Tervehdys kaikki!
Löytyisikö ketään koiranomistajaa , jolla kokemusta nuoren koiran nivelrikosta ja sen hoidoista esim. onko auttanut ravintolisät? oletteko käyneet leikkauksissa, onko kipulääkitystä jne.
Omalla 2 vuotiaalla belgilläni todettiin vastikää vakava nivelrikko oikeassa lonkassa, joka kehittynyt pienestä asti. Olisinkin kiinnostunut kuulemaan muiden samassa tilanteessa olevien/ olleiden kokemuksista asiasta.
Oliskohan jollain kenties kokemusta myös tekonivel leikkauksesta koiralla?
Itselleni oli melkoinen pommi kun menin lääkäriin koiran jalan vapinan takia ja lääkäri kuvasi lonkat ja siellä ilmeni näin vakava ongelma. Muuten niin terve ja iloinen poika! Tosin ollut ns. uimari pentu, mutta ei ole oireillut kuin vasta nyt. :/
Nivelrikko nuorella koiralla
Ikävä yllätys:/
1
325
Vastaukset
- nivelteko
Tekonivel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759