Hei, kyselisin tämmöistä kun olisin kaveriporukalla (ja itse kaveriporukan nuorimpana, 20v:nä) menossa risteilylle Turku-Tuhkolma, niin miten tuo onnistuisi? Ystävätär väittää että jos ostan samalle laivalle yöreittimatkan (jossa ikäraja 18v), ja en poistu laivasta niin homma on siinä (kaveri ottaa kahden henkilön hytin itselleen ja yöpyminen siellä)... Onnistuuko tämmöinen?
Risteilylle alle 21v?
2
864
Vastaukset
- matkaajamaailman
periaatteessa on mahdollista, että varaatte matkan kahden yli 21-vuotiaan nimellä ja kaverisi noutaa teidän molempien liput. Kaikilta laivaan menijöiltä kun ei aina tarkisteta henkkareita, vaan jokaista varausta kohden yhdeltä, joka voi hakea kaikkien liput. Jos kuitenkin joudutte syystä tai toisesta tarkastukseen jossain vaiheessa, olette lirissä. Tämä keino on myös kaikilta muilta osin laiton (voidaan katsoa vaikkapa identiteettivarkaudeksi), joten en suosittele missään nimessä. Ja sama laittomuus tai vähintäänkin ei sallittavuus pätee myös tuohon omaan suunnitelmaasi. Joillain risteilyillä on ihan oikeasti ikäraja 18-vuotta. Esimerkkinä turku-tukholmaristeilyt su-to ja päivä tukholmassa risteilyille turusta joka päivä, joten eikö kannattaisi ennemmin mennä johonkin sellaiseen? Alla on linkki siljan ikäsäännöstä
http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/ageregulations.htm
Mukavaa matkaa, mikäli sinne pääset =) - Risteily Turusta
Ainakin Silja Linen risteilyt Turusta (päivä tukholmassa) menevät ikärajoilla 18v>. Kannattaa katsoa tuolta tallinksilja.com ikäsäännöt:
http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/ageregulations.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892