Tietääkös kukaan voiko (ja saako edes moista tehdä) Breakin (v. -01) kuskinpenkkiä kiskoineen irroitettua edes suht helposti ja siirrettyä vaik 5-10 senttiä taaemmas...195 cm oon pitkä ja säätöä vähän lisää tarttis, reidet puutuu kun ei riitä säätövara...yritin kattella kiinnitystä ja vaikuttaisi siltä että pultit menee läpi pohjan?
Ja tietty siellä on niitä sähköjohtoja sun muita vastuksena. Ajattelin vaan että josko joku olis moisen tehnyt...
Meganen etupenkki taaemmas?
seniorbasket
1
139
Vastaukset
- älä tee...
neljä pulttia menee läpi pohjan ja kiskoissa on korokkeet eli jos otat penkin irti lähte kiskotkin samalla ja voit siirtää koko höskän taaemmas mut sit uudet reiät pitää porata, vissiin kierteetkin ja vanhat holet umpeen. enpä kyl suosittele, megsun takapenkillä ei sittenistu kukaan. ja seuraava ostaja ei varmaan tykkää ku kiskot on ihan eri paikoissa. jos teet niin muista akun miinus ainakin irti j akun siinä on rattityyny ja sivutyynyt niin liittimet ja penkinlämmitin kans irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34832Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743