Moro! Mulla on yamaha 600s diversion ja tykkään sillä ajella, mutta se on vähän laiskanletkee. Ajattelin että vaihdan siihen avoimet kurkut, no mutta kappas kun olin purkanu pyörää kurkuille asti totesin että ne on jo auki. Tuumailen tässä vain että mitä virkaa on sillä ilmaboxilla? Voisko sen heittää hittoon ja laittaa vapaavirta suodattimet sinne imun päähän? en tarvi lisää nopeutta enkä lähtönopeutta mutta vähän potkua siihen keskikierroksille, vai tarvitaanko siihen vain lisää kuutioita?
Nuhapumppu
2
115
Vastaukset
- jäläs
Kaitpa tuota jotenkin virittääkin, muttta, tie sama temppu
kun minä tein aikoinaan SOLIFERIIN ! Vaihdoin nimittäin
välitystä !! Taakse (muistaakseni) kaksi hammasta
suurempi ratas. Vauhti ei pudonnut mihinkään,vääntö
lisäänty,ja huuti entistä kovemmilla kierroksilla !!
Motoillaha huppunopeudella ei ole mitään
käytännön merkitystä, jos se vähän tipahtaa
niin souwot. - kurki-alli
Ennenkuin teet mitään ti-virityksiä, on syytä palauttaa mieleen se vanha virityksen perussääntö. Tehohäviön ollessa max. 20% on viritys onnistunut.
Kyseessä on ilmeisesti jo hieman iäkkäämpi pyörä. Saattaa olla niin että kuutioita se vain kaipaa. Paha tietysti sanoa, mieltymyksiä kun on niin monia. Itse ajoin 600cc:lla monet kesät eikä se koskaan pieneksi jäänyt.
Perussäädöt kuntoon ensin, jo pelkästään kaasarien synkkaus saa pyörän toimimaan aivan toisella tapaa. Riippuen siitä kuinka pielessä ne ovat. Sitten ehkä putkien vaihtoa, ilmansuodattimia jne. Seokset pitää näiden toimenpiteiden jälkeen säätää kohdilleen jotta, no en sano että tehoa lisää tulis mutta, pyörä taas toimii kuten pitääkin. Saako siihen sitten rahalle vastinetta? Joku saa ja joku toinen ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057