Stake house.

Pihvinpurija

Jokos tuo on testattu.
Lähipäivinä pitäs mennä tsekkaa millanen on.
http://www.rafaels.fi/

Tuskin vetää vertoja walgrensin pihveille.
No ei voi vielä tietää kun ei ole tsekattu.

25

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihvipekka

      Mikä panostalo?

      • Pihvinpurija

        Lääkeet ottamatta ?


      • Pekan veli
        Pihvinpurija kirjoitti:

        Lääkeet ottamatta ?

        Ei ole, opetelkaa kirjoittamaan...


      • Analysis
        Pihvinpurija kirjoitti:

        Lääkeet ottamatta ?

        Luulen, että Pihvinpurija muistelee hänen itsensä unohtaneen lääkkeet ja tarjoaa sitä selitykseksi pikku kirjoitusvirheeseensä. Toki syynä voi myös olla aloittelevan ravintolakriitikon liiallinen innokkuus ja siitä johtuva hutilointi.
        Mutta myös tämä "Lääkeet" tarvitsisi pientä kirjoitusasun viilausta. Pitäisikö palata takaisin koulun penkille?


      • Pihvinpurija
        Analysis kirjoitti:

        Luulen, että Pihvinpurija muistelee hänen itsensä unohtaneen lääkkeet ja tarjoaa sitä selitykseksi pikku kirjoitusvirheeseensä. Toki syynä voi myös olla aloittelevan ravintolakriitikon liiallinen innokkuus ja siitä johtuva hutilointi.
        Mutta myös tämä "Lääkeet" tarvitsisi pientä kirjoitusasun viilausta. Pitäisikö palata takaisin koulun penkille?

        Taitaa olla aika tylsät elämät kun netissä bongailee kirotusvirheitä.


      • Pekan veli taas
        Pihvinpurija kirjoitti:

        Taitaa olla aika tylsät elämät kun netissä bongailee kirotusvirheitä.

        Stake house, lääkeet,kirotusvirheitä, eihän näitä tarvitse bongata, nehän hyppää silmille.


      • Hymyilyttää :)
        Pekan veli taas kirjoitti:

        Stake house, lääkeet,kirotusvirheitä, eihän näitä tarvitse bongata, nehän hyppää silmille.

        :-D Pihvinpurija-parka. Rähisee suuntaan jos toiseenkin, mutta aina paatti karahtaa kiville. Pahin terä taittuu hassuihin kirjoitusvirheisiin.


    • Tarkkislainen

      Vai että tuskin vetää vertoja Ågan tappajan pihveille. Vaikea sanoa, kun se mesta on kestoboikotissa.

      • Pihvinpurija

        Syy boikottiin ?


      • Tarkkislainen
        Pihvinpurija kirjoitti:

        Syy boikottiin ?

        Siinähän se syy on kerrottu ekassa lauseessa. Lisäksi kesäaikaan "yllättäen" ylileveäksi yli jalkakäytävän turvonnut terassi. Plus käräjäoikeudessa tuomitut korvaukset ravintolan sisustuksen suunnittelumaksuista.


    • 12+19

      Testaamatta vielä on. Paljon asiakkaita siellä näyttää käyvän, täytyy käydä testaamassa joku päivä.

    • arkisinkin nälkä

      Yritin käydä tiistai iltana mutta paikka oli kiinni. Eli hyvin menee, kun ei tarvitse auki pitää...

    • lihan halkaisija

      Eipä oo tapana testin takia mennä raflaan. Terkkariin on joskus pitänyt mennä kun herkkuliha on ruvennut kutiseen.

      • Pihvinpurija

        Lääkeet ottamatta ?


    • BBQ fani

      Testattu on........Weber grilli on mieletön......; en ymmärrä kuinka kokit jaksavat siinä kuumuudessä olla ! Ja grilli on super !

      Mutta ribsit kuivia ja vähän palaneita, makkara-annoksessa jotain ihan muuta kuin listalla lukee, kastikkeet vaihtelevat... tulee mitä tulee. Keskinkertaista. Viini on aivan liian lämmintä

      Mutta tästä on hyvä ponnistaa - palaset vaan kohdalleen !

    • pihvifani

      Varmasti vetää vertoja sille jokirannan kuppilalle.
      Eka viesti näyttää ihan sen omistajan tekeleeltä.
      Meneekö niillä noin huonosti.

      • Pihvinpurija

        Ei ole mitään kytköksiä.

        Laitoin aiheen koska kiinnostaa porvoon ruokapaikat.


    • lolzistalolz

      Porvoo on niin pornoo...hehehheheh :D

    • pihvinpurija

      höpö höpö, sortuuko joku täällä oman paikan kehumiseen. Meneekä rantakuppiloilla noin huonosti että tarvii täällä muita haukkua.
      Pihvin purijoita riittää jos taso ja palvelu on kohdillaan.

    • ...........

      No onkohan tsekkaajia jo käynyt ja mahtuuko sinne jo sekaan mukaan?

    • pihvipekka

      Pihvipekka käyny peräti 2 kertaa ja Aberdeen ollut oikein hyvä ja maukas..

    • puputupun4

      Lohi-annos kanttarellikastikkeella oli muuten hyvä, mutta kanttarellikastiketta se ei ollut nähnytkään. Lautasella oli suppilovahverokastiketta. Tästä huomautin tarjoilijalle, niin vastaukseksi tuli, että "nyt on suppilovahverokausi". Mielestäni siinä tapauksessa pitäisi menussakin lukea lohta kauden sienillä.

      Tilaamamme olut ja siideri ei koskaan löytänyt pöytäämme, mutta laskussa oli kuitenkin molemmat.

      Muuten paikka oli mukava ja viihtyisä, ensi kerralla menen syömään kunnon pihviä enkä mitään kalaa :)

    • Hyhyijää

      Olipa säälittävä Wilhelmiä kehuva tekstari Uusimaassa. Pikkasen haisee!
      Eikö ole varaa mainostaa rehellisesti?

    • Jättestor(besvikelse

      Täytyy testata Rafael's, josko sieltä sais kunnon pihviä. Sevilla => Wanhasta Apoteekista sitä ei saa. Siellä saa lähinnä seistä ja ihmetellä. Paitsi, että siinä tulee kylmä, eikä ruokakaan lämmitä...

    • etkös häpee

      Ja mainostaminen senkun jatkuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe