Soittojärjestelmä?

Sales009

Minkänimisiä soittojärjestelmiä puhelinmyyntifirmat käyttävät? MItkä ovat mielestänne parhaita ja helpoimpia käyttää? Sellaiset joita voi käyttää netin kautta eli tarvitsee vain netin ja mikfofonikuulokkeet.

Ollaan hankkimassa uutta järjestelmää niin kokemukset myyjiltä kiinnostavat.

62

8700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aåogjåij

      "Ollaan hankkimassa uutta järjestelmää niin kokemukset myyjiltä kiinnostavat."

      Pitäisi varmaan hankkia OMIA myyjiä joilta kysyä? Aikonette rekrytoida kilpailijoita?

    • Tuotanto vastaa

      Avayan prediktiivinen järjestelmä.

      Tuotannon mielestä

      • jore-68

        Mistä tästä Avayan-softasta saisi lisätietoa? Laittakaa linkkiä, kiitos!


    • gghhnnjjkk

      Ipex on aika hyvä, myös Heron call toimii hyvin. Heron callin ongelma on se, että se päivittää itseään usein.

      • lissukkaa

        Heronista huonoja kokemuksia mutta mistä löytää ton Ipexin jälleenmyyjän Suomessa? Nettisivuja?


    • it-myyjä

      jos jätät yhteystietosi niin voisin suositella paria.. siin pitää kattoo, että mikä teidän kohderyhmä onko yksityiset vai yritykset? yrityksille kannattaa soittaa semmosella softalla joka soittaa esim. yritysnumeroihin edullisemmin

    • i7uo

      älkää vaan ikinä ottako call manager pro:ta.
      aivan susi järjestelmä.Kannattaa kysyä vaikka muilta,jotka käyttävät tätä järjestelmää!

    • huonotyokalu

      call manager pro on syvältä tiedetään kaikki tämä comdashboard oy

      • anonyymi oy

        samaa mieltä, mm. päätimme yksissä mielin jättää kyseisen softan käytön kilpailijoille ja valitsimme omaksi jotain ihan muuta.


    • erkkkkkkiiii

      Joo!Mä olin töissä yhdessä paikassa,missä oli tämä järjestelmä.Kävi sääliksi pomoja,jotka repivät hiuksiansa tämän soittiksen takia.
      Ei jatkoon!!

      • dna999

        Meillä on Call Manager toiminut ihan hyvin ja soittaminen on ollut helppoa. Mitäköhän ongelmia teillä on ollut, ettei vain olisi näppäimistön ja tuolin välissä??


      • NCOM
        dna999 kirjoitti:

        Meillä on Call Manager toiminut ihan hyvin ja soittaminen on ollut helppoa. Mitäköhän ongelmia teillä on ollut, ettei vain olisi näppäimistön ja tuolin välissä??

        Call Manager ihan perseesta varokaa yrittäjät TILAUKSIA KATOAA JA SOFTA YHTIÖ EI OTA VASTUUTA SAMOIN MYÖS TOIMITTAJAYHTIÖ EI OTA VASTUUTA


    • All Os Finland Oy

      Hyvä Sales009,

      Yhtiömme on kehittänyt jo jonkin tovin täysin kotimaista soittojärjestelmää joka täyttää mainitsemasi kriteerit. Järjestelmää on pilotoitu eräässä suomalaisessa keskisuuressa telemarkkinointiyrityksessä ja se on viittä vaille valmiina myyntiin. Olisitteko kiinnostuneita ottamaan järjestelmän koekäyttöön ilmaiseksi kuukauden ajaksi? Vastapalvelukseksi tarvitsisimme vain palautetta käyttökokemuksistanne?

      Järjestelmämme toimii juurikin www-selaimen läpi ja käyttäjältä ei vaadita muuta kuin tietokone, internet-yhteys ja kuulokemikrofonit. Kerron mielelläni lisää järjestelmästämme ja kuinka voitte hyödyntää sitä tehokkaasti liiketoiminnassanne.

      --
      Toni Walther
      toni [ @ ] walther. fi
      All Os Finland Oy
      puh. 046-8500822

    • iPex kehittäjä

      Helmitaito Oy ilmoittautuu iPexin kehittäjäksi.

      Kyseinen tuote ei ole kaupallinen vaan räätälöity ohjelmisto päämiehellemme. Mikäli kiinnostusta löytyy kaupallisen ohjelmiston hankkimiseen tai räätälöidyn ohjelmiston hankintaan, niin voitte olla suoraan meihin yhteydessä.

      Petri Helmikkala / HelmiTaito Oy
      p. 010 281 1180

    • miskapiska

      siis mikä call manager prossa sitten on vialla?

    • tyhyhyy

      Me olemme käyttäneet kohta vuoden call manager prota ja toimii jees. Ainoa mikä ärsyttää on se että muissa tuotteisa perus ominaisuutena olevat jutut pitää tilata maksullisena lisäpalveluna. Toimivuudessa ei ongelmaa mutta vähän joissakin asioissa kuppauksen makua

    • miskapiska

      miksi osa sanoo et call manager pro on paska?

      • tyhyhyy

        Voi olla kilpailijoiden tekemää musta maalaustakin. Ja kaikkihan ei tykkää kaikesta. Ja riippuu vähän siitäkin millä tyylillä myyntiä tehdään.

        Puutteitakin on mutta niitä on yli 100k soittojärjestelmissäkin.

        Met ollaan tykätty


    • Fuengirolas2012

      Kandee tsekata LeadDesk. On vissiin suomalainen firma ja sivut oli netissä näemmä. Tuli vastaan kun olin keväällä espanjassa telefirmassa duunissa (sepäs onkin taas sitten toinen tarina...)

      Hyvin toimi ja tuli uusia ominaisuuksia ihan rivi myyjänkin pyynnöstä lisää. Myytiin lehtiä, liittymiä ja varattiin tapaamisia ja noihin ainakin toimi. Välillä netti tökki espanjassa, mutta kesällä ei enää.

    • nargs

      Leaddesk katkoo puheluita

    • Joffe 987

      Kaikki soittojärjestelmät on per***stä, ainakin myyjän näkövinkkelistä

      • immod

        minä oon niin samaa mieltä. puhelunauhojen takia ei kupla ja feikkikaupat onnistu ja sitten sieltä vielä löytyy oikeat myyntitulokset ja se syy miksei myyntiä tule. ja miten siinä sitten lätiset pomolle verukkeita kun kaikki jutut löytyy koneelta. en tykkää!!!!!


    • tyhyhyy

      oli call manager pro. nyt leaddesk. enemmän ominaisuuksia ja "kauniimpi" ulko näöltään. parempi kuin call manageri, sanoisin.

      en tiedä paljo maksaa mutta jos oman telepuljun pistän pystyyn vielä tässä joskus niin harkitsisin tuota vaihtoehtoa kyllä

    • jtpp

      Moi, olen tuota Heron Calia metsästänyt / niiden sivuja - enkä löydä mistään, onko jollain tietoa mistä ko. softakauppiaan löydän :) ?

    • jtpp

      Tusen tack, minäpäs soittelen :)

    • soittojärkkä uupuu

      mistä tuon leaddeskin sitten taasen löytääpi?

      • 19+1

        Nettiosoite on niinkin yllättävä kuin www.leaddesk.com - toimiston vetäminen ja oman firman pyörittäminen vois olla kannattavampaa jos kehittäis oma-aloitteisuutta


    • ei hyvä------

      Halpaa leaddeskin mainontaa. Kokemuksesta en suosittele käyttäjänä! Pomokin haukkui järjestelmän.

    • Avyan tottakai

      Avaya Contact Center System:n prediktiinen soittojärjestelmä toimii
      outboundissa sekä inboundissa.

      • justiinsa ja joo

        öö - prediktiivinen ei kyllä toimi outissa. mikälie mainosmies...


    • jtpp

      Avaya on kuulemma törkykallis vaan tällaiselle pikku puulaakille..

    • suolestaja

      avaya on hyvä soittojärjestelmä. toi leaddeski on suolesta

    • alalla vuodesta -94

      Avaya, Cisco, Alcatel jne. ovat kaikki kulkaa kuus-numeroisilla summilla ostettavissa olevia järeitä järjestelmiä. Pelkkiin konsulttipalkkiohin menee jo kymmeniä tuhansia. En oikein ymmärrä, kuka sellaisia ostaisi -- paitsi jos ei oo omia rahoja. Selainpohjaiset järjestelmät alkaa nyt pikkuhiljaa toimia about samalla luotettavuudella -- ja ominaisuuksia on jopa enemmän kuin noissa järeissä järkissä.

      • pikkuräpeltäjä?

        "En oikein ymmärrä, kuka sellaisia ostaisi "

        aika jännää jos kerran olet ollut alalla vuoden -94 etkä ymmärrä tuota....

        Jos CC soittaa vaikkapa 100.000 puhelua kuukaudessa tai
        vastaanottaa, miljoona kontaktia, niin kyllä on aika paljon järkeä
        noissa järjestelmissä.

        On olemassa contact centereitä ja sitten on olemassa mikki hiiriä,
        kumpi sinä olet?


      • pmv3
        pikkuräpeltäjä? kirjoitti:

        "En oikein ymmärrä, kuka sellaisia ostaisi "

        aika jännää jos kerran olet ollut alalla vuoden -94 etkä ymmärrä tuota....

        Jos CC soittaa vaikkapa 100.000 puhelua kuukaudessa tai
        vastaanottaa, miljoona kontaktia, niin kyllä on aika paljon järkeä
        noissa järjestelmissä.

        On olemassa contact centereitä ja sitten on olemassa mikki hiiriä,
        kumpi sinä olet?

        Haha, tervetuloa vain 2000 -luvulle. Nuo Avayat ja muut on jämähtäneet jonnekin melko kauas toimivuudeltaan ja tehokkuudeltaan. Olet ilmeisesti niitä muinaisalan jäänteitä edustava kaveri joka luulee että järjestelmästä tekee hyvän se että se on kallis, raskas, monimutkainen ja vaikea ottaa käyttöön?

        On paljon kevyitä ja järkevällä hinnalla saatavia järjestelmiä jotka toimivat sekä in- että outboundissa paremmin ja käyttöönottokustannus voi olla n. 1/50 osa noiden "laatujärjestelmien" hinnasta. Vasta oli jossakin muuten hyvä monen sivun artikkeli aiheesta kuinka "it-hankkeet ja suuret toimittajat" ovat jämähtäneet 90-luvulle.

        Ehkäpä tuo vuodesta -94 alalla ollut on juurikin siitä fiksu että on nähnyt alan muutoksen, kehityksen ja näkee myös tämän päivän eikä ole sinun tavoin jämähtänyt menneisyyteen ja "näin on aina tehty" -ajattelumalliin?

        Isoissa yhtiöissä on liikaa aikaa fiilata pilkkua ja siitähän sitä laskua asiakkaalle syntyy kun vähempikin ja riittävän hyvä riittäisi. Isot toimijat tekevät järjestelmät pelkästään itseään ajatellen. Kevyemmät järjestelmät ovat asiakkaille jotka haluavat toimivan ratkaisun kohtuullisella vaivalla. Asiakaslähtöisyyden vuoksi asiakkaat eivät koe itseään kusetetuksi.

        Minulla on käytössä 4 hengen telesales tiimissä systeemi jonka käyttöönotto maksoi 1200 e ja käyttö 49 e/kk. Tiedän myös isomman toimijan joka on ostanut Avayan kalliin systeemin. Hidas projekti, kallista ja ei vieläkään toimi kuten pitäis. Me ollaan suunnittelun ja käyttöönottoprojektinsa aikana tehty ihan mukavasti jo tuottoakin. Mutta Avayat ja muut isot pärjää aina koska löytyy niitä joilla on iso lompsa ja suuri pätemisen tarve mutta ei riittävästi älliä.


    • Ande

      Leaddeskiä voin suositella! Ollut nyt vuoden verran käytössä meidän yrityksessä!

      Alussa oli ongelmia puheluiden katkomisen kanssa, mutta viimeisimmät päivitykset ovat ne korjanneet. Tällä hetkellä ei mitään pahaa sanottavaa.

      Plussana toimii se että jos tulee ongelma voit olla heti supporttiin yhteydessä. Itse olen saanut soittopyynnön jätettyäni soiton jo 10 minuutin sisällä, eikä tarvinnut odotella tunteja. Myös ongelmat ratkesivat samalla soitolla.

      Toinen suuri plussa on se että järjestelmä kehittyy koko ajan, ja sitä mukaa kun ollaan toimiteltu korjauksia joita pitäsi tehdä, on leaddesk ne meille myös tehnyt.

      Ei voi sanoa pahaa ainakaan itse. Suosittelen. Muistaakseni saat vielä kuukaiden kokeilla ilmaiseksi! :)

      • Kaisa-nen

        Meillä siirtyivät töissä jo tuosta ledeskista hitcall järjestelmään hitcall.fi kirjaudutaan sisään ja ollaan puhelinpilvessä ;)
        Kait se tällä alalla menee niin nopeeta eteenpäin että joka vuosi tulee entistä parempi versio kuten autoissa


      • Spain-riina

        Niin tänne espanjaan me otettiin tuo hitcall joku ulkomaan versio ja me voidaan soittaa suomalaisilla numeroilla suomen hintaan. Pomo ainakin sanoi että puhelut halpeni, en sitten tiedä kuinka paljon.


