Moro! Mulla on yamaha 600s diversion ja tykkään sillä ajella, mutta se on vähän laiskanletkee. Ajattelin että vaihdan siihen avoimet kurkut, no mutta kappas kun olin purkanu pyörää kurkuille asti totesin että ne on jo auki. Tuumailen tässä vain että mitä virkaa on sillä ilmaboxilla? Voisko sen heittää hittoon ja laittaa vapaavirta suodattimet sinne imun päähän? en tarvi lisää nopeutta enkä lähtönopeutta mutta vähän potkua siihen keskikierroksille, vai tarvitaanko siihen vain lisää kuutioita?
Nuhapumppu
2
146
Vastaukset
- jäläs
Kaitpa tuota jotenkin virittääkin, muttta, tie sama temppu
kun minä tein aikoinaan SOLIFERIIN ! Vaihdoin nimittäin
välitystä !! Taakse (muistaakseni) kaksi hammasta
suurempi ratas. Vauhti ei pudonnut mihinkään,vääntö
lisäänty,ja huuti entistä kovemmilla kierroksilla !!
Motoillaha huppunopeudella ei ole mitään
käytännön merkitystä, jos se vähän tipahtaa
niin souwot. - kurki-alli
Ennenkuin teet mitään ti-virityksiä, on syytä palauttaa mieleen se vanha virityksen perussääntö. Tehohäviön ollessa max. 20% on viritys onnistunut.
Kyseessä on ilmeisesti jo hieman iäkkäämpi pyörä. Saattaa olla niin että kuutioita se vain kaipaa. Paha tietysti sanoa, mieltymyksiä kun on niin monia. Itse ajoin 600cc:lla monet kesät eikä se koskaan pieneksi jäänyt.
Perussäädöt kuntoon ensin, jo pelkästään kaasarien synkkaus saa pyörän toimimaan aivan toisella tapaa. Riippuen siitä kuinka pielessä ne ovat. Sitten ehkä putkien vaihtoa, ilmansuodattimia jne. Seokset pitää näiden toimenpiteiden jälkeen säätää kohdilleen jotta, no en sano että tehoa lisää tulis mutta, pyörä taas toimii kuten pitääkin. Saako siihen sitten rahalle vastinetta? Joku saa ja joku toinen ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli379291"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn323821Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi802413Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1182360Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on251925Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.361794Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait151590Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311406- 711247
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1711038