai tähän ongelmaan on ratkaisuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5334
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3905
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1312
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1193
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe