Kysymys : Kovalevyjen kesto

jokosemenirikki

Tulipa lähemmin tutkittua tuota ohjelmaa:

http://www.filehippo.com/download_defraggler

Ja sieltä "Health" kohdasta löytyi kiintolevyjen kokonaispäälläoloaika.... Vanhin 14057 tuntia (500Gb) ja uusinkin jo 5274 tuntia (1000 Gb) , molemmat ovat Seagaten Barracuda 7200rpm mallia. Jos jotain vertailupohjaa voisitte laittaa ja mahdollisesti jopa levyn valmistajan tietoja. Nuo on ainakin toimineet moitteetta. Käyttis vielä tuolla paljon pyörineellä.

16

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :y(!ILRf

      Terveen levyn tunnusmerkit.
      Levy lähtee hyvin käyntiin ja outoja ääniä ei kuulu.
      Reallocated_Sector_Count on nolla.

    • mount kimble jennife

      mount kimble jennifer

      • mount kimble jennife

        mirccaajien jekku


      • henrik727
        mount kimble jennife kirjoitti:

        mirccaajien jekku

        pitäskö atomivoimala sijoittaa simoon vai pyhöjoelle haluis pyhäjoelle jos hyvin tehty


      • henrik7627
        henrik727 kirjoitti:

        pitäskö atomivoimala sijoittaa simoon vai pyhöjoelle haluis pyhäjoelle jos hyvin tehty

        atomivoimalan vaatimukset kovat virtaavat vedesi ja ei saa jäätyä talvella
        puhasta vettä ei paljon epäpuhtauksia sais olla


      • henrik727
        henrik7627 kirjoitti:

        atomivoimalan vaatimukset kovat virtaavat vedesi ja ei saa jäätyä talvella
        puhasta vettä ei paljon epäpuhtauksia sais olla

        perämeri kun jäätyy talvelklka voi tulla ongelmia vedensaannin kanssa simossa


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        perämeri kun jäätyy talvelklka voi tulla ongelmia vedensaannin kanssa simossa

        jäävettä simoss aniin pyhäjoki vois olkla parempi vaohtoehto
        teollisuus lähempänä täällä


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        jäävettä simoss aniin pyhäjoki vois olkla parempi vaohtoehto
        teollisuus lähempänä täällä

        kelpaa se siikajokiklin mutta niin lähellä eli pyhöjoki


      • henrik ijäs
        henrik727 kirjoitti:

        kelpaa se siikajokiklin mutta niin lähellä eli pyhöjoki

        pyhäjoen kannalla olen fennovoiman atomivoimalan suhyteen


      • henrik727
        henrik ijäs kirjoitti:

        pyhäjoen kannalla olen fennovoiman atomivoimalan suhyteen

        tiettyjä muutoksia pitää tehdä että saadaan puhasta vetä atomivoimalaan


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        tiettyjä muutoksia pitää tehdä että saadaan puhasta vetä atomivoimalaan

        ydinvoimalan ympäristöhaittoja niinn kiinnostaa 5k pyhöjoesta pois mitä kuvia siellä ois


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        ydinvoimalan ympäristöhaittoja niinn kiinnostaa 5k pyhöjoesta pois mitä kuvia siellä ois

        ydinvoimala pitäö rakentaa mutta onko kummatkaan paikat oikeita musta oikein paikka ois siikajoki


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        ydinvoimala pitäö rakentaa mutta onko kummatkaan paikat oikeita musta oikein paikka ois siikajoki

        siikajoki ja 5km pois asutuksesta


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        siikajoki ja 5km pois asutuksesta

        envaihsd akmielta
        siikajoki paras paikka ydinvoimalalle


      • henrik727
        henrik727 kirjoitti:

        envaihsd akmielta
        siikajoki paras paikka ydinvoimalalle

        ydinvoiman puolustaja kunhan tehdöön oikein


    • DrKoira

      Kyllä ne kestää! nonia vuosia
      Pöytäkoneissa pitkään kun ei joudu altiikksi kolhinnalle!
      läppärin pudotessa käydessa, levy usein avurioituu.

      serverit sitten on eri juttu, jossa ne käy kuumana ja pyörii koko ajan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe