Onko kenelläkään kokemusta matkustamisesta Panaman läpi. Tai lähinnä lentäen Panamaan ja siitä Costa Ricaan. Tarvitseeko maahan mennessä olla jo lippu takaisin tai jonnekkin toiseen maahan???
Matkustaminen Panaman läpi
2
1151
Vastaukset
- Perdone
Olen kulkenut sekä lentäen meno ja bussilla Dallasiin, että tullen pohjoisesta bussilla ja palaten eri reittiä bussilla. Eivät ennen myyneet USA.ssa pelkkää menolippua, mutta halvempi oli toisaalta meno-paluu, jätin vain paluun käyttämättä. Valitettavasti unohdin myös ilmoittaa, etten ole paluulennolla, mikä moka! Nykyään voi olla eri käytäntö, tuosta viime matkastani kun on jo vuosia. Mutta matka kannattaa ehdottomasti tehdä jos on seikkailumieltä ja pärjää mieluummin espanjankielellä. (haluavat huijata amerikkaa puhuvia ja vähän ylenkatsovat). Maahan saapuessa eivät kysy lippua, vaan matkan tarkoitusta ja suunnitelmia. Antavat yleensä 3kk tai vähemmän aikaa olla kerrallaan maassa. Sama pätee muihin valtioihin siellä. Viisumia ei tarvitse suomalainen. Guatemalaan suosittelen menemään kun kerran pohjoiseenpäin on matka Panamasta.
- mattisnoopy
Olen seilannut 2 kertaa Panaman poikki kanavaa myöten. Ihan jännää. Menkää Colonin marinalle tai Balboan marinalle ja voitte päästä köysimieheksi purkkariin. Palkkaa ei makseta, mutta punkan ja aterian saat. Matka kestää yön yli noin vuorokauden. Katso lisätietoja "Matkakuvat maapallon ympäri yksinäinen purjehtija"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45942
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676