Osaisiko joku auttaa! Kirjoitin ihastukseni nimen Googleen ja päädyin sivulle nimeltä stalkinfo. Olin vielä niin tyhmä, että kirjoitin hänen nimensä ruutuun, josta näkee kuka on googlannut hänet viimeaikoina. Nyt kun hänen nimellään hakee googlesta, ensimmäisenä hakutuloksena ilmestyy tuo kyseinen sivusto ja sieltä näkyy aika ja paikka, jolloin olen googlannut hänet. Jos hän nyt googlaa itsensä, hän näkee satavarmasti, että minä se olin, koska asun selvästi erottuvassa paikassa, josta hän ei tunne muita.
Miten saisin hänen nimensä pois tuolta stalkinfo-sivulta? Miten saisin omat tietoni pois sieltä?
Minua hävettää aivan järjettömästi, olen aivan kirkkaan punainen, kun ajattelen miten hän seuraavan kerran googlaa omalla nimellään (tai kuka tahansa hänen kaverinsa) ja ensimmäisenä tuloksena pamahtaa tuollainen vakoilusivusto ja sitten heti tieto, että minä se olin. Hirveä sivu, miten tuollainen voi olla olemassa!
Kuolen häpeästä! Voiko tälle tehdä mitään?
Pois stalkinfo-sivustolta?!
Apua!
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017363
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?764830- 794769
- 1324188
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82988- 522589
- 402501
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102161- 462156
Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211790