Kerätääskin, hei, tälle palstalle kaikkea kivaa autoiluun liittyvää niksiä. Minä aloitan muutamalla ja kaikki saavat kertoa omansa.
-Tavaratilaan kannattaa laittaa vanha räsymatto, niin auton kontin oma verhoilu ei repeä, eikä likaannu. Värikäs matto myös piristää.
-Pidä mukana tyhjää kanisteria, niin voit hakea bensaa, jos se loppuu. Täysi kannu painaa paljon.
-Ikkunat kannattaa pestä pakkasen kestävällä nesteellä, myös sivuikkunat ja peilit.
Automiehen niksinurkka
3
427
Vastaukset
- tyjitldfyuo
- Auto kannattaa laittaa käyntiin ennen ajamaan lähtöä.
- Auton tankkaaminen kannattaa suorittaa ennen bensan loppumista.
- Jos on kännissä, kannattaa hankkia kuski. - caarailija
Ikkunalasta mukaan,kätevä vetäistä sivuikkunat puhtaiksi,näkyvyys paranee!
- jorma4556
Jos joudut lisäämään jäähdytys nestettä tai joudut tai saat itse vaihtaa ne. ostappa valamiiksi veteen sekoitettua jäähdytysnestettä ettei ensimmäisten pakkasten aikaan nesteet ole jäässä. ja jos auton ovet jäätyvät kiinni niin kuivata autotallissa oven tiivisteet ja voitele raaalla jäähdytys nesteellä. niksinurkka pim pim äitin vanhoista sukkahousuista saat kätevän kommandopipon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.803510Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796