Lesbot

lesss93

Mitä mieltä pojat/tytöt ootte lesboista? :)

7

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmentävä kysymys. En ole koskaan tuntenut tarvetta erikseen muodostsa mielipidettä kyseisestä ryhmästä.

    • ne on vammaisia.....

      nii just. niitä ne on!! vammasia!!!! tajuuteko

    • lesbotonihquja

      Lesbot on seksikkäitä. Kivaa kattoa ku ne nuolee toisiaan...

    • etjuuh

      No itelle tullu vaan paskoja fiiliksiä kyseisistä ihmisistä. Huomion hakusta porukkaa, joka angstaa ja esittää ja hakee pelkkää huomioo. Luokalla yksi tälläinen huomion hakuinen lesbolutka, jonka ykskään juttu ei taida olla totta. Mut on heitä varmaan ihan kunnollisiakin, mutta kuitenki. Ja eikös homoseksuaalisuus oli ainakin nuorten keskuudessa usein vaan valetta ja huomion hakemist/kokeilun halua? Mielestäni vasta kuhan alkaa loppuu se "nuoruuden hulluus" (joskus kolmikymppisenä) voi vasta alkaa tajuamaan oikeasti onko hetero homo vai mikä oletkaan:D Sillä aika jännä että monet väittää olevansa lesboja, ja silti kokoajan harrastelevat selvinpäin että eiselvinpäin jätkien kanssa:D Ja tää on vaan mun mielipide, et ei tarvii alkaa sit rakettaa:D

    • ......,,,...,,.

      oikean elämän lesbot on rumia miehekkäitä köriläitä jotka ei miehiä saisi. Pornossa sitten ihan eri juttu...

    • Femmefataaaleee

      Kiitti vaan, hei lesboissa on periaatteessa erilaiset luokat Femmet ja Butchit. Butchit on niitä miehekkäitä ja femmet niitä "seksikkäitä naisia". Itse kuulun ihan siihen femme porukkaan ja samoin mun tyttöystävä, en voi itsekkään sietää butcheja. Mutta siis, lesbous on tietysti ok, kokemuksesta sanoisin, että minä ainakin pidän kaikkia homoja/lesboja/heteroja yms samassa arvossa ja minua ei kiinnosta "mikä" se ihminen on vaan se, että onko se mukava jne. Eli ihan jokaisesta "lokerosta" minullakin niitä kavereita on ja kaikki suhtautuvat minuun ja muihin "meikäläisiin" ihan kun kaikkiin muihinkin :)
      Se on ihan sama keneen ihastuu/rakastuu, sukupuoleen katsomatta!
      Mutta älkää silti "lokeroiko" itseänne tuhon tapaan: "Olen lesbo ja muuksi en muutu" seksuaalisuushan kehittyy koko elämän ajan, ja mielipiteet/halut/tunteet muuttuvat. Älkää siis lokeroiko itseänne niin tarkasti :)

    • Femmefataale

      Kiitti vaan, hei lesboissa on periaatteessa erilaiset luokat Femmet ja Butchit. Butchit on niitä miehekkäitä ja femmet niitä "seksikkäitä naisia". Itse kuulun ihan siihen femme porukkaan ja samoin mun tyttöystävä, en voi itsekkään sietää butcheja. Mutta siis, lesbous on tietysti ok, kokemuksesta sanoisin, että minä ainakin pidän kaikkia homoja/lesboja/heteroja yms samassa arvossa ja minua ei kiinnosta "mikä" se ihminen on vaan se, että onko se mukava jne. Eli ihan jokaisesta "lokerosta" minullakin niitä kavereita on ja kaikki suhtautuvat minuun ja muihin "meikäläisiin" ihan kun kaikkiin muihinkin :)
      Se on ihan sama keneen ihastuu/rakastuu, sukupuoleen katsomatta!
      Mutta älkää silti "lokeroiko" itseänne tuhon tapaan: "Olen lesbo ja muuksi en muutu" seksuaalisuushan kehittyy koko elämän ajan, ja mielipiteet/halut/tunteet muuttuvat. Älkää siis lokeroiko itseänne niin tarkasti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe