Jänis hyväntekijänä!

Legsa^

Metsässä eräänä kauniina päivänä kettu oli juuri sytyttämässä savuketta kun jänis tule ja tokaisi: "Hei älä tee noin toi ei tee ku pahaa sulle, Lähe mun kans lenkille"
Kettu tumppasi savukkeen ja lähti.
Matka jatkui ja Susi oli juuri korkkaamassa kossupulloa kun jänis tuli: "Hei älä tee noin toi ei tee ku pahaa sulle, Lähe mun kans lenkille". Susi kaatoi kossun maahan ja lähti mukaan.
Sitten tuli karvu vastaan, tämä oli juuri etsimässä valtimoa piikkiä varten. jänis tuli taas rutiininomaisella olemuksellaan: "Hei älä tee noin toi ei tee ku pahaa sulle, Lähe mun kans lenkille" tämän kuultuaan karhu läimäisi jäniksen järveen ja sanoi: "Paskat" Kettu ja susi ihmettelivät ja kysyivät: "Miks sä löit sitä sehän halus vaan hyvää meille" Johon karhu murahti "Vittu tommonen se on aina ku se vetää LSD:tä". :D:D

1

1817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hip

Karhu käveli metsässä. Vastaan tuli jänis. Karhu kysyi: Lähteekö karva? -Lähtee, vastasi jänis. Karhu jatkoi matkaansa. Vastaan tuli kettu. Karhu kysyi: - Lähteekö karva?- Lähtee, vastasi kettu. Karhu jatkoi matkaansa. Vastaan tuli orava. Karhu kysyi: - Lähteekö karva? - Ei lähde, vastasi kurre.
      Sepä hyvä, murahti karhu tyytyväisenä, nappasi oravan ja pyyhki tällä takapuolensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      59
      3321
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      1064
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      910
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      20
      890
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      800
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      734
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      44
      694
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      27
      692
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      28
      632
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      627
    Aihe