      • Ei.Ikinä.Enää

        HitCall eli ShitCall onkin sellainen peli, ettei pahemmasta väliä, eli ei toimi samalla tavoin edes samaa käyttöjärjestelmää käyttävissä koneissa, joissa sillä välillä voi soittaa ns. yhden napin puheluita, kun taas toisinaan numerot pitää copy pastetata itse soitto-ohjelmaan = myyjän aikaa tehokkaasti hukkaan heittävä leikkaa liimaa askarteluohjelma, joka muun muassa automaattisesti vaimentaa myyjän kuulokkeista kuuluvan myyjää motivoivan YouTube taustamusiikin eli HitCall määrittelee sen, että miten myyjän tietokone saa toimia ja miten ei, milloin saa puhelinmyyjä käydä asiakaskeskusteluitaan syvässä hiljaisuudessa, minkä lisäksi ohjelman chat on aivan onneton sillä sinne kirjoitettua tietoa ei saa kopioitua, vaan HitCall ohjelmiston käyttäjällä tulee olla mukanaan erikseen kynä ja paperia, jotta esimerkiksi myyntijohdon viestit saadaan tallennettua, minkä kaiken lisäksi kyseinen ohjelma edellyttää sitä että käyttäjän tietokone tulee olla Suomen ajassa, sillä jos näin ei ole ei silloin myöskään esimerkiksi soittopyynnöt kirjaudu oikein ja minkä ansiosta, siis sen, että käyttäjän koneen pitää olla Suomi-ajassa, saatkin siitä lähtien kasapäin suomenkielisiä mainoksia, missä kaikessa vanha sanonta "en koskisi pitkällä tikullakaan tähän" -pitää enemmän kuin hyvin paikkaansa, piste Fi!


    • Terox

      Leaddeskia suosittelen minäkin. Todella helppo ja toimiva järjestelmä niin myyjän kuin päällikönkin työtä ajatellen.

      • Kopikopikopi

        Kaikki soittojärjestelmät on per***stä, ainakin myyjän näkövinkkelistä. Poimin ylempää, hyvin sanottu.


    • Henrikk

      Minklaisia kokemuksia on AllOS soittojärjestelmästä? Näyttää fiksulta ja helppokäyttöiseltä ainaki mitä ite käsittää. Käyttääkö kukaan? Jos on hyvä, Miksi? jos huono, miksi? ei mitään ylistyshuutoja tai paskanjauhantaa. Oikeesti nyt.

    • Manakeri

      Kokemuksia Leaddeskistä. Yrityksemme on käyttänyt järjestelmää n 3 vuotta, mutta ei käytä enää. Ongelmana on ollut huono koulutus järjestelmään, ei edes rahalla saa koulutusta. Puutteelliset suomenkieliset oppaat (kaikilla ei ole hyvä englannin kielen taito). Asiakaspalvelu todella surkeaa. Myyjä ei vastaa yhteydenottopyyntöihin. Tekniseen tukeen saa olla samasta asiasta useita kertoja yhteydessä ennenkuin sieltä vastataan ja jokaisesta vastaamisesta laskutetaan oli vaikka vastauksesta ei ollut mitään apua. Koko yhteistyöstä jäi paskanmaku, toiminta ei millään tavalla ollut asiakaslähtöistä niin b2b suhteen tulee olla, kautta linjan ylimielinen henkilökunnan käytös asiakkaan suuntaan. Jos itse yrittäjänä toimisin samalla tavalla niin yritykselläni ei olisi minkäänlaista tulevaisuutta. En voi suositella kokemukseeni perustuen Leaddesk-järjestelmää kenellekään

      • Tirektori

        Täsmälleen sama kokemus. Lisäksi on tullut vastaavia palveluja joista osa hhvinkin pystyy kilpailemaan sekä hinnalla että laadulla. Juuri tuo ylimielisyys vaikuttaa siten että mekin vaihdettiin. Itse asiassa jopa vähän huonompaan. Mutta sen verran Lead Deskin palveluasenne nyppi.


    • Eimissäännimessä

      LeadDeskiä en ainakaan missään nimessä suosittele! Ylimielistä ja tylyä asiakaspalvelua. Jos haluat heidän palvelevan hyvin niin joudut siitäkin maksamaan vielä lisää.

    • Bookkari
      • johtomiez

        Soittolinjasta en tiedä, mutta LeadDesk pilaa hyvän tuotteen paskalla palvelulla. Sama toistuu rekistereidensä myynnissä. Tosi aktiivisia myyjiä mutta kun kun kauppa on tehty (määräaikainen sopimus) niin samalla sekunnilla loppuu palvelualttius. Tarjoavat Suomen ehkä paskinta asiakaskokemusta. Ei ole ihme että kyntävät tappiolla kun asiakkaalla vituttaa ja laskee vain päiviä että pääsee eroon.


