Toimistotyöntekijän palkka

urpoturbo

Olen hakenut töihin pieneen yritykseen ja menossa nyt työhaastatteluun.
Työni olisi laskuttamista (n 100 laskua/kk) laskujen maksua, Palkan laskentaa ja tietysti siihen liittyvät toimenpiteet. Niitä olisi 2 kertaa kuukaudessa (20 henk. palkat) ja sitten kaikki muut yleis toimistotyöt.
Nyt pitäisi olla palkkatoive tiedossa haastatteluun. Mitä tuollaisesta työstä voi pyytää, tiedän että pieni firma. Haluaisin kovasti paikan mutta pelkään että hinnoittelen itseni ulos. Työpaikka sijaitsee pikkuisella paikkakunnalla Keski-Suomessa. Auttakaa toiset samanlaista työtä tekevät, mikä teidän palkkanne on?

6

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvostustakiitos

No mulle tarjottiin vastaavista hommista 1800 eur/kk, joka oli hirvittävän pieni palkka pitkän työkokemuksen omaavalle ammattilaiselle. Sain sitten neuvoteltua palkan 2000 euroon, kun halusivat minut töihin. Ei toimistohommista makseta hyviä palkkoja, valitettavasti. Ehkä jossain 2000-2300 haarukassa voit pyytää - osaavat kyllä sitten tiputtaa siitä....onko ollenkaan sinne päin,mitä itse ajattelit?
      Palkanlaskennassa on paljon asioita, jotka pitää osata, eli ei ole mielestäni ihan perus-kauraa kuitenkaan - mutta siltikään sitä ei arvosteta.

• Alsi

Palkanlaskentaa, ostolaskuja, kahvin keitot, tiskaus ja siivous, postin hoitaminen, kaikki työt, mitä pomo ei viitsi itse tehdä (taulukoiden teot, tulostukset ym.) kuljetustilaukset ja asiakirjat, arkistointi... Yleensä aina ensimmäisenä töissä ja viimeisenä pois lähdössä. Palkkaa 2000 € / kk.

Olen samaa mieltä kanssasi tuosta palkanlaskennasta: jo työehtosopimuksen tavaaminen ja oikein tulkitseminen ei onnistu ihan jokaiselta ja sitten saat vähiten palkkaa koko firmassa. Reilua, eikö totta?

• Pallopäänorppa

Alle kanden tonni ei kannata tehdä. Meidän firmassa on maksettu 1800-1900 euroa /kk edellä kuvaillun kaltaisista toimistohommista ja mielestäni se on kusetusta. Oma palkkanikin on surkea vaikka tehtävät vaativat osaamista ja kokemusta.

• fffgggggdsd

Alueilla, joissa on paljon työttömyyttä, 1500-1600. 2t on toimistotöistä jo kohtuullinen palkka.

• ..............

Pitkäaikaisena määräaikaisena "johdon" sihteerinä palkka n. 2400 €/kk. / Tradenomi.

• jokuvaanKTM

Mä en tekisi alle 2500 eurosta tollasta. NMulla samantapaisia hommia ja lisäksi kirjanpitoa ja palkka 2700. Aloitin juuri eikä kokemusta juuri ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe