mikä hoitoalustan päälle?

elisabeth rehn

Mitä olette käyttäneet?

13

2524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusavutonko?

hoitoalustan päälle olen laittanut vauvan :) mitä muuta siinä pitää olla???

• näin meillä

meillä myös pelkkä vauva hoitoalustalle:)

• =)

Meillä on harso vauvan ja hoitoalustan välissä. Harsoon esim kuivataan pylly pesun jälkeen ja siitä sen voi sitten nakata pyykkikoriin helposti. Harsolla voi myös "ottaa kiinni" ilman vaippaa tapahtuvat lirut.

• 2+11

Minä pidin hoitoalustan päällä, siis vauvan alla, pyyhettä. Hoitoalusta oli muovinen ja arvelin että pyyhe on muovia mukvampi ihoa vasten, erityisesti silloin jos otettiin hiukan ilmakylpyä ja hoitoalustalla oleiltiin pidempään.

• Näin täällä

Meillä on hoitoalustalla ensin sellainen äippäpakkauksen harso, sen lisäksi pään alla Ikean pieni pyyhe/pesulappu koska puklua piisaa ja pyllyn alla pyllypyyhe. Voi sitten vaihtaa aina sieltä päästä pyyhettä mikä pää valskaa! Harso on siis vain sitä varten ettei muovisella nihkeällä tarvitse vauvelin huitoa, sitä ei tarvitse usein vaihtaa, mut pyllypyyhe pyllyn alla ja "puklukoppipyyhe" pään alla :)

• Maritia

Mä tykkään käyttää muovitettua froteeta, ostin muistaakseni Jotexilla 5m palan ja leikkelin siitä sopivan leveät palat. On hygieeninen, ei mene pissat läpi, ja voi pestä 90'C. 5m palasta tulee useampi, ja pienempänä pojan pään alla oli vielä harso kun puklaili,niin oli helppo sillä pyyhkäistä.. nykyään ei tarvii enää kun mahaportti toimii paremmin! :)

• //////

Meillä on aina käsipyyhe siinä sen pehmeän alustan päällä. Helppo vaihtaa puhtaaseen jos siihen tulee puklua/kakkaa/pissaa.

• Eka viikkoina

oli vauvan alla lisäksi pieni pyyhe, kun pissat lorahti vielä niin usein ilman vaippaa ollessa muuten alustalle.

• uusavutonko?

Mulla on sellainen alusta mikä on pehmeää ja lämmintä kangasta joka pitää kosteutta. Jos lorahtaa pissat tai puklut pyyhin ne samalla kosteuspyyhkeellä alustan pinnasta. Helppoa! Ei ylimääräistä pyykkiä ja alusta on aina puhdas ja siisti! Niitä muovisia kuvatuksia ei kandee ostaa..eli vauvaa vaan alustalle :)

-kakkonen-

• KAIKKI EI YMMÄRTÄNYT

TARKOITIN MITÄ KÄYTÄTTE VAUVAN JA HOITOALUSTAN VÄLISSÄ

• kokke

No pöh, ymmärsipäs. Sä et vaan ymmärtänyt....

• Eihän..

siinä ole mitään pakko pitää, jos ei välttämättä itse näe tarpeelliseksi. Meidän hoitoalusta ainakin pehmeä ja pitää kyllä kosteudenkin hetken aikaa, joten ihan oman huvin vuoksi pidin siinä pyyhettä ihan pienellä vauvalla, niin ohimenevät pissat imeytyi heti siihen.

• ..............

Ainakin S-marketeista ja Prismoista saa Muumi-merkkisiä kertakäyttöalustoja, joita voi toki käyttää niin kauan kuin kestävät. Ovat ohuita, toinen puoli muovitettu ja päällinen pehmeää harsoa, joten ei tunnu kylmältä vauvan selkää vasten.. Ovat myös todellä käteviä ottaa mukaan reissuun hoitoalustaksi/sohvansuojaksi.

Meillä jo 4 vuotta moisia käytetty =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1692
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      214
      1359
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      83
      1298
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe