Mitä mieltä pojat/tytöt ootte lesboista? :)
Lesbot
7
277
Vastaukset
Hämmentävä kysymys. En ole koskaan tuntenut tarvetta erikseen muodostsa mielipidettä kyseisestä ryhmästä.
- ne on vammaisia.....
nii just. niitä ne on!! vammasia!!!! tajuuteko
- lesbotonihquja
Lesbot on seksikkäitä. Kivaa kattoa ku ne nuolee toisiaan...
- etjuuh
No itelle tullu vaan paskoja fiiliksiä kyseisistä ihmisistä. Huomion hakusta porukkaa, joka angstaa ja esittää ja hakee pelkkää huomioo. Luokalla yksi tälläinen huomion hakuinen lesbolutka, jonka ykskään juttu ei taida olla totta. Mut on heitä varmaan ihan kunnollisiakin, mutta kuitenki. Ja eikös homoseksuaalisuus oli ainakin nuorten keskuudessa usein vaan valetta ja huomion hakemist/kokeilun halua? Mielestäni vasta kuhan alkaa loppuu se "nuoruuden hulluus" (joskus kolmikymppisenä) voi vasta alkaa tajuamaan oikeasti onko hetero homo vai mikä oletkaan:D Sillä aika jännä että monet väittää olevansa lesboja, ja silti kokoajan harrastelevat selvinpäin että eiselvinpäin jätkien kanssa:D Ja tää on vaan mun mielipide, et ei tarvii alkaa sit rakettaa:D
- ......,,,...,,.
oikean elämän lesbot on rumia miehekkäitä köriläitä jotka ei miehiä saisi. Pornossa sitten ihan eri juttu...
- Femmefataaaleee
Kiitti vaan, hei lesboissa on periaatteessa erilaiset luokat Femmet ja Butchit. Butchit on niitä miehekkäitä ja femmet niitä "seksikkäitä naisia". Itse kuulun ihan siihen femme porukkaan ja samoin mun tyttöystävä, en voi itsekkään sietää butcheja. Mutta siis, lesbous on tietysti ok, kokemuksesta sanoisin, että minä ainakin pidän kaikkia homoja/lesboja/heteroja yms samassa arvossa ja minua ei kiinnosta "mikä" se ihminen on vaan se, että onko se mukava jne. Eli ihan jokaisesta "lokerosta" minullakin niitä kavereita on ja kaikki suhtautuvat minuun ja muihin "meikäläisiin" ihan kun kaikkiin muihinkin :)
Se on ihan sama keneen ihastuu/rakastuu, sukupuoleen katsomatta!
Mutta älkää silti "lokeroiko" itseänne tuhon tapaan: "Olen lesbo ja muuksi en muutu" seksuaalisuushan kehittyy koko elämän ajan, ja mielipiteet/halut/tunteet muuttuvat. Älkää siis lokeroiko itseänne niin tarkasti :) - Femmefataale
Kiitti vaan, hei lesboissa on periaatteessa erilaiset luokat Femmet ja Butchit. Butchit on niitä miehekkäitä ja femmet niitä "seksikkäitä naisia". Itse kuulun ihan siihen femme porukkaan ja samoin mun tyttöystävä, en voi itsekkään sietää butcheja. Mutta siis, lesbous on tietysti ok, kokemuksesta sanoisin, että minä ainakin pidän kaikkia homoja/lesboja/heteroja yms samassa arvossa ja minua ei kiinnosta "mikä" se ihminen on vaan se, että onko se mukava jne. Eli ihan jokaisesta "lokerosta" minullakin niitä kavereita on ja kaikki suhtautuvat minuun ja muihin "meikäläisiin" ihan kun kaikkiin muihinkin :)
Se on ihan sama keneen ihastuu/rakastuu, sukupuoleen katsomatta!
Mutta älkää silti "lokeroiko" itseänne tuhon tapaan: "Olen lesbo ja muuksi en muutu" seksuaalisuushan kehittyy koko elämän ajan, ja mielipiteet/halut/tunteet muuttuvat. Älkää siis lokeroiko itseänne niin tarkasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602