Stalkinfo-sivustolta pois?!

Apua!

Osaisiko joku auttaa! Kirjoitin ihastukseni nimen Googleen ja päädyin sivulle nimeltä stalkinfo. Olin vielä niin tyhmä, että kirjoitin hänen nimensä ruutuun, josta näkee kuka on googlannut hänet viimeaikoina. Nyt kun hänen nimellään hakee googlesta, ensimmäisenä hakutuloksena ilmestyy tuo kyseinen sivusto ja sieltä näkyy aika ja paikka, jolloin olen googlannut hänet. Jos hän nyt googlaa itsensä, hän näkee satavarmasti, että minä se olin, koska asun selvästi erottuvassa paikassa, josta hän ei tunne muita.

Miten saisin hänen nimensä pois tuolta stalkinfo-sivulta? Miten saisin omat tietoni pois sieltä?

Minua hävettää aivan järjettömästi, olen aivan kirkkaan punainen, kun ajattelen miten hän seuraavan kerran googlaa omalla nimellään (tai kuka tahansa hänen kaverinsa) ja ensimmäisenä tuloksena pamahtaa tuollainen vakoilusivusto ja sitten heti tieto, että minä se olin. Hirveä sivu, miten tuollainen voi olla olemassa!

Kuolen häpeästä! Voiko tälle tehdä mitään?

2

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestintätutkija

Ei tuollaisella haulla ole mitään väliä.
      Minä teen jatkuvasti googleen hakuja jonkun mielestä mitä kummallisimmista asioista. Ei se tarkoita, että olisin kiinnostunut siitä asiasta vaan haen lisätietoa ymmärtääkseni maailmaa ja pitääkseni tietoni laajalla ja ajantasalla.

Voithan tehdä useammista tuntemistasi ihmisistä samanlaisen haun ja ,jos tulee kysy ko. henkilön hausta, niin voit osoittaa, että olet tehnyt haut myös Erkistä, Heikistä, Kalevista, Jani-Petteristä...
      Ja jatkat siihen vielä, että "et kai sä kuvittele, että mä oon kiinnostunu susta? Mitä sä oikeen kuvittelet itsestäs? Älä kuule unta nää. No way..."
      Otat siis roolin "vaikeasti tavoiteltava" ja taas mennään.

• Apua!

Kiitos =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      38
      1252
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79