Jänis hyväntekijänä!

Legsa^

Metsässä eräänä kauniina päivänä kettu oli juuri sytyttämässä savuketta kun jänis tule ja tokaisi: "Hei älä tee noin toi ei tee ku pahaa sulle, Lähe mun kans lenkille"
Kettu tumppasi savukkeen ja lähti.
Matka jatkui ja Susi oli juuri korkkaamassa kossupulloa kun jänis tuli: "Hei älä tee noin toi ei tee ku pahaa sulle, Lähe mun kans lenkille". Susi kaatoi kossun maahan ja lähti mukaan.
Sitten tuli karvu vastaan, tämä oli juuri etsimässä valtimoa piikkiä varten. jänis tuli taas rutiininomaisella olemuksellaan: "Hei älä tee noin toi ei tee ku pahaa sulle, Lähe mun kans lenkille" tämän kuultuaan karhu läimäisi jäniksen järveen ja sanoi: "Paskat" Kettu ja susi ihmettelivät ja kysyivät: "Miks sä löit sitä sehän halus vaan hyvää meille" Johon karhu murahti "Vittu tommonen se on aina ku se vetää LSD:tä". :D:D

1

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hip

Karhu käveli metsässä. Vastaan tuli jänis. Karhu kysyi: Lähteekö karva? -Lähtee, vastasi jänis. Karhu jatkoi matkaansa. Vastaan tuli kettu. Karhu kysyi: - Lähteekö karva?- Lähtee, vastasi kettu. Karhu jatkoi matkaansa. Vastaan tuli orava. Karhu kysyi: - Lähteekö karva? - Ei lähde, vastasi kurre.
      Sepä hyvä, murahti karhu tyytyväisenä, nappasi oravan ja pyyhki tällä takapuolensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      233
      1789
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      49
      917
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      715
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      692
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe