Toimistotyöntekijän palkka

urpoturbo

Olen hakenut töihin pieneen yritykseen ja menossa nyt työhaastatteluun.
Työni olisi laskuttamista (n 100 laskua/kk) laskujen maksua, Palkan laskentaa ja tietysti siihen liittyvät toimenpiteet. Niitä olisi 2 kertaa kuukaudessa (20 henk. palkat) ja sitten kaikki muut yleis toimistotyöt.
Nyt pitäisi olla palkkatoive tiedossa haastatteluun. Mitä tuollaisesta työstä voi pyytää, tiedän että pieni firma. Haluaisin kovasti paikan mutta pelkään että hinnoittelen itseni ulos. Työpaikka sijaitsee pikkuisella paikkakunnalla Keski-Suomessa. Auttakaa toiset samanlaista työtä tekevät, mikä teidän palkkanne on?

6

995

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvostustakiitos

No mulle tarjottiin vastaavista hommista 1800 eur/kk, joka oli hirvittävän pieni palkka pitkän työkokemuksen omaavalle ammattilaiselle. Sain sitten neuvoteltua palkan 2000 euroon, kun halusivat minut töihin. Ei toimistohommista makseta hyviä palkkoja, valitettavasti. Ehkä jossain 2000-2300 haarukassa voit pyytää - osaavat kyllä sitten tiputtaa siitä....onko ollenkaan sinne päin,mitä itse ajattelit?
      Palkanlaskennassa on paljon asioita, jotka pitää osata, eli ei ole mielestäni ihan perus-kauraa kuitenkaan - mutta siltikään sitä ei arvosteta.

• Alsi

Palkanlaskentaa, ostolaskuja, kahvin keitot, tiskaus ja siivous, postin hoitaminen, kaikki työt, mitä pomo ei viitsi itse tehdä (taulukoiden teot, tulostukset ym.) kuljetustilaukset ja asiakirjat, arkistointi... Yleensä aina ensimmäisenä töissä ja viimeisenä pois lähdössä. Palkkaa 2000 € / kk.

Olen samaa mieltä kanssasi tuosta palkanlaskennasta: jo työehtosopimuksen tavaaminen ja oikein tulkitseminen ei onnistu ihan jokaiselta ja sitten saat vähiten palkkaa koko firmassa. Reilua, eikö totta?

• Pallopäänorppa

Alle kanden tonni ei kannata tehdä. Meidän firmassa on maksettu 1800-1900 euroa /kk edellä kuvaillun kaltaisista toimistohommista ja mielestäni se on kusetusta. Oma palkkanikin on surkea vaikka tehtävät vaativat osaamista ja kokemusta.

• fffgggggdsd

Alueilla, joissa on paljon työttömyyttä, 1500-1600. 2t on toimistotöistä jo kohtuullinen palkka.

• ..............

Pitkäaikaisena määräaikaisena "johdon" sihteerinä palkka n. 2400 €/kk. / Tradenomi.

• jokuvaanKTM

Mä en tekisi alle 2500 eurosta tollasta. NMulla samantapaisia hommia ja lisäksi kirjanpitoa ja palkka 2700. Aloitin juuri eikä kokemusta juuri ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      274
      2221
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1311
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      22
      1294
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      836
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      137
      801
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      719
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      240
      715
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      56
      550
    9. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      491
    10. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      468
    Aihe