    • Järjestelmämyypuolestasi

      Leaddesk on ehdottomasti suunnattu ison firman käyttöön. Rahalla voit räätälöidä omannäköiseksi. Pienillä firmoilla ei yksinkertaisesti riitä massi tämän softan tuunaamiseen.

      Eli hinta/laatu-suhde ei aivan tasapainossa. Leaddeskiä ei yrityksestä voi silti moittia ja odottelen päivää kun homma menee koriin kuin Markkasen kolmoset! ;)

      Pakko sanoa, että vaikka olen itsekin monilla soittojärjestelmillä soittanut, niin ei Leaddesk sieltä huonoimmasta päästä ole. Toki ei paraskaan. Aina niistä kaikista huonoina myyntipäivinä löytyy (tai vaikka löydetään) vikoja jos monenlaisia.. :D

      Hyvä pöhinä alkaa olla tällä alalla! Hienoa kun on kilpailua ja että valinnanvaraa löytyy! Jokaiselle soittojärjestelmälle löytyy omiin tarpeisiin hyödyntäjänsä. Näin uskon!
      Odotellaas, mitä kaikkea kehitys tuo vielä tullessaan. Itsehän odottelen jo robottien esiinmarssia kiinnostunein katsein! :D


      ps. Monesti unohtuu ihmisiltä se tosiasia, että myyjän ammattitaito ja sopeutumiskyky on jopa hieman tärkeämpi seikka kuin itse ohjelma millä soitetaan.

      pps. Myyjän tehtävä on tehdä kauppa ja paraskaan ohjelma (3D-ominaisuuksineen/hifistelyineen) ei sitä tosiasiaa voi kumota! ;) Amen!

    • Anonyymi

      Morjens Mestarit!
      Millaisia kokemuksia löytyy Heron Call Systemsista?
      Tarkoituksena hankkia järjestelmä tulevaan pieneen Call Center käyttöön ja tottakai tulevaisuudessa laajentua. Löytyykö teiltä ko. järjestelmästä omaa kokemusta?

      T. CallCenterBoss

      • Anonyymi

        On hyvinkin pitkä kokemus. Jäykkä pelihän se on mutta erittäin edullinen. Mutta jos pystyt sijoittaman pikkusen enemmän niin tee niinkuin me tehtiin ja valittiin Soittolinja. Ero on todella suuri Heroniin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvinkin pitkä kokemus. Jäykkä pelihän se on mutta erittäin edullinen. Mutta jos pystyt sijoittaman pikkusen enemmän niin tee niinkuin me tehtiin ja valittiin Soittolinja. Ero on todella suuri Heroniin verrattuna.

        Kiitos! Millaisia "jäykkyyksiä" Heronissa on? Osaatko kertoa ihan käytännön esimerkkejä Heron järjestelmän kankeudesta?
        ISO Kiitos jo etukäteen! :)


    • Anonyymi

      Onko muita varteen otettavia kuin Heroncall/Heronbase, Soittolinja ja Leaddesk?

      • Anonyymi

        PERVO! OTTAA VARTEEN SOITTO-OHJELMAA!!!


    • Anonyymi

      Mikä on edullisin soittosovellus?

      • Anonyymi

        Edullisin on laittaa luuri kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edullisin on laittaa luuri kiinni.

        leat teski on halapa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        leat teski on halapa

        Leaddesk on varmasti kallein ja ylimielinen palvelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leaddesk on varmasti kallein ja ylimielinen palvelu

        Tämä on ihmetyttänyt kanssa. Palvelu olisi itsessään hyvä mutta pilataan tarjoamalla paskinta asiakaskokemusta ikinä. Ja ihan suoraa valehtelua. Kaikki lupaukset unohtuu heti kun nimi on paperissa. Ottakaa jokainen yksityiskohta tarkkaan ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihmetyttänyt kanssa. Palvelu olisi itsessään hyvä mutta pilataan tarjoamalla paskinta asiakaskokemusta ikinä. Ja ihan suoraa valehtelua. Kaikki lupaukset unohtuu heti kun nimi on paperissa. Ottakaa jokainen yksityiskohta tarkkaan ylös

        ime sinä köyhä persettä.

        leaddesk on voittajien soittosofta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ime sinä köyhä persettä.

        leaddesk on voittajien soittosofta!

        Parempi jättää soittelut kokonaan. Eikös niitä soittojakin aleta kohta rajoittamaan lailla?


    • Osaatteko sanoa mikä on paras järjestelmä kaverille joka tekee osa-aikaisena Suomessa ja ulkomailla. Puheluita tulee alle 50kpl päivässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe