Pyöreät, leijuvat valkoiset

valopallot...

Näin eilen vessaan mennessäni mielenkiintoisen ilmiön,
ympärilläni leijui satoja, ellei peräti tuhansia valkoisia, pyöreitä, pehmeitä,
osittain läpikuultavia, n. 1,5 cm halkaisijaltaan olevia valopalloja.
Nuo pallot tuntuivat olevan alati liikkeessä ja ne täyttivät koko tilan.

Kello oli hieman ennen puolta yötä, laitoin sitä ennen kännykän lataukseen ja senkin valo tuntui palavan normaalia kauemmin. Pimeään vessaan mennessäni
näin koko tilan täyttävän valopallojen joukon.

Onko kukaan kokenut vastaavaa? Pallot olivat pyöreitä ja niiden olemus oli pehmeä, ei siis kovia reunoja havaittavissa. Harmaita ja mustia osia oli myös mukana palloissa.

15

2079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttivät hieman...
      • siiilmääät

Mikä kuva tuo on,minä nimittäin nään juuri tuon kuvan kaltaisia juttuja.Mitä tuo kuva esittää,mitä noi on.Onksne jotain bakteereja.

• Plasmapallo

Googlaa " Diana Cooper enkelipallot ".

• Joskus näitä ilmassa liikkuvia ja tanssivia palloja minullakin on esiintynyt vuosia sitten.
      Yritin pitää jatkuvaa kuumeilua poissa reseptittömillä särkylääkkeillä useita päiviä, kun 'projekti' piti hoitaa loppuun.
      Ajoin aika huonossa pitkän matkan kotiin "maalikylälle". Kun keuhkosairauksien erik. lääkärille pääsin, hän totesi sen keuhkoputkentulehdukseksi.

Sain antibioottikuurin ja käytin sen; pomppivat pallot ei ol sen koommin näkökenttää sumentaneet.

• valopullukka

Orbs! Harva, mutta kasvava joukko, näkee niitä paljailla silmillä. Kaikki voivat saada niitä valokuviin tai videolle.

• Lukija <3

Tällaisista ilmiöistä kertoo myös kirja "Enkeleitä hiuksissasi" jonka kirjoittaja on omakohtaisesti elänyt enkeleiden ympäröimänä ja nähnyt enkeleitä siis pienestä lapsesta saakka :)

• Tuntematon potilas

Työpaikkalääkärini löysi keuhkoistani naisten juttuja. Kävin kyllä kehkonvaihdosleikkauksessa, mutta ne naisten jutut palautuu keuhkoihin aina vaan uudestaan. Mitä yliluonnollista tässä on?

• hullu-.

Hei, minä olen nähnyt saunan oven läpi suuren valkoisen pallon. Se kasvoi kasvamistaan ja sitten katosi. Tähän tosin liittyy psykoottisuuteni ja luultavasti sen tuotosta koko näky, mutta huvittavaa jos joku muukin näkee samoja palloja.

• Terveeksi todettu

Näistä on kirjoitetty kokonaisia kirjoja.

• Ne on sieluliekkejä. Kuolleiden sielut voivat palata juuri tällaisina valopalloina elävien läheisten luo. Mun luona pyörii kaksi tällaista. Ne on rauhanomaisia ja harmittomia mutta joskus ärsyttäviä. Ainakin kun törmäilevät öisin kitaran kieliin tai huuliharppuun. Ne ovat kuin pieni tuulenhenkäys mutta saavat silti huuliharpun soimaan vaimeasti.

• JeesuksenOma 68

***Näin eilen vessaan mennessäni mielenkiintoisen ilmiön,
      ympärilläni leijui satoja, ellei peräti tuhansia valkoisia, pyöreitä, pehmeitä,
      osittain läpikuultavia, n. 1,5 cm halkaisijaltaan olevia valopalloja.
      Nuo pallot tuntuivat olevan alati liikkeessä ja ne täyttivät koko tilan***

Kun näet nämä valopallot nyt seuraavan kerran ,ajattele Jeesusta ja pyydä häntä tulemaan sinun elämäsi Herraksi .olen varma että et pety jos näit teet:)

• voihan nenä

"Kun näet nämä valopallot nyt seuraavan kerran ,ajattele Jeesusta ja pyydä häntä tulemaan sinun elämäsi Herraksi .olen varma että et pety jos näit teet:) "

Meinaaksä et noissa on jotain pahaa vai? tästä sen huomaa et yli uskovaiset ihmiset pelkää tuntematonta ja leimaa kaikki heti paholaisiks ja demoneiks ties mitä s aatanoita koska raamattu puhuu niin paljon paholaisesta,pelkäättekö oikeesti noin paljon sitä helvettii?

• vagavande

Nuo näkökentässä pelmuavat liikkuvat valopallot kertovat enimmin hapensaantielimistön tulehdustilasta.
      Terveyskeskuslääkäriltä pitäisi pyytää lähete keuhkoröngteniin, koska nuo leijuvat pallot kertovat kehon hälytystilasta.

• Minä vain

Olen nähnyt meedio käynneillä tuollaisia valopalloja ja joskus ihan omassa kodissanikin. Jonkinlaisia sielupalloja ovat. Ei kannata pelätä, päinvastoin.

• helppo diagnoosi

Verenkiertohäiriö aivoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe