Painikkeet

Nappi...

Millä tavoin voin luoda taulukkoon esim tulostus painikkeen. Eli kun siitä painaa niin saisi esim 3kpl tulosteita?

9

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • recording.

      Nauhoittamalla makron kolmen kappaleen tulostamisesta ja tekemällä tälle makrolle makropainikkeen taulukkoon. Siten.

      • Painikkeet

        Moi. Sain nyt tehtyä työkaluriville painikkeen mutta miten saan sen nyt pois? Haluan tehdä uuden enkä halua että työkalurivillä irvistelee joku naamankuva.


    • mukauta ja vedä pois

      Menet siihen työkaluriville ja napsautat hiiren oikealla napilla, valitset Mukauta avautuvasta valikosta ja nyt kun sulle avautuu ikkuna siihen ruudulle, voit vetää hiirellä sen hymynaaman pois.

      Saman ikkunan auki ollessa voi myös napsauttaa siihen naaman päälle hiiren oikealle ja siitä valita kuvan muokkauksia - eli sitä kuvaa voi muokata.

      ja sen makronhan voi liittää johonkin kuvaan itse taulukkoalueellakin. eli jos sulla on vaikkapa joku piirtotyökaluilla tehty kuva tai clip artista valittu kuva niin makron voi liittää siihenkin.

      • Painikkeet

        Juu nyt homma toimii. Kiitos paljon.


      • Painikkeet

        Tätä en vielä saa toimimaan. Eli ohjausobjektilla tein laatikon missä lukee tulostus niin miten saan siihen sen makron liitettyä, että kun siitä painaa niin tulostaa?


      • Liitä makro
        Painikkeet kirjoitti:

        Tätä en vielä saa toimimaan. Eli ohjausobjektilla tein laatikon missä lukee tulostus niin miten saan siihen sen makron liitettyä, että kun siitä painaa niin tulostaa?

        Siis ohjausobjekti - nyt en pysy mukana?

        Mutta jos olet tehnyt Lomake-työkaluriviltä sen painikkeen, niin voit silloin kun painike on valittuna napsauttaa taas sillä hiiren oikealla ja valikosta valita Liitä makro.

        Mulla katos nyt ajatus - ohjausobjekti....


      • Painikkeet kirjoitti:

        Tätä en vielä saa toimimaan. Eli ohjausobjektilla tein laatikon missä lukee tulostus niin miten saan siihen sen makron liitettyä, että kun siitä painaa niin tulostaa?

        tuplaklikkaa objektia ja koodisivu aukeaa ja oletuksena esim.

        Private Sub CommandButton1_Click()
        End Sub

        ja tohon sitten liität koodin eli

        Private Sub CommandButton1_Click()
        ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=3
        End Sub


      • kiva.
        Liitä makro kirjoitti:

        Siis ohjausobjekti - nyt en pysy mukana?

        Mutta jos olet tehnyt Lomake-työkaluriviltä sen painikkeen, niin voit silloin kun painike on valittuna napsauttaa taas sillä hiiren oikealla ja valikosta valita Liitä makro.

        Mulla katos nyt ajatus - ohjausobjekti....

        Juu, se on ihan sama laatikko, mutta kun se on se ohjausobjekti, niin siihen täytyy se koodi kirjoittaa, ei voi liittää makroa niin kuin lomaketyökalujen painikkeeseen.


    • ilman nappia

      ThisWorkbook moduuliin...

      Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean)
      ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=3
      Cancel = True
      End Sub

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2001
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1774
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1547
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1250
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1233
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1191
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      988
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      723
    Aihe