Miten hyödyntää selvänäkemistä?

tyttö-17

Näen joskus enneunia ja jopa henkiä. Tunnen energioita, auroja jne. Haluaisin jotenkin hyödyntää näitä ominaisuuksia niin, että voin auttaa niillä muita ihmisiä. Olen lukenut kirjoja selvänäkijöistä, jotka auttavat "eksyksissä olevia" ihmisiä löytämään takaisin polulleen, ohjaavat muita jne. Tiedän, etten ole virheetön ja täydellisen hyvä ihminen, mutta haluaisin silti edes yrittää tehdä ihmeitä. Olen pystynyt selvänäkemään ennenkin, useimmiten ko. ominaisuus on kuitenkin "passiivinen", eli se ei toimi silloin kun haluan. Poikkeuksia on toki ollut, kun olen jaksanut keskittyä tarpeeksi, mutta aina kova keskittyminenkään ei tuota toivottua lopputulosta.
Pelkään kuitenkin, että minusta tulisi ylpeä, tai pitäisin itseäni muita parempana, jos onnistuisin harjoittamaan selvänäköä aktiiviselle tasolle. En halua tulla itsekkääksi tai ylpeäksi.

Tunnetteko ihmisiä, jotka auttavat muita selvänäkemällä tai esimerkiksi poistamalla heistä negatiivista energiaa tms?

4

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-17

Lisään siis vielä, että en halua auttaa ihmisiä rahasta, vaan tekisin sen vapaaehtoisesti. Raha ei mielestäni kuulu näihin juttuihin ollenkaan.

Tunnen toisten auttamisen jonkunlaisena kutsumuksena. Näen joskus unia, joissa autan muita ja tunnen itseni onnelliseksi. Näen kerran unen, jossa autoin useita ihmisiä, ja unessa joku henkilö (en nyt muista kuka) sanoi, että tulen tulevaisuudessa tekemään monia hyviä tekoja. Haluaisin, että uni kävisi toteen! Ainoat esteet unen toteutumiselle on epävarmuus sen suhteen, että pystynkö ihmetekoihin, sekä pelko vallanhimoon, ylpeyteen ja ahneuteen liittyen. Olisin valmis luopumaan selvänäkemis-kyvystä, jos tietäisin, että en pystyisi hallitsemaan sitä ja se turmelisi minut ja tekisi minusta itsekkään.

• Melchanic
    • lotossa 7 oikein

No, lotossa veikkaa joka viikko oikein vuoden ajan ja jaa kaikki rahat hyväntekeväisyyteen, eikö se olisi jo jotain?

• Indigo 2012

Jos haluat vaihdella ajatuksia aiheesta enemmän niin tiputappa minulle mailia
      jtp(at)saunalahti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe