Pyöreät, leijuvat valkoiset

valopallot...

Näin eilen vessaan mennessäni mielenkiintoisen ilmiön,
ympärilläni leijui satoja, ellei peräti tuhansia valkoisia, pyöreitä, pehmeitä,
osittain läpikuultavia, n. 1,5 cm halkaisijaltaan olevia valopalloja.
Nuo pallot tuntuivat olevan alati liikkeessä ja ne täyttivät koko tilan.

Kello oli hieman ennen puolta yötä, laitoin sitä ennen kännykän lataukseen ja senkin valo tuntui palavan normaalia kauemmin. Pimeään vessaan mennessäni
näin koko tilan täyttävän valopallojen joukon.

Onko kukaan kokenut vastaavaa? Pallot olivat pyöreitä ja niiden olemus oli pehmeä, ei siis kovia reunoja havaittavissa. Harmaita ja mustia osia oli myös mukana palloissa.

15

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttivät hieman...
      • siiilmääät

        Mikä kuva tuo on,minä nimittäin nään juuri tuon kuvan kaltaisia juttuja.Mitä tuo kuva esittää,mitä noi on.Onksne jotain bakteereja.


    • Plasmapallo

      Googlaa " Diana Cooper enkelipallot ".

    • Joskus näitä ilmassa liikkuvia ja tanssivia palloja minullakin on esiintynyt vuosia sitten.
      Yritin pitää jatkuvaa kuumeilua poissa reseptittömillä särkylääkkeillä useita päiviä, kun 'projekti' piti hoitaa loppuun.
      Ajoin aika huonossa pitkän matkan kotiin "maalikylälle". Kun keuhkosairauksien erik. lääkärille pääsin, hän totesi sen keuhkoputkentulehdukseksi.

      Sain antibioottikuurin ja käytin sen; pomppivat pallot ei ol sen koommin näkökenttää sumentaneet.

    • valopullukka

      Orbs! Harva, mutta kasvava joukko, näkee niitä paljailla silmillä. Kaikki voivat saada niitä valokuviin tai videolle.

    • Lukija <3

      Tällaisista ilmiöistä kertoo myös kirja "Enkeleitä hiuksissasi" jonka kirjoittaja on omakohtaisesti elänyt enkeleiden ympäröimänä ja nähnyt enkeleitä siis pienestä lapsesta saakka :)

    • Tuntematon potilas

      Työpaikkalääkärini löysi keuhkoistani naisten juttuja. Kävin kyllä kehkonvaihdosleikkauksessa, mutta ne naisten jutut palautuu keuhkoihin aina vaan uudestaan. Mitä yliluonnollista tässä on?

    • hullu-.

      Hei, minä olen nähnyt saunan oven läpi suuren valkoisen pallon. Se kasvoi kasvamistaan ja sitten katosi. Tähän tosin liittyy psykoottisuuteni ja luultavasti sen tuotosta koko näky, mutta huvittavaa jos joku muukin näkee samoja palloja.

      • Terveeksi todettu

        Näistä on kirjoitetty kokonaisia kirjoja.


    • Ne on sieluliekkejä. Kuolleiden sielut voivat palata juuri tällaisina valopalloina elävien läheisten luo. Mun luona pyörii kaksi tällaista. Ne on rauhanomaisia ja harmittomia mutta joskus ärsyttäviä. Ainakin kun törmäilevät öisin kitaran kieliin tai huuliharppuun. Ne ovat kuin pieni tuulenhenkäys mutta saavat silti huuliharpun soimaan vaimeasti.

    • JeesuksenOma 68

      ***Näin eilen vessaan mennessäni mielenkiintoisen ilmiön,
      ympärilläni leijui satoja, ellei peräti tuhansia valkoisia, pyöreitä, pehmeitä,
      osittain läpikuultavia, n. 1,5 cm halkaisijaltaan olevia valopalloja.
      Nuo pallot tuntuivat olevan alati liikkeessä ja ne täyttivät koko tilan***

      Kun näet nämä valopallot nyt seuraavan kerran ,ajattele Jeesusta ja pyydä häntä tulemaan sinun elämäsi Herraksi .olen varma että et pety jos näit teet:)

      • voihan nenä

        "Kun näet nämä valopallot nyt seuraavan kerran ,ajattele Jeesusta ja pyydä häntä tulemaan sinun elämäsi Herraksi .olen varma että et pety jos näit teet:) "

        Meinaaksä et noissa on jotain pahaa vai? tästä sen huomaa et yli uskovaiset ihmiset pelkää tuntematonta ja leimaa kaikki heti paholaisiks ja demoneiks ties mitä s aatanoita koska raamattu puhuu niin paljon paholaisesta,pelkäättekö oikeesti noin paljon sitä helvettii?


    • vagavande

      Nuo näkökentässä pelmuavat liikkuvat valopallot kertovat enimmin hapensaantielimistön tulehdustilasta.
      Terveyskeskuslääkäriltä pitäisi pyytää lähete keuhkoröngteniin, koska nuo leijuvat pallot kertovat kehon hälytystilasta.

    • Minä vain

      Olen nähnyt meedio käynneillä tuollaisia valopalloja ja joskus ihan omassa kodissanikin. Jonkinlaisia sielupalloja ovat. Ei kannata pelätä, päinvastoin.

    • helppo diagnoosi

      Verenkiertohäiriö aivoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe