Moro.
Kertokaas tarroja myyviä nettikauppoja. 2woom.com on tainnut lopettaa. Sillä oli paras valikoima mitä olen nähnyt.
Haeskelisin nääs auton takalaseihin paria kromista tarraa.
Jotain tällaisia firmojen tarroja esim. öljypiste, Ground Zero... yms.
Googlella ei oikein löytynyt mitään 2woom.comin kaltaista paikkaa. :S
Tarroja
7
1242
Vastaukset
- -
mistä ihmeestä saa firmojen tarroja, vaik öljypiste/vianor:D
- Bolttis
Itsekkin viimeaikoina etsinyt vastaavaa nettikauppaa, jossa myytäisiin noita tarroja.
Ja toki noi firmojen tarrat saa ihan liikkeistä mutta entäs mainitsemasi Ground Zero tai vaikka Pioneer, hertz..........
Vaikka se hifikauppa myy GZ:an subbareita niin tuskin siellä on hyllyä josta saa tarrojakin ostettua. :D
- jambza
millä perusteel firmat antaa tarroja autoon ja maksaako ne niistä mitään?
- vidujee
Mistä saa tunnettujen brändien tarroja. 2woom tosiaan tainnu lopettaa ja niillä oli todella kattava ja hieno valikoima.
- sdfghjkogkiun
Tarrapaikka,fi siellä on hyvät valikoimat
- jajaojpasojpasojpapå
Rainbowin erkkasarjojen mukan tulee rainbowin tarroja ja hifitukusta kun ostaa niin saa hifitukun tarran.
Saahan noita yleisestikin joltain teippi/mainos firmalta ostettua kuhan ite etit kuvat niille valmiiks. - bmw kuski
öljypisteen kromi tarroja saa niiden toimipisteistä joensuu kouvala lahti.
soitin niin lähettivät myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719